Se indlæg
 Udskriv debat
Vareparti Til Salg
amazing
Vareparti - importeret fra nordthailand - til salg til højestbydende.

Varepartiet består af:

Ca. 230 håndlavede tasker i bambus, bulrush (sivart) og silke.
      Ca. 200 silketørklæder i forsk. størrelser og kvalitet.
        60 silkekiminoer.
          Ca. 290 silkepudebetræk.
            Forskellige andre silkevarer.
              Ca. 150 mangovaser i forsk. størrelser og designs.
                Ca. 180 buzeronner og nederdele i bomuld.
                  15 dekorerede skabe og spejlskabe i teak og hardwood.
                    Nogle yderligere trævarer (uroer og candleholdere).
                      Nogle sølvvarer.
                        Enkelte malerier (store).

Varepartiet sælges samlet eller som varegrupper enkeltvis til indkøbspris + transportomkostninger. Varerne befinder sig på et lager i Korsør og kan beses.

Mvh Peter
                        Email: psoegaard@hotmail.com
                        Website: [url]www.amazingchiangmai.dk[/url]

www.amazingchiangmai.dk
                        quickmouse
                        amazing skrev:
                        Vareparti - importeret fra nordthailand - til salg til højestbydende.

Varepartiet består af:

Ca. 230 håndlavede tasker i bambus, bulrush (sivart) og silke.
                            Ca. 200 silketørklæder i forsk. størrelser og kvalitet.
                              60 silkekiminoer.
                                Ca. 290 silkepudebetræk.
                                  Forskellige andre silkevarer.
                                    Ca. 150 mangovaser i forsk. størrelser og designs.
                                      Ca. 180 buzeronner og nederdele i bomuld.
                                        15 dekorerede skabe og spejlskabe i teak og hardwood.
                                          Nogle yderligere trævarer (uroer og candleholdere).
                                            Nogle sølvvarer.
                                              Enkelte malerier (store).

Varepartiet sælges samlet eller som varegrupper enkeltvis til indkøbspris + transportomkostninger. Varerne befinder sig på et lager i Korsør og kan beses.

Mvh Peter

hvordan er kvaliteten ?

er der nogle billleder ?

hvad er + transportomkosninger ?

hvad med told > import > moms afgifter ?
                                              quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

amazing
                                              Til Quickmouse

Hvad angår kvaliteten, så skulle den gerne være i top og OK, da alt er købt som nyt. Nogle af skabene har dog et antikt look med håndmalede motiver på fladerne.
                                              Hvis enkelte varer ikke er tilfredsstillende, tager jeg naturligvis disse retur og refunderer.

Hvad angår billeder, så har jeg endnu ikke fundet ud af det med Photobucket. Jeg har billeder af de fleste skabe og malerier på mit digitalkamera, som jeg kan sende pr. mail til interesserede (fra lørdag).

Med transportomkostninger mener jeg først og fremmest udgifterne ved at have fragtet varerne hjem til Danmark pr. container. Men hvis jeg skal levere i Danmark bliver der også en transportudgift her, da jeg skal leje en bil til formålet; denne udgift afhænger selvfølgelig af, hvor jeg skal levere i landetr (fra Korsør).

Alle toldudgifter i forbindelse med importen er betalt. Endelig salgspris bliver incl. moms, som kan fratrækkes for momsregistrerede.

PS: Jeg lander i Danmark fredag aften. Fra lørdag morgen kan varerne beses, og jeg kan tage yderligere billeder af allle de varer, der ønskes og fremsende pr. email.

Mvh Peter

www.amazingchiangmai.dk
                                              amazing
                                              Efter at have været hjemme i Danmark i nogle dage og overvejet salgsmulighederne for mit vareparti fra Thailand, så vil jeg godt ændre lidt på salgstilbuddet:

Varerne sælges selvfølgelig stadig gerne som et samlet vareparti, men jeg vil også gerne sælge det som varegrupper, således at man kan nøjes med at købe f.eks. silkevarerne alene, møblerne alene osv.

Jo mere man køber, jo bedre pris giver jeg køber.

vh. Peter

www.amazingchiangmai.dk
                                              Spring til debat: