Se indlæg
 Udskriv debat
3 mdr' s flybillet i November - BKK/CPH retur
AP7100
Hejsa.....Wink

Nu er savnet for min kaere mor om hendes soen blevet for stort saa nu har hun sandelig givet os en rejse til DK til November - wow Shock Vi er SUPER glade !!!

Nu er vi saa begyndt at spekulere paa VISA til DK og flybilletter (vi ved godt at vi skal have visa foerst....) og har faaet et tilbud allerede, men vi synes det lyder VILDT DYRT : 46.000 BAHT per person ShockShock inklusiv alle skatter m.m.

Herinde har jeg set flere gange at der er nogen af Jer der er SUPERGODE til at finde fede tilbud....nogen der kan hjalpe ?

Detaljerne er : fra BKK (til CPH) den 20.11.2008 - 3 mdr.s billet - og retur omkring den 26.01.2009. 2 personer. Billet inkl. skatter m.m. - billigere end 46.000 ??????

TUSIND TAK !!!

Hep
46.000 bath alt inkl. er ikke voldsomt dyrt - Det er nærmest billigt når man tænker på at i vil rejse tilbage til Bangkok i januar måned, som er en af de største rejsemåneder fra norden til Thailand. Alle fly er praktisk talt fulde på det tidspunkt.

Derudover har stort set alle selskaber indført et fuel tillæg, som også er med til at gøre billetten dyrere.

Jeg tror ikke at i finder en billet der er billigere end det i har fået tilbudt og hvis i gør bliver det ikke mange tusinde bath i kan spare.

ben
Det lyder BILLIGT! Min kostede 50.000 for afgang august og retur sep KAMPAGNEPRIS(billet der IKKE kan aendres!) med SAS. Hvem er det med? Skaal!

ingolf
Pröv at kikke i Bangkok Post under rejser. Evt. på nettet.

Ingolf

Payanak

[url]www.momondo.dk[/url]

Den billet med prisen 46000,- Baht kan du lige så godt skynde dig at booke og betale, for du får det ikke billigere.

ben
Det maa vaere Turkish eller Finnair(promotion) el. Aeroflot til den pris?

Kent26
hehe - det er vist lang tid siden du har været i Danmark Grin

46K er altså et supertilbud i disse tider - slå til PRONTO!

AP7100
TAKKER meget for de mange gode svar og ideer Wink

Jo, du har ret, det ER et stykke tid siden jeg sidst har vaeret i DK (jeg gad vide om jeg stadig kan finde hvor det lige er......hehe...). Det er ved at vaere 2 1/2 aar siden nu !

Jeg har lige nu fundet et bedre pris paa omkring 43.000 men jeg ved ogsaa at ambassaden raader til at man ikke bestiller billetten foer man har visa' et i haanden, saa jeg bliver noedt til at vente og se, men tjekker da stadig hvor det bedste sted er Smile

Vi skal paa ambassaden den 4. september, saa der er stadig et stykke tid til at der sker noget med alt det visa stuff. Haaber paa at invitationsbrevet og alt det der fortsat er til at finde ud af - bryder mig slet ikke om hvor indviklet det er nu AngryAngry

Hygge fra Ubon (lige flyttet !).

En fugl i hånden er bedre end 10 på taget, du får næppe bedre tilbud, medmindre du er meget heldig. GrinGrinGrin

AP7100
Hejsa.... Grin
Det er da blevet en VALDIG fin hjemmeside nu...godt gaaet webmaster !!!!!!!

Anyway....er stadig paa udkig efter gode billetpriser......har lige nu en booking til DK (via Frankfurt) til 35.000 Thai baht per person og dertil kommer saa lokal-fly (Frankfurt til Billund) paa omkring 10.000 Thai baht for 2 personer Smile

80.000 Thai baht for 2 personer til DK, det synes jeg da er ved at vaere en ret god pris !! Hvis andre har gode tips, saa er jeg fortsat interesseret i at hoere ideer og websites.....takker Grin

taleofdk
Bangkok - Billund, fandt disse priser hos [url]www.travexnet.com[/url]

SAS: 31862 bath, (1 år)

China Airlines: 37800 bath, (max 6 mdr.)
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com

www.holidaysinsiam.com
AP7100
Hejsa.... Smile
Takker for det tip...MEN, MEN, MEN........ Travexnet.com er priser EXCLUSIV SKATTER OG AFGIFTER. F.Eks. den pris du naevner med SAS, paa omkring de 32.000 Thai Baht, bliver pludselig til omkring 51.000 Thai Baht naar du laegger skat og afgifter paa Shock - og saa er det jo ikke laengere billigt !!

Den reservering jeg har (booking) er paa 35.000 Thai Baht Per person og er INKLUSIV SKATTER OG AFGIFTER Wink Det er til ofte irritation for mig (og sikkert andre ogsaa....) at flere web-sider ikke er saa vildt tydelige med at skilte med om prisen er inklusiv er eksklusiv skatter og afgifter, hvilket jo goer en VAESENTLIG forskel !!! Men jeg har den mistanke at det nok er en slags salgs-trick.......

Men jeg leder videre og beholder min reservering paa de 35.000 Baht inklusiv skatter og afgifter..... Grin

Spring til debat: