Se indlæg
 Udskriv debat
thai for "kæreste"
quickmouse
rinpoche skrev:
quickmouse skrev:

bare hun ikke kalder dig for darkling i stedet for darling, det skulle betyde noget i retning af abe røv Grin

Ja, men det er ikke thai, det er lao.

okay rin. jeg bøjer mig i støvet, det er lao.

men betyder stadig væk abe røv og det bliver flittigt brugt alle steder, nord som syd øst som vest og næsten altid for at gøre grin med en farang Grin
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Saendaeng
Og andet der kan bruges. pallajahr (kone) (Samee) manden

phom mee pallajahr khrap. (jeg har en kone).

Ha en god dag.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Lung Yao
rinpoche skrev:
quickmouse skrev:

bare hun ikke kalder dig for darkling i stedet for darling, det skulle betyde noget i retning af abe røv Grin

Ja, men det er ikke thai, det er lao.
Faen er ordet. Gik og Mia Noi skal man ihvertfald ikke bruge uden man taler godt thai og forstår implikationerne og ved hvornår man skal dukke sig.

Det er utroligt med den "arrogance" du ynder at føre dig frem med Sad . Du "nyder" at belære os "ignoranter" med dine kundskaber om korrektheden at det Thailanske sprog om nogle ubetydelige petitesser(bagateller på "dansk" for os "andre" ), MEN Angry du glimrede med dit fravær, da Webmester og lung søgte om hjælp :

Kim skrev-Har fået tilsendt følgende flyer. Den er godt nok på thai, men det kan jo være at én af de mere thai-kyndige kan hjælpe lidt til med oversættelsen

Lung skrev. ØV, hvor blev alle de thai sagkyndige af med oversættelsen ??

Måske rækker dine sproglige færdigheder kun til EEN stavelse ord/sætninger. Grin Grin Grin Grin

Hvornår ville du lære at "stikke en finger" nede i jorden og betragte/behandle medlemmerne af DTW som ligeværdige selv om deres udannelse har været manglende eller ringe.
Måske kunne du tage ved lære og gøre som andre (når du nu er såååååååå klog og dygtig) og udgive en Thai-Dansk parlør o.l.
Redigeret af Lung Yao d. 12/10-2008 13:16
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

rinpoche
Jeg var ikke klar over at det var obligatorisk at læse samtlige indlæg her på dtw. Jeg beklager at have sprunget nogle over.

Mht det du i den afgrundsdybe uvidenhed opfatter som ubetydelige bagateller, så udgør det forskellen mellem at få et smil eller en spand L*** i hovedet. Valget er dit.

Arrogance? Jeg ved godt du hidtil har haft eneret herpå og beklager at have gået dig i bedene Grin

Og så er det jo overordentlig tydeligt, at du ikke har nogetsomhelst at bidrage med i denne tråd, såeh ......

Webmaster
Shock Hvad sker der lige ???

Skal vi ikke lige prøve at slappe lidt af og få den gode tone tilbage.

Takker

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Berg
Det samme som sker i alle andre tråde på det sidste, folk holder sig ikke til emnet men begynder at komme med personligt fnidder fnadder.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

goldwing
Lung skrev.

Måske rækker dine sproglige færdigheder kun til EEN stavelse ord/sætninger. Grin Grin Grin Grin

Hvornår ville du lære at "stikke en finger" nede i jorden og betragte/behandle medlemmerne af DTW som ligeværdige selv om deres udannelse har været manglende eller ringe.
Måske kunne du tage ved lære og gøre som andre (når du nu er såååååååå klog og dygtig) og udgive en Thai-Dansk parlør o.l.

Var det ikke en ide at gå efter bolden istedet for manden........

Meget provokerende indlæg fra dig.Angry .... føj føj

sonni08
Lung Yao, - ALLE mennesker ved noget du og jeg ikke ved noget om og du ved ting, de heller ikke kender. - at man delagtiggør andre i sin viden skal da ikke tages ilde op.

De eneste dumme spørgsmål, der er, er dem, der ikke bliver stillet...

sonni08

GOLDWING er du fuld ???

det har jeg skutte skrevet Angry

Lung skrev.

Måske rækker dine sproglige færdigheder kun til EEN stavelse ord/sætninger.

Redigeret af d. 16/10-2008 15:41

goldwing
lung skrev:
GOLDWING er du fuld ???

det har jeg skutte skrevet Angry

Lung skrev.

Måske rækker dine sproglige færdigheder kun til EEN stavelse ord/sætninger.

UNDSKYLD Lung.........
Det var Lung Yao der skrev disse ord......... sorry

Kan lige oplyse at jeg ikke var fuld..... drikker sjældent mere end for at slukke tørsten.....
Men desværre kom dit navn i boxen.... håber på tilgivelse

Spring til debat: