Se indlæg
manse truet på livet
|
|
manse |
Lagt på d. 21/09-2008 16:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Jeg vil nu stoppe her på DTW, for følgende 2. mails er lige kommet på min private mail. Ikke fordi jeg på nogen måde er bange, men jeg gider ikke noget så simpelt. Følgende 2, mails er skrevet af en jeg åbenbart ikke kender eller hvad, men jeg kan se på mailen at navnet er Jørgen Bo Pedersen, hvis det er vedkommendes rigtige navn. Hotmailadressen er Jeg mener nu tiden er inde til at leve livet og afvente vedkommendes besøg, så jeg kan høre hvorfor vedkommende fremkommer med livstrusler til undertegnede. Jeg ser frem til en afklaring. Hej Manse!Ved ikke rigtig hvem du er, men det du skriver omkring pistoler mm, siger mig du er en meget utryg person og det ville jeg også være, hvis det var mig...Helt ærlig, jeg skal til sakon nakon i næste uge og jeg vil meget gerne tale med dig og vil du ikke tale med mig, så vil jeg bruge et par dage på og finde dig, men jeg tror ikke du er hvor du skriver du er.... har jeg ret eller hvad??? ses måske i næste uge..... Du er bare et svin og nu kandu gå ud i din lille "manse landsby" og fortælle dem, at de ikke skal sige hvor du bor, men det ved vi, så tag du det bare roligt. Du skal ikke svine andre til for og hævde dit eget dårlige selvværd, husk det dit lille møgdyr!!! Tak for denne gang manse |
|
|
manden |
Lagt på d. 21/09-2008 16:30
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 85 |
Beklager hvis det er noget jeg har sat igang manse. Nogen mennesker er bare for underlige |
|
|
Lagt på d. 21/09-2008 16:32
|
|
Begynder Antal indlæg: |
JA MIA |
|
|
Heino |
Lagt på d. 21/09-2008 16:36
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 74 |
ja hvor lavt kan man synke.. |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 21/09-2008 16:37
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
Ja follk kan sgu være mærkelige....... Men jeg tror nu ikke manse skal tænke så meget over disse trusler, for TOMME TØNDER BULDRER MEST... |
|
|
taleofdk |
Lagt på d. 21/09-2008 16:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 348 |
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com
|
|
|
JCL |
Lagt på d. 21/09-2008 16:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 179 |
bamsen skrev: JA MIA Og jeg gentager JA MIA. |
|
|
JCL |
Lagt på d. 21/09-2008 17:07
|
Kære manse. Skriv du bare vdere, klovnen kan jo ikke engang stave til bynavnet. Hvad han vil med sit sygelige skvadder ved vi ikke, og vil heller ikke vide det. Op med kinderne. |
|
|
Lagt på d. 21/09-2008 17:11
|
|
JCL skrev: Kære manse. Skriv du bare vdere, klovnen kan jo ikke engang stave til bynavnet. Hvad han vil med sit sygelige skvadder ved vi ikke, og vil heller ikke vide det. Op med kinderne. Kan kun være enig her, manse lad ikke den syge person vinde så bliv endelig herinde. Men kan web kim ikke finde ud af hvem den syge person er eller hvad. |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 21/09-2008 17:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
Kære manse. Lad da ikke sådan en nar, gøre livet surt for dig. Bange skal du ikke være, for folk der advarer først gør nada og en skid. Håber da du forsætter herinde og at du ikke lader detgår dig på. Jeg selv har da også fået 1 mail fra en herinde fra i min privatemail, men livet er sgu for kort til at lade sig kue af idioter. Hold modet oppe du gode man. |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 21/09-2008 17:16
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Fatter simpelhen ikke at folk kan blive truet for at skrive i et debatforum.................. Manse hold modet oppe IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/09-2008 17:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Kaere Manse. Den slags mail har jeg ogsaa faaet nogle stykker af, og jeg er kold, de ved at jeg ofte sidder hos bageren her i NK...................Saadanne fjolser, hva' rager de mig.. Saa kaere Manse, du har bare at bliver her paa DTW....... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
JCL |
Lagt på d. 21/09-2008 17:32
|
Havde vi forresten ikke en Psyko der for kort tid siden udslyngede trusler mod debattørerne, til stor moro for de ikke indvolverede.. Måske er det en konsekvens af nedskæringerne indenfor åndsvageforsorgen, så manse, fat mod. Eller er svigermor ved at stramme musklerne |
|
|
Lagt på d. 21/09-2008 17:36
|
|
Ja det er sgu utroligt bare fordi man ikke er enige Op med humøret lad ikke det fjols ødelægge noget for dig. Send den mail til webmaster og lad ham kigge på den bamsen |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 21/09-2008 18:30
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
manse skrev: Jeg vil nu stoppe her på DTW, for følgende 2. mails er lige kommet på min private mail. Ikke fordi jeg på nogen måde er bange, men jeg gider ikke noget så simpelt. Følgende 2, mails er skrevet af en jeg åbenbart ikke kender eller hvad, men jeg kan se på mailen at navnet er Jørgen Bo Pedersen, hvis det er vedkommendes rigtige navn. Hotmailadressen er Jeg mener nu tiden er inde til at leve livet og afvente vedkommendes besøg, så jeg kan høre hvorfor vedkommende fremkommer med livstrusler til undertegnede. Jeg ser frem til en afklaring. Hej Manse!Ved ikke rigtig hvem du er, men det du skriver omkring pistoler mm, siger mig du er en meget utryg person og det ville jeg også være, hvis det var mig...Helt ærlig, jeg skal til sakon nakon i næste uge og jeg vil meget gerne tale med dig og vil du ikke tale med mig, så vil jeg bruge et par dage på og finde dig, men jeg tror ikke du er hvor du skriver du er.... har jeg ret eller hvad??? ses måske i næste uge..... Du er bare et svin og nu kandu gå ud i din lille "manse landsby" og fortælle dem, at de ikke skal sige hvor du bor, men det ved vi, så tag du det bare roligt. Du skal ikke svine andre til for og hævde dit eget dårlige selvværd, husk det dit lille møgdyr!!! Tak for denne gang manse Den hotmail-adresse tilhører Banpet som allerede er udelukket for sit ævl - ligesom den anden profile personen oprettede ved navn Blomme også er udelukket. De tråde hvor personen tilligere fremkom med trusler kan ses her: - http://www.dansk-...ad_id=6400 - http://www.dansk-...ad_id=6433 Som jeg skrev tidligere i den ene af ovenstående tråde så ligger jeg inde med IP'er på de udelukkede profiler, såfremt de relevante myndigheder skulle blive blandet ind i sagen. Herfra tager jeg dyb afstand fra de trusler som tidligere er fremsat, og nu åbenbart fulgt op via email. Redigeret af Webmaster d. 21/09-2008 18:31 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
manse |
Lagt på d. 21/09-2008 18:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Hej Kim Jeg tror de kloge er ved at kredse sig ind på personens identitet. Der så mange sammenfald med hotmail og andre ting, som jeg er overbevist om, ikke gør det så svært at finde ud af hvem manden er. Personer med tilknytning til forskellige med dette navn er blevet kontaktet. Jeg tager det helt roligt, og han skal da være så velkommen her på sawangård. Meddelser er sendt til de relevante, så sawangård bliver da spændende for vedkommende. Som sagt så afventes der svar fra en omgangskredsen fra mulige emner, og jeg tror ikke der går så lang tid førend vi har fat i den lange ende, men derfor kan det da godt være, at vi får brug for webmasters hjælp med disse IP adresser, hvis de altså ikke er de samme. Hotmailen er svær at spore, men det kan nok lade sig gøre, 0g hvis de indlæg du har fra personen er sendt fra Thailand, ja så kan det jo blive rigtig interessant. Jeg lader høre fra mig, når jeg ved mere, for noget sådan skal stoppes hårdt og brutalt. |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 21/09-2008 18:56
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Manse tag det nu roligt ! Og forsæt med dine gode indlæg ! altid hyggeligt at læse ! Kommer lige i tanke om en gammel tråd........... som også var oppe at "køre lidt"...... Klap hesten og videre i teksten ! Er der nogen der har problemer, er jeg altid klar ! For en god ordens skyld vedlægger jeg lige mit CV igen ! Til (ingen navne )l !!!! Du skriver du er medlem af politiet på Samui, dette må da et drømme job... Tænk at bo på en lille eksotisk ø og drive en lille restaurant , samtidig med at være medlem af politiet. Derfor vil jeg spørger dig om det er muligt at jeg også kan blive medlem ? For en god ordens skyld vedlægger jeg mit CV. 10 år almindelig folke skole. 1964-1974 medlem af de grønne spejder , denne periode gav mig ganske stor erfaring i overlevelse i skove (jungle) og brug af diverse våben så som spejder-kniv og slangebøsse. Endvidere i en alder af ca. 14 år blev jeg ganske god til at infiltrere pigerspejderne.. ..dette vil jeg mene jeg kan bruge i det daglige , som medlem af politiet på Samui. Forøvrigt har jeg en ven som sælger spøg og skæmt.. Jeg vil tro det er muligt at låne falske overskæg . blå briller o.s.v. af ham. Jeg er også stadig indehaver af mit medlemskort til Batmand-klubben. Hvis nødvendigt kan jeg nok finde min gamle grønspætte-bog. 1975-1980 Hjemmeværnet ,,dette skyldes at mine kvalifikationer var for store til ansættelse i Forsvaret. 1980-1990 Ansat på forskellige fabrikker Bla. sojakagen , æggekagen .dyrups(maling) Tasterwine(sprut) skandinavisk tobak. Disse forskellige job har givet mig stort indblik i diverse kemikalier. som jeg mene jeg kan bruge i mit medlemskab af politiet på Samui. Forøvrigt har jeg knallert køre-kort , så jeg kan hurtigt være fremme overalt på øen. 1990- Rejst over alt i Thailand , tale sproget flydene (hvis jeg selv skal sige det) Jeg håber hermed at komme i betragtning til dette spændene medlemskab af politiet på Samui. Ps. Hvis muligt vil jeg helst have opgaver i aften og nattetimerne. da jeg mener det er betydligt lettere at infiltrere diverse Barer,Diskoteker.Piger på dette tidspunkt. Alle opgaver Har en løsning ! Op på hesten ,og videre i teksten ! For at det ikke skal misforståes , er det ikke Manse´s tidligere indlæg jeg omtaler !!!! Dette indlæg blev vist lidt af en rode historie ! men bestemt ikke ondt ment ! Manse glæder mig til dine gode fortællinger fra Thailand ! Med venlig hilsen Sabai Sabai. -------------------------------------------------------------------------------- vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung. Redigeret af sabai sabai d. 21/09-2008 19:09 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 21/09-2008 19:48
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
manse op med humøret, lad nu ikke den ånds amøbe forpeste dit liv, vedkommende render sikkert rundt med en eller anden sygdom i udbrud som skrumper hjernen, men har også forståelse for at du tager en lille pause, håber at du snart kommer stærkt igen
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
JCL |
Lagt på d. 21/09-2008 21:15
|
Underlig Debat det her, alle beskylder alle for at være det ene eller det andet. Og så skal man jo nok ramme rigtigt ind i mellem. Farvel herfra . |
|
|
Lagt på d. 22/09-2008 04:31
|
|
manse, tag det ikke så tungt. Verden er fuld af den slags (jeg kalder dem ikke mennesker) der vælger vold frem for alt andet. Det er jo nogle sølle stakler der ikke kan formidle budskaber på anden måde. Har selv lige haft en kedelig oplevelse med en farang som vi troede var en ven af familien, han truede da også med at sende tæskehold, da han blev udelukket fra fællesskabet i vores familie. Vi er mange der nyder dine skildringer på godt og ondt, uanset om du har revolver eller ej, Jeg tror du er et varmt menneske og jeg glæder mig til at møde dig når du kommer til Pattaya om kort tid. Varme hilsener fra Skeptikeren |
|
Spring til debat: |