Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Mine forældre skal en tur til Hua hin i starten af november. Så kæresten og jeg,
smutter en tur over og besøger dem.
De skal bo på
http://www.worabu...
og det ser også ganske lækkert ud, men koster en del mere end jeg
har tænkt mig at betale for overnatning.
Egentlig vil vi helst bo i bungalow/hytte et stille sted tæt ved stranden, men ved ikke om der er den type indkvatering til en rimelig penge. Vi er i bil, så det gør ikke noget at stedet ligger uden for byen..
du kan ringe til mig på tlf. 45 50 31 90 43, så kan jeg fortælle lidt om Hua Hin og evt gi´ dig mit bud på, hvor der er godt og billigt. Jeg er lige kommet hjem fra Hua Hin, og jeg bor dernede ca. seks mdr. om året.
Hilsen Steen J
Prøv at kom til Cha Am så vil du se at dine penge rækker længer vi er 30% billiger ind hua hin kun 25 km derfra
prøv det.
Der er kun 300 m til lækker strand som ikke er ligesom hua hin
Mange tak for tilbuddet Steen, jeg prøver at gi dig et kald i løbet af imorgen
Har kun været en enkelt gang i Hua hin, men boede hos en ven i et farang reservat lidt uden for byen
Cha Am kunne bestemt også være en mulighed, men jeg kunne forstille mig vi skulle dele et par flasker vin om aftenen, og så er 25 Km en smule langt når vi skal hjem.
Men måske vi kigger forbi dit gæstehus enten inden, eller efter, vi tar til Hua hin
kan sige jeg lige selv har været dernede og bode på Chalelarn hotel det ligger rigtig fedt , og de har verdens sødeste personale og jeg sys selv det er rigtig billigt , men tjek dog ders hjemmeside ud www.chalelarn.com Redigeret af Weedy d. 07/10-2008 16:26