Se indlæg
Farvel Pattaya, ses vi igen??????
|
|
Lagt på d. 07/08-2008 12:59
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Ja det er rigtigt der er mange der tager til phillipinerne, men jeg synes alle dem jeg har talt med om det, vender tilbage til thailand igen. Men ok jeg ved det ikke da jeg aldrig har været i phillipinerne, men jeg har da været i vietnam og cambodia, og jeg vil da altid vælge thailand i forhold til de 2 lande. Men det var da værd og overveje at tage til pattaya på det døde tidspunkt i siger, for jeg må nok indrømme jeg er dødtræt af pattaya mest på grund af alle de russere der er kommet. Fandens de fik væltet den mur grrrrr. |
|
|
huratho |
Lagt på d. 07/08-2008 13:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Bamse Hvor ved du det fra, jeg mener at du skriver det er Thailands bedste by. Hvis du derimod skrev, efter min opfattelse, ville jeg ikke falde over den. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Lagt på d. 07/08-2008 16:46
|
|
Hurato Ja selv du burde da vide hvad jeg mener Men ok man må ikke forlange urimeligheder Jeg syntes det er thailands bedste by,kan du forstå det nu. Jeg vil ikke skrive efter din opfattelse, men efter min. bamsen |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 07/08-2008 17:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Pattaya hmm øøøø jo jeg har været der en gang og da syntes jeg det var en gang for meget, gider ikke gå rundt om aften med kone og knægten og se på bare bryster, måske der også er andre gader det ved jeg ikke, det var min thai svoger der viste rundt jeg skulle bare følge med men måske jeg får lyst til en gang at se byen på en anden måde. Jeg kan huske et stort diskotek vi var inde på musikken var så højt vi ikke kunne snakke sammen, så syntes jeg ikke det er meget ved at være der, så heller side på en bænk i parken og få en øl men vi har jo hver sin smag
Ubon.
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 07/08-2008 18:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
latour82 skrev: Jeg har på et Pattaya forum læst at rigtigt mange søger Philippinerne istedet og stille og roligt også Cambodia, pigernes attitude skulle være bedre og sex meget billigere. Nu har i vel fået på forståelsen at jeg ikke tager derned for at få noget af det frække? Nu kender jeg slet ikke PI. Men i Cambodia er situationen omkring sexarbejdere særdeles problematisk. Mindreårige, sexarbejdere under tvang og generel handel med kvinder. Der er af samme årsag en lang række NGO`s i Cambodia. Koh Kong stødende op til Trat ved grænsen til Thailand er berygtet i denne sammenhæng. (human trafficking). Min gode kammerat som desværre nu ikke er her mere, har haft et hotel i Phnom Phen i tæt ved 20 år og kendte forholdene indgående, ikke mindst qva hans kendskab til sproget og hans mangeårige ophold. Ikke fordi jeg tror, at medlemmerne på pattaya-"secret" bekymrer sig om disse omstændigheder. PS. Synes det er cool at du tog til Thailand for bla. at løbe en marathon! Respekt! mvh rinpoche |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 07/08-2008 18:13
|
ubon lynge skrev: Jeg kan huske et stort diskotek vi var inde på musikken var så højt vi ikke kunne snakke sammen, så syntes jeg ikke det er meget ved at være der, så heller side på en bænk i parken og få en øl men vi har jo hver sin smag Sandt nok, jeg er dog helt enig med dig, et diskotek i Thailand? Der er i mine øjne ingen grund til ligefrem at betale for at få tinnitus |
|
|
Anders And |
Lagt på d. 07/08-2008 21:14
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 97 |
ubon lynge skrev: Jeg kan huske et stort diskotek vi var inde på musikken var så højt vi ikke kunne snakke sammen, Det kan du nok også blive udsat for i Viborg, Det behøver du vist ikke tage til Pattaya for |
|
|
sank |
Lagt på d. 07/08-2008 22:37
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Tja man tør jo næsten ikke igen sige at man er glad for Pattaya ? det plejer jo at starte volsomheder men det med bare bryster og høj musik det er jeg gået glip af. men render nu heller ikke på Diskotek om natten! og slet ikke med ollebørnene og vi rejste 2 dage før planlagt fra Sukothai pga meget høj musik til kl. 04 og kl. 06 startede en mulla på en nærligende Moske så rejste vi. |
|
|
Lagt på d. 07/08-2008 22:41
|
|
Davs Sank Ja jeg er da også gået glip af de piger med bare bryster gud ved hvor de kan ses Jeg ved man kan se det hvis man går ind i de gogo barer, men ikke udendørs. Æv igen er jeg gået glip af noget gratis bamsen |
|
|
sank |
Lagt på d. 07/08-2008 23:13
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja hej bamse og du er jo enda på bryststadiet endnu og jeg er vist for gammel men pigerne langs bitsen siger dog jeg er en hansom mand og det er da endnu et plus til byen |
|
|
Lagt på d. 08/08-2008 00:52
|
|
latour82 skrev: Hendes salgsargumenter lykkedes ikke, jeg ville kun have massage, kunne for den sags skyld sikkert heller ikke det sjove efter den lange løbetur, tilbuddet gik på 3 timers massage, lidt "med munden uden kondom og så ellers det vilde ridt med eller uden kondom efter eget valg for 1000 bath. ja, ja, sådan er vi jo så forskellige. jeg havde sløjfet de 3 timer og taget to gange af det andet og til de 42 km. havde jeg nok taget en bil (nu får jeg nok ballade) |
|
|
latour82 |
Lagt på d. 08/08-2008 07:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 377 |
Hej Lung. Næææh jeg har jo på intet tidspunkt sagt at det er normalt det jeg valgte at gøre, og hvis jeg nu ikke lige havde løbet maratonet, så var der måske byttet lidt om på det jeg lavede Rinpoche ja du kommer ind på et tungt emmne, og nu refererer du til Pattayas Secrets medlemmer (nogle af dem) som er på opdagelsesrejse i de "nye" lande, og du har da ret i at der har været postet nøgenbilleder på det board, hvor man mildt sagt kan være ret meget i tvivl om hvor gamle de piger er, det er dog nu kun næppe et problem blandt det boards brugere, men mere et generelt problem, at nu hvor det er blevet vanskligere at få afløb for de lyster i Thailand, ja så må de jo søge andre steder, og det gør de så i lande hvor myndighederne er mindre restrektive. Men det sker jo allesteder, se f.eks i dagspressen så sent som i forgårs, hvor det her i det åh så moderne og oplyste samfund Danmark, hvor en 71 årig mand blev taget i underbukser sammen med en 4 årig pige som han bare ville have et "uskyldigt" nøgenbillede af, man kunne spørge hvorfor han ville have et nøgenbillede af et barn, og hvorfor han optræder kun i underbukser. Der er syge mennesker allevegne og som far til 2 smukke tøser på nu 6 og 5år, læser man med rædsel og frygt om disse overgreb, og personligt er jeg hysterisk omkring hvem der får lov til at komme i nærheden af mine tøser, og gør meget ud af at fortælle dem at de ikke må modtage slik eller gå med fremmede. Rædselsfuld verden. Niels |
|
|
latour82 |
Lagt på d. 08/08-2008 08:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 377 |
Til Ubon Lynge, ja nu ved jeg jo ikke hvor i har været i Pattaya hvor du lige får serveret i par babser op i synet??? man kunne måske forestille sig at dit familiemedlem havde slæbt dig ind på en go go bar eller lignende?? hvor risikoen for slige er tilstede?? Det er bestemt ikke normen dernede, jeg har da været dernede mange gange uden at se andre bryster end min kones. Nu blev jeg så udsat for det på denne tur hvor en pige på en motorcykel fremviste sine attributter uopfordret, og det tager jeg som en aggresiv salgsteknik for at få mig med i kanen imod honerar eller mere sandsynligt som en del af en plan for at få tømt min pengepung. Pattaya er kun syndens hule hvis man opsøger det, og ja man får da mange tilbud, men et no thanks ledsaget af et stille smil, kommer man langt med Niels |
|
|
Lagt på d. 08/08-2008 08:06
|
|
bamsen skrev: Davs Sank Ja jeg er da også gået glip af de piger med bare bryster gud ved hvor de kan ses Jeg ved man kan se det hvis man går ind i de gogo barer, men ikke udendørs. Æv igen er jeg gået glip af noget gratis bamsen Hej bamse Du glemte at skrive efter min mening Sorry kunne bare ikke lade være |
|
|
Lagt på d. 09/08-2008 05:16
|
|
Nu har man boet her i 8 lange år, hvis man vil se bare bryster så koster det altså at gå på gogo. Kikker forgæves på mine daglige ture rundt i byen, men næh nej, Skeptikeren må også nøjes med fruens, men de er nu ikke så ringe endda. I går så det ud som om der er kommet en ny ladning turister til byen. Der var i hvert fald i går formiddags, flere end der har været i mange uger. Var lige ovre på markedet, der var en ny shop med nogle dejlige skjorter, lette og lyse farver, 299 Baht. Fortalte ham så at jeg var "thai" hvilket reducerede prisen til 220. Ringede så til fruen som alligevel skulle den vej. - 200 Baht d hun kom, så og købte. Ja, ja, det er sku ikke nemt at være farang. Og dog - det dejlige menneske havde af egen lomme indkøbt 3 nye skjorter til den gamle - "kald det kærlighed, kald det lige hvad du vil...." Der sad mange faranger (OK mange er relativt) men flere endi lang tid. 38.4 grader varme lørdagshilsener fra Skeptikeren i en solskinnende dag med lidt spredte skyer. |
|
|
PNO |
Lagt på d. 15/08-2008 22:24
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
Hej Jeg er er en af dem der de sidste 4-5 år har flyttet ferien de 3 timer længere østpå til Filippinerne. Hvorfor? Prøve noget nyt. Er det det noget? Ja, jeg synes det. Der er fordele og ulemper, men jeg syndes fordelene vinder Ulemperne er infrastrukturen. Der findes kun motorvej omkring Manila. Ellers er det tosporet landevej. Forbindelserne mellem øerne er ofte med både der har set bedre dage. Indenrigsfly er til gengæld ganske effektivt og billigt Fordelene er bla. sproget. Engelsk er et brugbart sprog og det er noget der læres i skolerne Priserne er lavere end i Thailand Der er 7.107øer så det er altid muligt at finde et stille sted Der findes en by der ligner Pattaya, nemlig Angeles City, 70km nordvest for Manila. Det er ved den gamle US Clark Air Base. Masser af indendørsbarer i en by uden frisk luft. Skal man have frisk luft og strand tager man af den nye motorvej de 60km til Subic (tidl. US Naval Base) Manila og Cebu har nogen barer, men eller er det rimeligt tomt for den slags Jeg kan kun anbefale flere at prøve Der er en del snak om sikkerhed, men det er som i Thailand. Bliv væk fra syden. Her er det bliv væk fra vestlige del af Mindenao. Det er den store sydlige ø, samt de små øer der ligger vestfor Kommer jeg til Thailand igen? Ja, når der er plads til et stopover på turen, så tager jeg gerne et par dage i Bangkok eller i Pattaya Hilsen PNO |
|
|
Lagt på d. 29/08-2008 03:28
|
|
Ved godt at denne tråd nu er ældgammel, og så skal man holde sig fra at åbne den, iflg. andres indlæg i andre tråde, men jeg gør det nu alligevel. I går kom augustnummeret af ScandAsia med, som sædvanlig mange gode historie herude fra fjernøsten. Denne gang har Gregers Møller en god artikel om Pattaya på side 14-15-16. Artiklen er så absalut meget positiv og fortællende om facts. Kan så ikke lade være med at tænke på alle de indlæg der har været fra forskellige om hvor frygtelig Pattaya er, et rent Sodoma og Gomorra o.s.v. Os der bor her blev betragte som lallefår med hang til lyserøde briller og blev kaldt rygklappere hvis vi deltog positivt i en tråd. Nu er så selve Gregers Møller at regne for sligt må jeg gå ud fra, da han deler det positive omkring byen, sammen med de ca. 3.9 mil. turister der besøger resorten per år. Nu er der jo nok nogen af dem der ikke syntes som Gregers og os andre, men iflg. andre kilder så kommer ca. 45-50% af disse turister tilbage år efter år. Forunderligt ikke? Se nu vil jeg så blot slutte med at sige, at hvis også Gregers nu bliver at betragte om rygklapper og des lignende så er jeg glad og stolt over at blive slået i hartkorn med ham. Han er jo et forstandigt menneske, der ikke løber med halve vinde. Den Pattayaglade Skeptiker |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 29/08-2008 11:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Ja..Hmmm... Der er vel noget for enhver smag i Asien. Jeg flytter til Pattaya til oktober for at arbejde. Og forventer da at hygge mig fint der. Jeg har været på Fillippinerne lige netop de steder der er nævnt. Hadede det som pesten.. Dårlige engelsk kundskaber hos lokal befolkningen gjorde sit til "problemerne". Det er muligt, at de i Thailand er dårligere til engelsk, men jeg taler/læser/skriver flydende thai, så det er ikke noget jeg personligt mærker i Thailand. Et irritationsmoment er de Fillippinske mænd, der havde araber-attitude".. Det var ganske tydeligt, at de ikke kunne fordrage udlændinge. Specielt hvis det var "hvide" mænd. Der var flere steder (barer restauranter osv.) hvor det var direkte farligt at gå ind. (Det var de lokales "sted".. Generelt følte jeg mig lidt mere utryg på Fillippinerne.. Priserne er dog lave der, det er et faktum..Også sammenlignet med Thailand.. Men igen...Der er vel noget for enhver smag i Asien. Jeg har bare ikke Fillippinerne som første prioritet...heller ikke næste gang ;-) |
|
|
Jesse James |
Lagt på d. 29/08-2008 17:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 166 |
Hvad foregår der inde i Bangkok og på Phuket,er de begyndt at skyde på hinanden.Har lige set en video i The Nation og det ser ikke godt ud,hvornår mon militæret griber ind.?
Hr Olsson
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 29/08-2008 17:34
|
Ved godt at denne tråd nu er ældgammel, og så skal man holde sig fra at åbne den, iflg. andres indlæg i andre tråde, men jeg gør det nu alligevel. Det skal du da også bare gøre, det er da noget sludder at man ikke skal fortsætte ældre tråde, alt der skaber trafik er da fint. Se nu vil jeg så blot slutte med at sige, at hvis også Gregers nu bliver at betragte om rygklapper og des lignende så er jeg glad og stolt over at blive slået i hartkorn med ham. Han er jo et forstandigt menneske, der ikke løber med halve vinde.. Helt enig og lad nu være med at forsøge at ekstrapolere, han er da om nogen så udmærket i stand til at skelne skidt fra kanel. |
|
Spring til debat: |