Se indlæg
 Udskriv debat
Turistvisa
Kirill
Hejsa.

Jeg har sufet lidt rundt for at læse om visum til Thailand. På mine tidligere rejser til thailand har jeg altid kunne nøjes med almindeligt turistvisum på 30 dage.

Min næste rejse bliver omkring 35 dage.
Hvad skal jeg gøre med visum? Hvad er nemmest?

Skal jeg søge et 60 dages visum via kosulatet i Hvidesande, eller skal jeg tage et visarun, til Cambodia mens jeg er i Pattaya?
Har hørt noget om at jeg kan få forlænget mit 30 dages turistvisum med 10 dage, når først jeg er i Thailand, er det korrekt? og hvor gøres det?

På forhånd mange tak for jeres hjælp.
Hilsen
Kirill

cesse
Hvorfor have alt det bøvl
Et 60 dages visa koster 200 kr. (så vidt jeg husker) i Hvidesande
Og du skal ikke tinge mere på det

Hilsen Cesse

Mikisoq
Hej

I Pattaya er der en Immigration på Jomtien, hvor du kan forlænge dit visum. Det kostede 1.900 baht, da jeg skulle forlænge for min søn, som skulle ville lidt længere med sin thai mor.

Mikisoq

goldwing
Selvfølgelig får du fat i et 60 dages visum her i DK, som kun koster 200 danske kroner.

Visarun og forlængelse koster mere, og kræver mere tid...

Kirill
Hej igen.

Tak for jeres svar.
Så får jeg lige det hele sendt af sted til Hvidesande.

Tak for hjælpen.
Hilsen
Kirill

manse
Dette emne kommer jo op rigtig mange gange, var det ikke en idé for webmaster, at lave en direkte link om dette emne, så nye og andre kunne få glæde af dette. Det var jeg egentligt meget nemt at lave en link til hvide sande samtidig med, der kunne være en lille forklaring om de forskellige visa (opskrifter)

jpo
siden fungere da fint nok og webmaster gor et stort arbejde.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Spring til debat: