Se indlæg
 Udskriv debat
Flybillet i November.
jesper_dk
Jeg har planlagt en ny tur til Thailand i november og ville lige høre om der skulle være nogen herinde der har hørt om nogle billige flybilletter...Ved det er high season og det billigste jeg har fundet er med Aeroflot til ca 800€ men så skal man overnatte i Moskva på vejen hjem.
Så,hvis der nogen herinde der har hørt om et godt tilbud så vil jeg gerne høre om det.
På forhånd tak.
Jesper.

jens
iflg momondo.dk er billigste pris fra 15-29 november Turkish airlines til 5966kr.
Aeroflot jeg gjorde det ikke frivilligt, og da slet ikke når de er dyrere end turkish.
Mvh
Jens

fjelle123
Aeroflot puhaaa jeg gjorde det heller ikke...

sas til knap 9k?

hvis man har afrejde 20-10 og hjem 19-11 kan man komme med SWISS og Austrian air for 6652?

kwan_nico
jeg har fået en billet ved Thaiair til 8113, afrejse d.5/11-21/11

kwan_nico
fejl det var til d.26/11

Big-Viking
Jeg vil da mene at alt under 10.000 er billigt på den tid..
Jeg selv flyver ikke andet end Thai eller SAS.

goldwing
jens skrev:
iflg momondo.dk er billigste pris fra 15-29 november Turkish airlines til 5966kr.
Aeroflot jeg gjorde det ikke frivilligt, og da slet ikke når de er dyrere end turkish.
Mvh
Jens

Og hvad er så lige årsagen til du ikke vil flyve med Aroflot?

Jeg har fløjet med dem 3 gange, og aldrig haft problemer med forsinkelser eller andet, og er stadig i live.
At der er lang ventetid i moskva og rusiske stewardesser ikke smiler så meget... er vel ikke et problem? ....

Big-Viking
Jeg har fløjet hjem med Floten engang i 87..BKK- Bombay - Moskva- Stockholm - København.. Shock

jens
Det er lige akkurat ventetiden i moskva der gør at jeg ikke gider flyve med aeroflot.
En mellemlanding på 3-4 timer er ikke noget problem hvis prisen er OK, og med et anderkendt flyselskab.
Mvh
Jens

ZxY
Jeg købte for en uge siden en billet med swiss for ca 5800 Kr igennem flyprice.dk.
8/10 - 18/11.
Der er ca 4 timers transit på udvejen i zurich og en time den anden vej.
ruten cph - zurich bliver fløjet af sas, og zurich - bkk af Thai.
Redigeret af ZxY d. 15/09-2008 19:19

bagerbager
ZxY skrev:
Jeg købte for en uge siden en billet med swiss for ca 5800 Kr igennem flyprice.dk.
8/10 - 18/11.
Der er ca 4 timers transit på udvejen i zurich og en time den anden vej.
ruten cph - zurich bliver fløjet af sas, og zurich - bkk af Thai.
bestilte billet i lørdags hos star tour til puhket afrejse kbh den 23 oktober og hjemrejse den 14 november prisen er 5700kr. planen er at blive i puhket i 3-4 dage og så tage til pattaya i 2 uger og så tilbage til puhket og så hjem.

amazing
Jeg har fløjet mange gange med Aeroflot til Bangkok. Førhen var de betydeligt billigere end de andre, men den holder vist ikke længere. De 2 sidste gange har billigste tilbud været Finn Air.

Fordel Aeroflot: Tidligere prisen og rigtig flotte piger i Moskva. Billige priser i lufthavnen i transit.

Ulempe Aeroflot: Lang ventetid på udrejsen især (omkring 10 timer), og så at der lige er røget en ned i Uralbjergene. Det er dog forbavsende få flystyrt Aeroflot har haft, hvis deres piloter er så berusede, som rygtet siger.
Deres service er også uden nogensomhelst sammenligning verdens mest elendige.

vh Peter
Email: psoegaard@hotmail.com
Website: [url]www.amazingchiangmai.dk[/url]

www.amazingchiangmai.dk
roald
Har bestilt hos KLM til 6232kr. med afrejse 26/11 billund-amsterdam-bkk. Bestilte direkte på KLM hjemmeside www.klm.dk

goldwing
Denne gang Finn Air afgang 1.12 hjem 8.2 pris 5.414 kr.

Jo det kan lade sig gøre at finde billige billetter.
ventetid eller kald det flyskift kun 2 timer begge veje

ZxY
roald skrev:
Har bestilt hos KLM til 6232kr. med afrejse 26/11 billund-amsterdam-bkk. Bestilte direkte på KLM hjemmeside www.klm.dk

KLM havde også billetter da jeg søgte. Desværre havde de alle en max stay på en måned. Forsøgte mig også i deres shop i lufthavnen, men fik samme svar Frown

Spring til debat: