Se indlæg
 Udskriv debat
Norge og Sverige har udstedt advarsler

http://www.scanda...ws_id=4767

Norge og Sverige har udstedt advarsler

Norge og Sverige er blandt de 10 lande, der har udstedt advarsler om at rejse til Thailand har øget omfanget af alarm efter regeringens blodige angreb på anti-government protesterende. Tidligere, 24 lande havde udstedt en''rejse rådgivende''for Thailand, men senere lettede den advarsel, når den militære undtagelsestilstand blev aflyst i sidste måned.

Den Tourism Authority of Thailand (TAT) har udsendt de seneste oplysninger om konflikten på sin hjemmeside, der forklarer, at hændelser blev der forekommer i begrænsede områder.
.
Budskabet er rettet mod at lempe de bekymringer regelmæssige rejsende til Thailand, og dem, der planlægger at komme til kongeriget i højsæsonen, sagde TAT vicedirektør Surapol Svetseni.

Den TAT er nu vurdere konsekvenserne af den seneste udvikling i den politiske konflikt om turisme.
Det havde tidligere undersøgt effekten af annonceringen af undtagelsestilstanden den 2 september. . i år.
Turisme og sport Minister Weerasak Kowsurat sagde, at regeringen er nødt til at arbejde hårdere for at genvinde tilliden hos udenlandske turister.

Konflikten mellem People's Alliance for Demokrati (PAD) og grupper af politikere, ifølge hr. Weerasak, kan fortsætte, men omfanget af tvisten ville ikke være så dramatisk som tirsdagens sammenstød.
Løsning af 1090 udenlandske rejsebureauer og repræsentanter for medierne i går, ministeren sagde udenlandske besøgende kunne rejse i andre områder i Bangkok og omkring Thailand uden at bekymre dig.

Den gruppe af rejse-operatører og reportere er touring nord, nordøst, og sydlige regioner i Thailand indtil mandag.

Ministeriet og TAT vil i fællesskab gennemføre roadshows i udlandet for at overbevise de internationale rejsende til bogen for turisme pakker til Thailand næste år, hr. Weerasak sagt.

Bamsen
Redigeret af d. 09/10-2008 17:24

robnie
Rejser derned i næste uge Pattaya/jomtien, der er jo næsten altid et eller andet sted der er lidt uro så hvis man skal lytte medier kommer man aldrig på ferie

rinpoche
Endnu en software oversættelse... støn....

ingolf
rinpoche skrev:
Endnu en software oversættelse... støn....

Ja, en overgang sad jeg og tänkte på, hvad mon bamsen havde häldt i cola-glasset, för det gik op for mig, at det er maskin oversat.

Ingolf.

Bjarne
Og det er fint til at leve med. Udmærket at nogen trods alt gider hitte relevant information og lægge en oversættelse ind - også selv om den er maskinel. Tak til Bamsen.
Bjarne

claus31130
Ja vil give Bjarne ret.....det er fint at bamsen gider finde lidt spændende læsning og oversætte det osse.....at man så lige selv er nødt til at bytte lidt rundt på nogle ord og sådan...skidt med det.....tak til bamsen

Claus
Redigeret af claus31130 d. 10/10-2008 02:45

http://www.cs-web.in.th/
ubon lynge
ja det kan da være lige meget om det er en maskine der har oversat det, bare det at der er nogle som gider lave indlæg er dejligt, lige som os som har problemer med at stave fordi man er ordblind, bare det at skrive er en kamp.
Hvis ikke man kan tåle det er oversat af maskine så lad være at læse detAngry
Alt kan ikke være 100% ok hver gang velGrin tak bamsen
Ubon.

Pibe

goldwing
Bjarne skrev:
Og det er fint til at leve med. Udmærket at nogen trods alt gider hitte relevant information og lægge en oversættelse ind - også selv om den er maskinel. Tak til Bamsen.
Bjarne

Helt enig.............
Kan ikke sige det bedre.

sank
Grin Ja det er godt nok bamsen. Og efter et par Singhaer skriver jeg ikke bedre Shock Men jeg tror at de Norske Svenskere er nogle nervøse gemytter Grin Og på Cobenhagen virkede der meget fredeligt i formidag Grin Så kom i roligt Wink

birkedhoj
Jeg holder nu med rinpoche. Sommetider er det hurtigere, at forstå en tekst der ikke er maskinoversat. Fra engelsk altså.Smile.. Selvfølgelig er det rart for de der ikke mestrer det engelske. Ofte synes jeg dog jeg skal læse teksten i gennem flere gange, før den bliver forståelig. Cool

sank
Angry Ja Ja men for ås der kun fårstår fynsk er det godt Bamsen Pfft

John
Syntes maskinoversættelsen er ok, så længe der linkes til orginal teksten. Så kan man jo selv vælge hvad man vil læse.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Davs
Ja jeg fatter ikke folk de gider læse mine indlæg,
når det er så svært at læse.
Så hop dog forbi mine indlæg,hvor svært kan det være,
eller er det kun for at i vil brokke jer så sig det dog så vi fatter det.

Men her er faktisk folk som ikke kan engelsk,eller kun lidt engelsk,som måske syntes det er ok med computer oversættelse.

bamsen

goldwing
birkedhoj skrev:
Jeg holder nu med rinpoche. Sommetider er det hurtigere, at forstå en tekst der ikke er maskinoversat. Fra engelsk altså.Smile.. Selvfølgelig er det rart for de der ikke mestrer det engelske. Ofte synes jeg dog jeg skal læse teksten i gennem flere gange, før den bliver forståelig. Cool

Nu er det sådan at Bamsens indlæg altid starter med link til siden, så derfor er det slet ikke nødvændigt for dig at læse den Danske maskinoversættelse flere gange....

Bare tryk på linket og læs en hurtig og enkelt gang på Engelsk....

Så uamset hvem du holder med, .... så kalder jeg det brok fra din side.....

ttah
Hej Bamse
Fortsæt du bare der er rart for os der ikke er perfekte til udenbys skrift.
personligt er jeg ordblind og kan klare mig ved tale Engelsk men skrift så er jeg død så kør bare løs som det er.
så opbakning herfra
ttah
Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet.

http://www.ttah.dk
Ja bamse bliv du endelig ved,sørgeligt der er nogle der ikke har andet og lave end at brokke sig over det du ligger ind her. Angry

Spring til debat: