Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ja jeg var jo blevet advaret om at der var mange ulykker på motorcykler i Songkran perioden, men havde nu regnet med at det var pga sprit-i-blodet ! men så da lige en mindre rar ting i dag, da et hold studenter på det lokale Universitet besluttede sig til at bruge en brandslange til at sprøjte vand på folk med.
- med efterfølgende nedspuling af en motorcyklist til følge ! til al held kørte han meget stille og roligt, så en forstuvet arm var udfaldet, men dette kunne have været meget værre hvis han havde kørt i normal hastighed.
Så husk lige at køre EKSTRA forsigtigt i Songkran-tiden !!
Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert !
OK det ser ud til at det er Thailand denne gang
Helt enig, jeg er en gang kommet kørende på landevejen med ca. 60 km. i timen og blevet ramt at 10 liter vand fra en gulvspand lige i bollerne, tro mig vand er meget hårdt!!
Men de fleste ulykker er nok pga. sprit.
under sidste songkran døde der 654 og der var 36642 der kom til skade bla på grund af sprut og vand der kastes på tilfældige der køre på motorcykler så de vælter og brækker arme og ben og det der er være.......på en normal dag dør der ca 38 om dagen pga ulykker......
så pas på der nede
Redigeret af dutling68 d. 11/04-2005 21:36