Se indlæg
 Udskriv debat
Livet i Thailand.rosenrødt eller???
Suk Rak Ning
Mia.

jeg tror at du er en FAKE, ret mig hvis jeg ta'r fejl.
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

JCL
Suk skrev:
Mia.

jeg tror at du er en FAKE, ret mig hvis jeg ta'r fejl.

Det tror jeg ogaå DET er.
Han eller hun.

Jeg tror det er et INTETKØNSad

LINDY

Big-Viking
Mia.
Jeg kan ikke forstå at du gjorde som du gjorde.Hvad ville du opnå med det.?????????????
FAKE.??? Hvad er en FAKE??? Så længe du intet billede har i vil jeg ikke kalde nogen for FAKE. En FAKE er i mine øjne en kopi-varer. Du som har været herinde i så læng tid burde da vide bedre.

swedmark
Fido skrev:
Lidt komisk at der tilsyneladende findes folk som tror, at der eksisterer et paradis her på jord. De burde nok ikke bevæge sig uden for kommunegrænsen.
Jeg har sgu svært ved at forstå at folk kan have ondt i ræven over nogen har et - iøvrigt lovligt skydevåben - i hjemmet. En gøp kan man sgu da altid få brug for - bare se hvordan det går hjemme i lille Danmark for tidenSmile

Helt enig FidoFrown og kan i den forbindelse tilføje følgende:

I forbindelse med mit tidligere arbejde som jeg begyndte i 1979, har jeg selv været ejer af pistoler, samt div.andre våben. Efter jeg solgte virksomheden valgte jeg at beholde pistolerne, fordi de har stor affektionsværdi for mig. Jeg har alligvel godkendt Blå Skafor 3 godkendt våbenskab til de andre våben, og våbentilladelsen koster trods alt ikke så meget.
Her for et par år siden kom den ene imidlertid ud af våbenskabet igen. Årsagen var de mange natlige besøg folk har fået på det sidste. Hvor de bliver bastet og bundet, og efterfølgende bank hvis de ikke fortæller hvor de gemmer "guldet". Et par stykker er sågar døde under behandlingen. Den ene af kvælning på gr. a. tape for munden, og ikke var i stand til at trække vejret gennem næsenShock
Ikke fordi jeg har nogen særlig værdier og beskytte, men fordi jeg tror på retten til at forsvare sine og sit. Så kan det godt være en eller anden tænker "hold kæft hvor må han føle sig utryg" Sorry, but no! Jeg har aldrig sovet så godt som efter "pistolen kom under hovedpuden"Wink

Hvad har det så med manse's indlæg at gøre, -jo, at det kan være ligeså utrygt at bo i Danmark/Sverige som I thailand, og at alt heller ikke er rosenrødt her.
Af gode grunde har jeg selvfølgelig aldrig (endnu) haft våben mens jeg var i Thailand, men dertil kan jeg så sige "jeg har aldrig følt behov for at have dem når jeg har været der"Wink

Kan i alle have en tryg dagSmile

manden
Suk jeg er nødt til at rette dig, jeg er ikke mere FAKE end dig.

Big-viking Hvad mener du med at jeg gjorde som jeg gjorde Hvis du mener at det er mig der har truet manse, så tager du gruligt fejl, jeg kan kun tage afstand fra den slags.

Kan blot konstaterer at de sidste indlæg igen er blevet til personfnidder, fordi jeg ikke er enig.

slut herfra

quickmouse
et (par) skvader hoveder, som spørger ind til hvorfor dit & dat,

Ok ok, så begynder personlighederne også her.....

goldwing, du er i din fulde ret til at mene hvad du vil Cool

mia skrev : Quickmouse hvorfor skulle du nu trække debatten ned på det personlige plan blot fordi man ikke er enig er man så er skvaderhoved

tjahh, mia du ved nok bedst selv hvad du er.

ikke flere kommentarer herfra Frown
Redigeret af quickmouse d. 21/09-2008 19:57
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Spring til debat: