Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej - Jeg har fundet meget information om familiesammenføring, men een ting jeg ikke kan finde nogetsteds er, hvad der sker med de 58.000 kr i banken, hvis ægteskabet ikke holder? Bliver de tilbagebetalt, såfremt det dokumenteres at x-partneren er tilbage i sit hjemland og der forelægger underskrift for skilsmissen?
Indrømmet, en lidt kalkulerende tilgang til kærligheden, men vel værd at have med i overvejelserne. Hvis pengene går tabt ved evt. skilsmisse, vil jeg da nok helst finde nogle kreative løsninger for at min Thai kæreste kan være her et års tid på anden baggrund - så vi får tid til at se hvordan hun trives her. Hun er revisor (som er på positiv-listen), så vi kunne måske skaffe visum ad den vej, men det er lidt usikkert.
Alt hvad jeg kan finde på US tager udgangspunkt i at parret bliver sammen:
"Sikkerhedsstillelsen skal gælde i 7 år fra opholdstilladelsens udstedelse og skal være uopsigelig i gyldighedsperioden. Sikkerheden vil dog kunne frigives under visse nærmere omstændigheder, fx når den udenlandske ægtefælle/partner får tidsubegrænset opholdstilladelse, og kommunens evt. udgifter er dækket."
kontakt udlæninge service, der er sikkert en del som har stået med det problem før, jeg kunne forstille mig at en udrejsebillet, også kan bruges i nogle tilfælde
Thai madsen skrev:
Hvad hvis man er så pivende uvenner så hun ikke runder ambasaden, men derimod bare er ligeglad???
Hilsen Madsen
som udgangspunkt så er pengene pisst væk, men min kammerart som har det prøvet lige dette mistede i første omgang pengene, men ved advokat hjælp så lykkes det at få dem frigivet igen men det tog 6 mdr. og som en overraskelse så blev de frigivet med renter.
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<