Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hvad gader skal holde sig fra i Bangkok nu. Skal ind paa den danske ambassade og der efter hen til ministry of foreign affairs paa Chaeng Wattana Road. men kan man komme der hen uden at rende ind i problemer??
Jeg kan ikke svare dig 100% sikkert. Men "foreign affairs" ligger 10-20km fra city og kvarteret omkring den Danske Ambassade er meget fredeligt.
Mon ikke taxa har styr på det?
PS der er ikke noget så dejligt at bruge et par dage i taxa i Bangkok
Redigeret af hfb d. 11/10-2008 14:18
jacobpakchong skrev:
Hvad gader skal holde sig fra i Bangkok nu. Skal ind paa den danske ambassade og der efter hen til ministry of foreign affairs paa Chaeng Wattana Road. men kan man komme der hen uden at rende ind i problemer??
Tag du roligt de steder hen da der er ikke nogen problemer der ....... men skal du til khaosan road og banglampoo området skal du måske lige kigge dig for da det er tæt på hvor der er/var ballade.
Redigeret af taleofdk d. 11/10-2008 16:18
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com
hvis du bruger din sunde fornuft, og isæt holder dig væk fra store folkemængder, hvor næsten alle har gule T-shirt på, så skulle der ikke værre de store problemer. Der er demonstration på mandag foran politi hovedkvarteret. og selv om du møder store folkemængder, er der ingen grund til at gå i panik, så længe der ikke er optræk til ballade, skulle der ikke værre noget problemer.
havde jeg værret i bangkok nu, havde jeg sikkert, taget ud for at se på demonstrationerne, sådan lidt på afstand-