Se indlæg
 Udskriv debat
Billige billetter ?
SIAMCON
Hejsa
Sidste november var jegt med thai til en rimelig pris.. men iår . puha ! hold da kæft hvor er de dyre !! typisk thai griskhed !
Hehm har en ide om hvor man kan få billetter til rimelige priser i december ?

Som vi allerede tidligere har læst om emnet, så er det altid en meget god ide at bookke billet så tidlig som muligt.
Billige billetter sælges jo først - mon ikke reglen først til møller gælder også her?
Og det er jo altid dyrest op til højtiderne, skoleferier o.s.v.

Anders And
Siamcon - du forveksler vist thai griskhed med stigende okiepriserm og generelle prisstigninger, men du handler maaske ikke selv ind i det daglige, saa det er forbigaaet din opmmaeksomhed at ALT er steget. Naa vil til stranden >-)

swed
er der nogen der har erfaring med Tukish airways, har fondet billeter hos dem til ca 5000

Swed

Lung Yao
Køb !Shock Køb nu!
Kort ophold i Istanbul lufthavn. Udmærket flyver :

http://www.airpla....php?p=343

http://www.airpla..._timestamp

Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

swed
2 uger til thai for 4236,- d 27/10 men det er fra stockholmFrown
Swed

pylle
Der er bestemt intet i vejen med Turkeys Airlines. Har rejst med dem 16 gange uden problemer. Jeg har flere gange gjort ophold i Istanbul et par dage. Dette kan varmt anbefales. Jeg fandt hurtigt ud af, at nogle dage er bedre end andre. De sidste 10 gange har jeg rejst på en tirsdag, og hver gang har jeg haft 6 sæder for mig selv. Jeg er nu gildkort /eliteplus) som giver en masse fordele, ved indvejningen og en masse andet. Jeg har opgraderet mange gange i Istanbul, kan også gøres i København, til business når jeg havde milage nok. Det er nemt når man har det gode kort.

Jeg har altid bestilt mine billetter igennem Travelstart, og er kun 1. gang betalt mere end 5.000.- dkr.

SteenJ
Er lige hjemkommet fra Th. med Thai air 5800,00 retur, erdet dyrt.

Janti
Hvad med at kikke lidt syd over... Hamborg via Munchen til Phuket 10-12-08 retur 17-01-09 med Air Berlin Kr. 7200,00
Har brugt dem et par gange uden problemer.Smile

Janti
Hvad med at kikke lidt syd over... Har lige bestildt Hamborg via München til Phuket d. 10 dec. retur 17 jan Kr. 7200,00 med Air Berlin. Har fløjet med dem nogle gange uden problemer.Wink

SIAMCON
Hej tak for svarnen
SAS er de billigste i decmeber direkte non stop.
Til Eddie:
Det er vist dig er ikke følger med vedr. thaigriskhed :Hvordan kan f,eks Finnair elelr Air France flyver derned til 1/3 af Thai Airways priser ? hvis du taler om prisstigninger - så er brændstof ike så dyrt i Thailand som i vesten . så vil jeg gerne sige til dig. at thai airways hvert år på denne tid er VÆSENTLIG dyrere end alle andre ! det er ikke noget nyt fænomen - thaiernes penge griskhed er velkednt men måske ikke altid så rar at få stukket i snuden.

ingolf
swed skrev:
2 uger til thai for 4236,- d 27/10 men det er fra stockholmFrown

Sturup---Arlanda, det tager under en time, og koster ikke mange kroner. Du kan sikkert få special pris, om du bokar sammen med TH rejsen.

Ingolf

vandango
http://www.starto...versoeisk/

Men jeg har ikke checket om det er direkte, men jeg tror det.

Der ligger da et par gode tilbud og rumler rundt.

Er selv en meget stor fyr, høj og bred Sad , så jeg kan ikke bruge det til noget.

I øvrigt er der flere fastboende der river den billige returbillet i stykker, og køber udelukkende Thai Airways billetter lokalt.

Men som turist tror jeg ikke den går, andet hvis man køber flere billetter frem i tiden.
Redigeret af vandango d. 28/09-2008 23:39

lols
SIAMCON skrev:
vedr. thaigriskhed :Hvordan kan f,eks Finnair elelr Air France flyver derned til 1/3 af Thai Airways priser ?.

Er det nogle priser som du kan vise, at der er så stor forskel. (samme klasse og datoer).

Du skriver i et andet indlætg at SAS er billigst..... 9.500 kr og i samme tråd skriver andre at Thai koster omkring 10.000 kr.

Hvorfor tager du ikke Finnair, da de så også skulle være 1/3 af SAS prisen?

Du er af en eller anden grund blevet godt sur på Thai?

Spring til debat: