Se indlæg
Tahi airways 37000 kr
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 01/10-2008 22:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 184 |
Hej Man kan komme med SAS til Bangkok i januar - for ca. 9.500 DKK Thai airways tager: 37.000 DANSKE KRONER !! DE MÅ SGU DA VÆRE RABLENDE GALE ELLER SNOTDUMME ! Men der er jo nogle der synte at " det er iorden man betaler mere" - det var den med den thaialndske griskhed som ikke alle kan se.. enten af uvidenhed eller de måske købe et pa andre briller ! Kærlighed gør blind ! Jeg var på Filippinerne via Bangkok for 7.100 i juni 08. et anderledes land med søde mennesker med ægte hjertevarme ,som taler godt engelsk ,der ikke tigger - som thaier gør - og meget smukkere og meget billigere ! ca. 1/4 af thai priser.. ! |
|
|
Heino |
Lagt på d. 01/10-2008 23:42
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 74 |
Tja jeg ved ikke hvilke sider du søger på, men jeg fandt nu rejsen til bangkok med thai air til 10070, så meget billigere er SAS nu ikke.. så måske det er dine briller der skal udskiftes... |
|
|
ZxY |
Lagt på d. 02/10-2008 00:16
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
Hehe hoppede også på lidt søgemaskiner. Kan ikke rigtig finde noget i nærheden 37.000 Kr. Men massere af billetter omkring de 10.000 Kr. Jeps. På PH flyder gaderne med guld og honning, og alt ånder idyllisk fred og ro. Blir helt varm om hjertet når jeg tænker tilbage på Manillas slum, møg beskidte gader, og kanaler hvor vandet er svært at få øje på grundet plastic junk der flyder rundt. En mini van chauffør, der på daglig basis hævede prisen, og havde meget svært ved at huske de aftaler vi havde lavet. Og helt nemt er det ikke at finde ny transport, langt pokkers til hest op nord på, i byer med 500 - 600 indbyggere. Havde også en fornøjelig tid, da jeg var ringside, til den bokse kamp der skulle afgøre hvilken af havnens chauffører, der vandt retten til at køre mig til manilla fra sabang. Glæden blev stor, da jeg valgte en taxa der kom forbi ude på vejen... Og så er jeg specielt facineret af alle de blank polerede pump guns der ses ved selv den mindste døg kiosk.. Var jeg glad da jeg efter 14 dage, kom tilbage til thailand? Jeps. Redigeret af ZxY d. 02/10-2008 00:30 |
|
|
Lagt på d. 02/10-2008 05:02
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Siamcon, det var dog et helt usædvanligt hadsk overfald på Thai Airways og Thaier og Thailand som sådan. Hvis du ikke kan sige til dig selv at det må være en skrivefejl så er der sku da noget galt. Hvis du ikke har oplevet PH på samme måde som ZxY beskriver så må det være sprittåger der har lammet dine opfattelsesevner under opholdet. Læs f.eks. Dann Sørensens bog "Thailand du skønne", han lægger heller ikke fingrene imellem af sin beskrivelse af sine ophold i PH. Så tag du bare af sted igen - og bliv der!!!! Skeptikeren |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 02/10-2008 05:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
Siamcon - Din uvidenhed er vel grundlaget for dit overfald på Thai Airways, og Thailand. Dette kan du tilgives for, for hvis du var et oplyst menneske med viden omkring Thailand, ville jeg bruge meget grimme ord. Og som folk allerede har skrevet, så er 37.000 vist ikke den helt normale pris. Jeg kan også finde priser med SAS til Tyskland for 40.000kr, hvis jeg benytter deres egen søgemaskine. Har du bare en SMULE fornuft i hovedet, bør du også allerede efter et par forsøg kunne finde nogle fornuftige priser, der ligner dem SAS har. SAS og Thai Airways har altid fulgt hinanden nogenlunde i pris, og nogen gange er den ene lidt billigere end den anden (eller, dyrere rettere). Uanset hvad, så striger flybilletterne i øjeblikket, så 9.000kr er vel meget normalt for en højsæson periode som januar. Håber dog selv på at kunne komme afsted for en billigere penge til DK til jul... :S Må hellere have fat i min rejseagent..... |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 02/10-2008 10:32
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
godt indlæg ZxY tak for det
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Fido |
Lagt på d. 02/10-2008 11:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Siamcon, Det er uden tvivl den mest ukorrekte og tåbelige beskrivelse af Filippinerne jeg til dato har læst. Bedre held næste gang. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
jpo |
Lagt på d. 02/10-2008 12:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
37.000 kr det maa da vaare paa 1 forste klasse, saa sporg lige eller sog rigtig igen. var det 37000 kom der nok ikke mange turister til thailand saa det maa vaare et ups. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
robnie |
Lagt på d. 02/10-2008 12:54
|
Begynder Antal indlæg: 20 |
flyver ålborg-københavn-bangkok 17 januar med thai air og retur midt i febuar billet købt hos thai travel, pris 11300, hvis man vil flyve med emirates fra hamburg kan det gøres for under 7000 i januar, |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 02/10-2008 16:00
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Slaa op paa Thai Airways website og bliv overrasket. 35,909 dkk for economy og 40,109 dkk for business. afrejse 02.01.09 og retur 10.01.09. Fuldstaending taabeligt. Opgives som "lowest fare" men er inkl skatter og afgifter. http://www.thaiai...efault.htm |
|
|
lols |
Lagt på d. 02/10-2008 17:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 454 |
hugoboerge skrev: Slaa op paa Thai Airways website og bliv overrasket. 35,909 dkk for economy og 40,109 dkk for business. afrejse 02.01.09 og retur 10.01.09. Fuldstaending taabeligt. Opgives som "lowest fare" men er inkl skatter og afgifter. Ja, 35.909 kr lyder af meget og jeg ville da lige se det. Den pris er IKKE economy klasse, men laveste pris og klasse der er at få de dage. Det er Premiun Economy ud og business klasse hjem. Det skal vel være lidt dyrere end monkey. Så ikke helt så tåbeligt? Måske også det Siamcon har overset i farten? Prisen for Ecomony kan ikke findes på thais hjemmeside, da de ikke har flere billetter. Dermed ikke sikkert der er udsolgt, men de er måske reserveret til rejsebureauer. Redigeret af lols d. 02/10-2008 17:11 |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 02/10-2008 18:35
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
vil vove pelsen på at det ikke er første gang at siamcom kommer med et tåbeligt indlæg. http://www.dansk-...post_74240 det kan da kun bero på total uvidenhed eller hvad. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 02/10-2008 21:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 184 |
Hallo Først til Quickmouse - der måske ikke er så quick endda . prisen er opgivet til economy - selv om det var busines er det rablende galt alligevel du kan selv være tåbelig ! - men du kna måske ikke læse hvorfor er thai airways priser altid så meget dyrere end alle andres i sæsonen ? Og til dig Fido . det var det man kalde en lille hund ude på landet førhen - min beskrivelse af Filipinerne . hvad er der galt med den ? Der er smukt.. billigt meget billigt.. og Filippinere har ikke tigget mig om penge sådan som mange thaier gør Søde mennesker det er der også mange der trro thaierne er -indtil man finder ud af hvad de siger om os... |
|
|
HansW |
Lagt på d. 02/10-2008 21:49
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 53 |
Hej Siamcon, Jeg arbejder til dagligt med dine saakalte favoritter derude fra og kan ikke gendkende noget at det du skriver var der i januar for at finde kandidater til nogle jobs jer har vacant desvaerre kan jeg ikke faa Thai til den distanation hvor jeg skal bruge arbejdskraeft, de "phillipinere" er dovne og gemmer sig saa snart de er faerdige med et job og jeg finder at langt de fleste er meget utrovaerdige generalt maa jeg sige, jo det er rigtigt at de taler engelsk meget bedre end genemsnittet af Thai goer, men de er ikke bedre for det. i mit tidligere angement jeg havde baade Thai og Phillipinos og jeg maa sige at Thai er langt bedre baade som koleger og som arbejsdskraeft, da de ikke gemmer sig naar deres tildelte job er faerdigt, men kommer og siger "hvad skal jeg nu lave". Generalt ser jeg ikke den griskhed du antyder, naar jeg er Thailand (er gift med Thai paa syvende aar og har kendt min hustru nu i godt 10 aar MVH Hans
|
|
|
HansW |
Lagt på d. 02/10-2008 21:57
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 53 |
For en god ordens skyld. jeg rejser aldrig fra DK til Thailand og derfor kender jeg ikke til dine oplyste prise paa denne straekning, men jeg ville kun kommenterer dine udtaleser vedr Thai og Phillipinere. MVH Hans
|
|
|
JCL |
Lagt på d. 03/10-2008 05:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 179 |
SIAMCON skrev: Hej Man kan komme med SAS til Bangkok i januar - for ca. 9.500 DKK Thai airways tager: 37.000 DANSKE KRONER !! DE MÅ SGU DA VÆRE RABLENDE GALE ELLER SNOTDUMME ! Men der er jo nogle der synte at " det er iorden man betaler mere" - det var den med den thaialndske griskhed som ikke alle kan se.. enten af uvidenhed eller de måske købe et pa andre briller ! Kærlighed gør blind ! Jeg var på Filippinerne via Bangkok for 7.100 i juni 08. et anderledes land med søde mennesker med ægte hjertevarme ,som taler godt engelsk ,der ikke tigger - som thaier gør - og meget smukkere og meget billigere ! ca. 1/4 af thai priser.. ! Men man kunne selvfølgelig også blive hjemme, hvis man gerne vil have hjertevarme mennesker |
|
|
lols |
Lagt på d. 03/10-2008 10:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 454 |
SIAMCON skrev: Hallo Først til Quickmouse - der måske ikke er så quick endda . prisen er opgivet til economy - selv om det var busines er det rablende galt alligevel du kan selv være tåbelig ! - men du kna måske ikke læse Jeg ved ikke om det er mig, du i virkeligheden vil skrive til. Men jeg kan forsikre dig, at den pris jeg skrev på de 35.909 kr er for Premium economy og Business kombinationen og ikke Economy. Lav et simpelt opslag på thai siden. Rigtigt, man søger på billigste economy. Men læser du ovenover vil du se at der ikke er ledige economy pladser og læser man på siden med prisen, står det klart, i fin ramme, at de er ikke var billetter i den klasse du søgte. Søger man andre dage finder man priser under 15.000 kr. Kan du ikke henvise til hvor du har fundet dine priser? Altid godt hvis folks påstande kan dokumenteres og ikke bare er noget der slynges ud. Jeg tror du har læst forkert.... |
|
Spring til debat: |