Se indlæg
 Udskriv debat
kender du khon kaen
Davser

Skulle her være en,
som kan fortælle mig,
med om her skulle være en med kendskab,
til et bolig omraade naer Khon Kaen,
hvor der skulle bo flere danskere?

bamsen
Redigeret af d. 10/07-2008 17:37

Frank
Hvis man ikke vidste bedre, så skulle man tro at der var en som havde listet SangSom i colaglasset.

Suk Rak Ning
Maaske Khao suan kwang, 50 km. fra KK....
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Davs Suk

Ja jeg troede at her på dtw,
var nogen som boede deroppe,
og måske vidste sådan nogenlunde,
hvor der boede lidt flere danskere
men det er der måske ikke alligevel.

bamsen

Nuk
Dav Bamsen.
Jeg kender udmærket Khon Kaen, kommer tit på barer derinde, men har endnu ikke mødt danskere der.
Jeg bor i Khao Suan Kwang, som Suk skrev om, her bor vi indtil videre 3 danskere.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening

TheNerd
Jeg flyttede til Khon Kaen for 2 år siden til Oktober, der bor ikke mange danskere heroppe, i hvert fald ikke i selve Khon Kaen by, men kender da til en 3-4 stykker, men ser ikke meget til dem....

hfb
Jeg har været i Khon Kaen 2 gange 1 uge her i april /Juli 2008. Jeg har kun set 3-4 personer som ikke var Thai'er. Jeg tror heller ikke det var skandinavisk afstamning Wink

Det er ikke lige steddet en flok Dansker gidder at flytte til. Den eneste grund til man vil bo der er hvis man finder en sød pige der.
Dem er der mange af der Cool Jeg kender da et par stykker Grin

Er du sikker på at det er Khon Kaen du mener?

13leif
Jeg har vaeret i Khon Kaen nu snart 2 uger, med afstikker til Ubon Thani og Nong Khai et par dage. Syntes der er en hel del Blegansigter her, men ved ikke om de er danskere eller hva, har ikke modt nogle men mange amerikaner og tyskere.
Der var ogsaa mange baade i Ubon T og Nong Khai,modte ingen danske, men mange amerikaner og en enkelt Nordmand, der ogsaa var nede og spise ved Maehong floden.
13leif
Man var hurtig, engang........
www.leifka.dk

Everyday can be a good day.....maybe!!!

Lev livet idag, imorgen kan være forsent !!

http://www.leifka.dk
ingolf
Frank skrev:
Hvis man ikke vidste bedre, så skulle man tro at der var en som havde listet SangSom i colaglasset.

GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin

jpo
nu har jeg vaaret i udon thani 13 gange og bor her fast nu,
hedder det ikke udon thani det staar der da paa byskiltet,
ellers har jeg misforstaaet noget.
ret mig gerne
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
frederico
hej thaipoulsen,

Det hedder Udonthani so du er helt paa den rette spor.
Jeg kan se paa billedet at du koerer en chopper, er du interesserede i chopper gruppen, hvor vi koerer ude og ser noget af omegn, er du velkommen til at blive medlem. Der er flere danskere med i gruppen.
Hvis du giver mig din mail eller adressen kontakter jeg dig gerne.

Frederico

13leif
Naturligvis hedder byen Udon Thani,, som der staar paa dit byskilt, men det da menneskeligt med slaa fejl ikkSmile
undskyld, hilsen LeifGrin
Redigeret af 13leif d. 19/09-2008 05:07
13leif
Man var hurtig, engang........
www.leifka.dk

Everyday can be a good day.....maybe!!!

Lev livet idag, imorgen kan være forsent !!

http://www.leifka.dk
Lung Yao
TheNerd skrev:
Jeg flyttede til Khon Kaen for 2 år siden til Oktober, der bor ikke mange danskere heroppe, i hvert fald ikke i selve Khon Kaen by, men kender da til en 3-4 stykker, men ser ikke meget til dem....

Og jeg nok har kendskab til måske 2 af dem :

- Den ene fra Amager, som tager højst 2 dage sammen med konen ved huset i Khon Kaen for derefter at drage afsted alene sydpå til Pattaya, til de mødes igen i lufthavnen på vej tilbage til DK.

- Den anden fra Holbæk egnen, er i gang med at bygge hus (bliver færdigt om 2 måneder, hvis vejret tillader det). Ham ville du sikkert ikke se meget til da han foretrækker sol og strand (Phuket-Pi Pi).

De fleste har bygget hus i periferien af Khon Kaen eller ude på landet.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
nu har jeg vaaret i udon thani 13 gange og bor her fast nu,
hedder det ikke udon thani det staar der da paa byskiltet,ellers har jeg misforstaaet noget. ret mig gerne .

13leif skrev:
Naturligvis hedder byen Udon Thani,, som der staar paa dit byskilt, men det da menneskeligt med slaa fejl ikkSmile
undskyld, hilsen LeifGrin

Og man skal ikke være forbavset hvis man ser en bus hvor der står : UBOL Thani Wink
Redigeret af Lung Yao d. 22/09-2008 12:42
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

thulekokken
Bor lidt uden for Khon Kaen, bag universitetet,- Ban Nong Muang, et herligt sted, helt uden turister.... thulekokken..

nielsen87
thulekokken skrev:
- Ban Nong Muang, et herligt sted, helt uden turister....

... men hvor længe, når der reklameres for det på turist websites?

Spring til debat: