Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Lørdag den 23. august 2008, 13:30
Hvis du ringer tilbage, koster det dig 50 kroner i minuttet.
En bande teleforbrydere har fundet på et uhyre simpelt og sandsynligvis uhyre indbringende fupnummer,
der på det groveste udnytter menneskets medfødte nysgerrighed.
De ringer tilfældige telefonnumre op og smider røret på, så snart telefonen bliver taget.
Så står man der og kan på de fleste telefoner se nummeret, der blev ringet fra - men hvem ringede?
Hvis man lader nysgerrigheden få overtaget, får man en ubehagelig overraskelse med næste telefonregning: Nummeret tilhører nemlig en udenlandsk teletjeneste, der bonner dig for 50 kroner i minuttet,
advarer Telmore.
Flere danskere har desværre allerede oplevet at betale dyrt for at ringe tilbage.
Svindlerne ringer fra +88 213213340 eller 0088 213213340.
"Vi har desværre ikke mulighed for at spærre nummeret, så vi vil på det kraftigste opfordre dig til
at være opmærksom på nummeret og ikke ringe tilbage," skriver Telmore på sin hjemmeside.
Nu ved jeg ikke hvordan andre ville gøre, men jeg er nu ikke så nysgerrig at jeg kunne finde på at ringe tilbage til et udenlandsk nummer som jeg ikke kender.
Så mon ikke bare folk bør bruge lidt sund fornuft.