Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Ublu Thai Airways
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 05/10-2008 09:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 184 |
Prisen 37.000 til BKK . er god nok og der er IKKE tale om bussines class ! Den kommer oveni . tag selv og tjek.. På Thais hjemmeside.. de har endda været set dyrere - sådan er det hvert år ved denen tid. og ringer man til berauerne kan de kun bekræfte at thai er væsentligt dyrere end alle andre - det er deres medfødte ufattelige griskhed - men vi burde jo vide det efterhånden , farang restauranter er jo også billigere med end thai restauranterne - der er kun en ting at gøre - bruge et andet selskab.. til 37.00 kanm an sgu da kun skræmme turisterne væk |
|
|
steen nielsen |
Lagt på d. 05/10-2008 09:45
|
Øvet medlem Antal indlæg: 141 |
jeg ved ikke hvor du finder de priser men her er prisen i dag. Flight 1 Sunday, October 05, 2008 Departure: 14:35 Copenhagen, Denmark - Copenhagen Airport, terminal 3 Arrival: 06:00 +1 day(s) Bangkok, Thailand - Suvarnabhumi International Airline: Thai Airways Intl TG951 e Aircraft: Boeing 747 All Series Passenger Fare type: Economy Restricted Bangkok to Copenhagen Flight 1 Friday, October 31, 2008 Departure: 00:50 Bangkok, Thailand - Suvarnabhumi International Arrival: 06:35 Copenhagen, Denmark - Copenhagen Airport, terminal 3 Airline: Thai Airways Intl TG950 e Aircraft: Boeing 747 All Series Passenger Fare type: Economy Restricted Legend:e = e-ticket option, DKK = Danish KronePrice Travellers Flights Taxes 1 adult(s) x (7,885.00 + 2,309.00) = 10,194.00 DKK total for all travellers 10,194.00 DKK Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 05/10-2008 09:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
Review your flight details The following warning(s) occured For the itinerary and class selected (Economy Restricted), we could not find a fare. The fare(s) shown is/are the closest applicable. (9206) Legend:e = e-ticket option, DKK = Danish KroneCopenhagen to Phuket Flight 1 Thursday, October 23, 2008 Departure: 14:35 Copenhagen, Denmark - Copenhagen Airport, terminal 3 Arrival: 06:00 +1 day(s) Bangkok, Thailand - Suvarnabhumi International Airline: Thai Airways Intl TG951 e Aircraft: Boeing 747 All Series Passenger Fare type: Business Change of plane required. Time between flights = 1h30min Flight 2 Friday, October 24, 2008 Departure: 07:30 Bangkok, Thailand - Suvarnabhumi International Arrival: 08:50 Phuket, Thailand - Phuket International Airline: Thai Airways Intl TG203 e Aircraft: Airbus Industrie A300-600/600C Fare type: Economy Restricted Phuket to Copenhagen Flight 1 Thursday, November 13, 2008 Departure: 21:30 Phuket, Thailand - Phuket International Arrival: 22:55 Bangkok, Thailand - Suvarnabhumi International Airline: Thai Airways Intl TG228 e Aircraft: Airbus Industrie A300-600/600C Fare type: Business Change of plane required. Time between flights = 1h55min Flight 2 Friday, November 14, 2008 Departure: 00:50 Bangkok, Thailand - Suvarnabhumi International Arrival: 06:35 Copenhagen, Denmark - Copenhagen Airport, terminal 3 Airline: Thai Airways Intl TG950 e Aircraft: Boeing 747 All Series Passenger Fare type: Business Legend:e = e-ticket option, DKK = Danish KronePrice Travellers Flights Taxes 1 adult(s) x (26,130.00 + 2,573.00) = 28,703.00 DKK total for all travellers 28,703.00 DKK Fare conditions Fare basis & Booking Class information Service fee information Payment condition Convert displayed currency Flight notes • This fare is for booking through ROYAL e-booking. • To ensure that you get this fare, the reservation should be made now. • Specific rules and restrictions may apply to this fare. • Taxes are included except where local airport taxes are collected at check-in time. • No mileage accrual for travelling on V and W class. Start over traveller details> Terms & Conditions | Contact us | Help © 2008 Amadeus IT Group SA. All Rights Reserved min billet er samme dato og tid men koster kun 5.700kr det er da en prisforskel der vil noget. startours er da at foretrække med den pris |
|
|
steen nielsen |
Lagt på d. 05/10-2008 09:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 141 |
Rigtigt bagerbager men nu er det jo thai SIANCON skriver om
Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 05/10-2008 10:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
steen nielsen skrev: fik ikke skrevet tydelig nok at jeg har købt billet hos star tours til 5700 krRigtigt bagerbager men nu er det jo thai SIANCON skriver om |
|
|
JackD |
Lagt på d. 05/10-2008 11:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 150 |
Overvurderet, overpriser, overlegen, = Thai Airways Tror de har arvet for meget hovski-snovski attitude fra dengang SAS hjalp dem igang. - OG SE HVORDAN DET GIK SAS MED DEN HOLDNING! |
|
|
lols |
Lagt på d. 05/10-2008 11:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 454 |
Det har tidligere været beskrevet her på DTW. Folk, der deltager i debat fora udelukkende for at skabe "ballade". Siamcon ligner lidt dette kunne jeg tænke. Siamcon har lagt samme indlæg i hans forrige tråd og også der blev hans påstande tydeligt afvist. Nu åbnes så en ny tråd med nøjagtigt det samme emne og igen tilbagevises det tydeligt af bager bager. Hvis det ikker for at lade ballade, må det være fordi man ikke læser de sider man er inde på eller måske ikke forstår engelsk. Da der er en anden tråd kun en uges tid gammel med samme emne. Hvofor så ikke lukke denne her? |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 05/10-2008 12:29
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
lols skrev: Der er yderlig én ting som taler for at én vis bruger kun er ude på at hive dårlige ting frem om Thailand og gerne flere gange som du selv er inde på.Det har tidligere været beskrevet her på DTW. Folk, der deltager i debat fora udelukkende for at skabe "ballade". Siamcon ligner lidt dette kunne jeg tænke. Siamcon har lagt samme indlæg i hans forrige tråd og også der blev hans påstande tydeligt afvist. Nu åbnes så en ny tråd med nøjagtigt det samme emne og igen tilbagevises det tydeligt af bager bager. Hvis det ikker for at lade ballade, må det være fordi man ikke læser de sider man er inde på eller måske ikke forstår engelsk. Da der er en anden tråd kun en uges tid gammel med samme emne. Hvofor så ikke lukke denne her? Foruden det første indlæg i denne tråd som er en næsten tro kopi af det første indlæg i en lignende tråd for en uges tid siden, så hives en 2 dage gammel nyhed om skyderi også frem (link) og et indlæg som dette (link). Fællesnævneren for alle 3 indlæg som blev postet lige efter hinanden er at frembringe et billede af at Thailand ikke er værd at besøge. Jeg ved ikke hvad der er skyld i den pludselige modvilje mod Thailand og thaier, men at der er en rød tråd mellem indlæggende er helt sikkert. Det er selvfølgelig i orden at bringe det negative på banen også. Men jeg finder det unødvendigt at starte 2 stort set enslydende tråd op med ca. en uges mellemrum. Det er i øvrigt hele ikke i orden i kraft af §10 i Reglementet. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 05/10-2008 12:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
SIAMCON skrev: Prisen 37.000 til BKK . er god nok og der er IKKE tale om bussines class ! Den kommer oveni . tag selv og tjek.. På Thais hjemmeside.. de har endda været set dyrere - sådan er det hvert år ved denen tid. og ringer man til berauerne kan de kun bekræfte at thai er væsentligt dyrere end alle andre - det er deres medfødte ufattelige griskhed - men vi burde jo vide det efterhånden , farang restauranter er jo også billigere med end thai restauranterne - der er kun en ting at gøre - bruge et andet selskab.. til 37.00 kanm an sgu da kun skræmme turisterne væk Hvad er det du snakker om? Det er anden gang du opretter det indlæg, og det eneste du formår at bringe med dit budskab er, at du ikke bryder dig om Thailand. Med det i mente, så synes jeg du skal bede webmaster slette dig fra siden, og så ellers rejse til de destinationer du kan lide. Vi andre kan godt lide Thailand, og vi er ikke så dumme at vi køber en billet til 37.000kr, når der er mange måder at finde billetter på. Thai Airways oplyser selv, at det er billigere at købe hos deres agenter, end hos dem selv. Så bestiller du via deres online booking, finder du måske en pris der er misvisende og højere. Det har intet at gøre med at de er griske. Deres priser er måske nogle få procent højere, i gennemsnit, end konkurrenterne, men nu er det også kun dem, og SAS der flyver direkte. Jeg synes ikke generelt at Thai er dyrere til Bangkok end SAS. Og selvom de var, vælger jeg stadig Thai, fordi jeg synes at servicen er bedre (personligt valg). Som du også ser, så er der mange der har fundet priser på samme datoer, til en alm. og fornuftig pris. Jeg forstår ikke hvor du vil hen med din patetiske mudderkastning, men alle os herinde, er træt af den. Hvis ikke du kan lide Thailand, så hold dig væk fra landet, og dette forum. Farvel SIAMCON. |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 05/10-2008 12:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
....Hvis det mod forventning skulle være Thai air's priser der er for dyre står det jo enhver frit for at vælge andre og evt,.billigere selskaber......må jo da sige der afgår en del fly rundt om fra hver eneste dag med destination bkk.....eller man kan jo starte sin cykel op og cykle herud..... Hælder nu osse mere til at det er for at skabe uro Claus |
|
|
sank |
Lagt på d. 05/10-2008 15:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Siamcon har vel købt til 2 voksne og 2 store børn Vi er lige ank. thailand 16400 for to købt hos TT gælder ½ år. |
|
|
jpo |
Lagt på d. 05/10-2008 15:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
va saa er vi igang med 1 bla-bla-bla siamcom har da lov til at synes det han skriver.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 05/10-2008 22:28
|
Hej nææ jeg er ikke ude på at lave ballade.. men min pointe er at man kan finde meget billigere selskaber end thai - men jeg forstår ikke at thai altid skal være så meget dyrere i sæsonen - Selv SAS er meget billigere - - vil man genre have turister til sit land - det er jo en stor indtægtskilde for Thailand så sklam na passe på ike at presse citronen for meget ! Thailand er et dejligt land at rejse i og jeg føler mig meget siker der- men der har på det seneste være politisk uro - og det gør folk nervøse - med det resultat at turisterne meget vel udebliver-- det næste er skyderi på grænsen .. jeg bragte det forside jeg ikke havde set andre skrive om det - og for at høre om nogle havde hørt noget- Derfor.-det er dejligt at være på ferie. - men man vil vel også gerne hjem igen i god behold ikke ? |
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 05/10-2008 22:35
|
Vedr.skyderi så kan jeg da se at det ikke er alle der har hørt om det ? Jeg havde tænkt mig at besøge Cambodja via Thailand næste gang de jeg har bekendte der- - men det kan måske ikke lade sig gøre nu og det er da ærgerligt.. man må da være opmærksom på hvad der rører sig . Hvem husker ikke ex jugoslavine for nogle år siden - der var heller ingen der troede på at det kunne blive så alvorligt.. .Der har for nogle få år siden været skyderi i Thailand - med dræbte.. og hvem tør afvise et nyt militærkup der ? ikke jeg. der er urolige tider på vej i verden |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 05/10-2008 23:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Webmaster skrev: .................................................................................................................. Fællesnævneren for alle 3 indlæg som blev postet lige efter hinanden er at frembringe et billede af at Thailand ikke er værd at besøge. Jeg ved ikke hvad der er skyld i den pludselige modvilje mod Thailand og thaier, men at der er en rød tråd mellem indlæggende er helt sikkert. ............................................................................................... Måske, ville han have os til at droppe Thailand og rejse til Philippinerne i stedet Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
prasat |
Lagt på d. 06/10-2008 05:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 660 |
jeg har ALTID rejst med thai, Meeeen ikke næste gang vi tager afsted på torsdag 2 voksne og 1 baby thai skulle have over 19 kilo og i min verden er det ikke højsesson nu. vi sparede 5000 ved at flyve med swizair. fatter ikke thai for det er helt sikkert at der er tomme pladser på maskine på torsdag. men 5000 er jo næsten en uges lommepenge for 3 timers længere rejsetid. jeg har altid været tro mod thai pga bonuspoint, men dem kan man heller aldrig bruge. for et par år siden var thai altid billiger end sas men det har ændret sig, håber folk vil begynde at ændre selsskab et stykke tid så thai kommer ned i normale priser igen. prasat |
|
|
kkn3122 |
Lagt på d. 06/10-2008 11:12
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
prasat skriver: jeg har altid været tro mod thai pga bonuspoint, men dem kan man heller aldrig bruge. Det forstår jeg ikke noget af! Netop fordi - jeg har brugt nogle bonuspoint. Står min næste rejse til TH. mig kun i 3900,00kr. Afrejse: 05-01-2009 CPH-BKK-HKT Hjemrejse: 22-03-2009 HKT-BKK-CPH Det synes jeg da er en OK rabat. Når man samtidig tænker på, at det er i højsæsonen! M.V.H |
|
|
buzzer |
Lagt på d. 06/10-2008 11:57
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 36 |
Hej.. Jeg har lige været inde på deres hjemmeside og kigge efter en tur fra d. 11 dec - 11 jan. Pris ca 15000 kr. Jeg er ikke sikker på hvordan man bruger sine bonuspoint til at få en bedre pris, måske nogen kan hjælpe mig? På forhånd tak |
|
|
lols |
Lagt på d. 06/10-2008 12:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 454 |
SIAMCON skrev: Vedr.skyderi så kan jeg da se at det ikke er alle der har hørt om det ? Jeg havde tænkt mig at besøge Cambodja via Thailand næste gang de jeg har bekendte der- - men det kan måske ikke lade sig gøre nu og det er da ærgerligt.. Hvis du følger lidt med vil du også vide at det skyderi der var forleden er ved det omstridte tempel. Den sag har kørt længe og aldrig givet problemer for indrejse ud og ind af THailand. Jeg ser ikke nogen ændring i det pgra det der skete forleden. Det er laaaangt fra de to grænseovergange der normalt benyttes til at komme til Cambodia. Hvorfor have sortsynet fra starten. Skyderier og være opmærksom på fremtiden. Jamen det sker jo i hele verden og man skal vel altid være opmærksom. Ikke så længe siden jeg da også læste der var tilfældige skyderier i Kbh området med rockere involveret. Det er da trods alt i lokal samfundene. Philipinerne, har da også hørt om kriminalitet der Hvorfor dette sortsyn og tagen sorgerne på forskud. Se lyst på mulighederne der er i livet og udnyt dem til din egen fordel. Mht Thai air priserne syntes jeg da du skulle stoppe de negative input, så længe du ikke kan dokumentere dem. Jo, du alle har lov til at have en mening, også om Thai. Men det er ikke seriøst at hænge personer eller firmaer ud med baggrund i direkte forkerte oplysninger. |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 06/10-2008 12:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
11. dec - 11. jan kan du få for ca 9.000kr, om du flyver med KLM eller Air France. Så er det vel ligemeget med bonuspoing. http://tv2.sv.mom...ights.aspx Ingolf Redigeret af ingolf d. 06/10-2008 12:11 |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |