Se indlæg
Thailand Rundt På Cykel
|
|
Lagt på d. 14/08-2008 14:58
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Så er jeg ved at være klar til min næste cykeltur og det bliver thailand rundt ca. 4800 km. Jeg har lavet en hjemmeside hvor i kan læse hvor jeg kommer henne og hvis i er gavmilde så søger jeg overnatninger undervejs og en hyggesnak er jo altid en dejlig ting. http://cykelture.dk Redigeret af d. 14/08-2008 15:08 |
|
|
Lagt på d. 14/08-2008 15:06
|
|
lavede lige linket aktivt [url]www.cykelture.dk[/url] |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/08-2008 15:08
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Hej muslingeskaller. Som skrevet i et tidligere indlaeg er du velkommen til en overnating eller flere + lidt dejlig mad naar du kommer til Nong khai.... Go' tur....... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 14/08-2008 15:14
|
|
Jeg vil bare ønske dig en rigtig god tur, gid det var mig. Hold da op det må blive en stor oplevelse. Har ellers prøvet og skrive i din gæstebog men det ville ikke lykkes |
|
|
Lagt på d. 14/08-2008 15:18
|
|
Jeg er ikke en god it nørd men jeg kæmper og det meste på siden virker Forhåbenlig Husk i gæstebogen er code med STORE bogstaver |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 14/08-2008 15:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Taak skal du ellers have musling. Det er noget af en udfordring, men bliver utvivlsomt en uforglemmelig oplevelse. Jeg har en kammerat der cyklede fra Chiang Mai til Phuket sidste år, det var en meget stor oplevelse. Men det er jo vand ved siden af dine ambitioner Rigtig god tur. mvh rinpoche |
|
|
torben mustang |
Lagt på d. 14/08-2008 15:38
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 81 |
Mon ikke suk også giver en Leo eller to, han er sådan et rart menneske. Håber også at møde dig Suknår vi kommer til Nong kai ved ikke endnu hvornår, det er op til fruen. torben mustang. [mail][/mail]
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/08-2008 15:58
|
555555555555555 Suk er altid klar til at saette vand over til et par koelige Leo.. Mustang du/i er ogsaa hjertlig velkommen........bare send en PB, saa finder vi ud af, at moedes...... PS.........Min kone siger, at jeg er rar........... Redigeret af Suk Rak Ning d. 14/08-2008 16:02 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 14/08-2008 18:02
|
|
god tur |
|
|
Hep |
Lagt på d. 14/08-2008 18:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 510 |
Sygt projekt! Alt held og lykke på turen! |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 15/08-2008 06:13
|
Hej Muslingskaller. Har sendt dig min adresse pr. pb.............. Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 15/08-2008 12:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
muslingskaller du ønskes også en rigtig god tur her fra, jeg håber din bag del kan holde til det, jeg er da glad for det ikke er mig der skal ligge bag del til så mange kilometer, jeg har nok med de 800 meter jeg cykler hver dag til min søns skole Men rigtig god og og dejlig tur ønsker jeg dig. Held og Lykke Ubon.
|
|
|
goldwing |
Lagt på d. 15/08-2008 12:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
Ønsker også dig en kanon god tur Thailand rundt Jeg vil nøjes følge med dig på turen,.. på din hjemmeside Jeg er sikker på du får en alletiders tur og er lidt missundelig på dig, men min røv klarer sgu ikke så mange km. |
|
|
Lagt på d. 17/08-2008 13:31
|
|
HALLO Har i ingen forståelse for mit projekt, eller vil i bare ikke have besøg af lille mig og min trætte cykel Kom nu, min kone siger at det gider ingen,også selv om de har et gæsthus, Lad nu ikke min kone får ret, og åben jeres døre for min cykel og jeg. |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 17/08-2008 14:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
Det er noget af et projekt du der har gang i ...et kort ville gøre det lidt nemmere at danne sig et overblik om du kommer forbi det område hvor man bor Claus |
|
|
Lagt på d. 17/08-2008 14:43
|
|
jeg ved det men jeg kæmper for at lægge det ind men det kan jeg sku ik finde ud af Kan jeg få hjælp Please |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 17/08-2008 15:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
Her er der et link til at lege lidt med google kort på din hjemmeside http://www.clausk...eside.html Claus |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 17/08-2008 19:10
|
muslingskaller skrev: HALLO Har i ingen forståelse for mit projekt, eller vil i bare ikke have besøg af lille mig og min trætte cykel Kom nu, min kone siger at det gider ingen,også selv om de har et gæsthus, Lad nu ikke min kone får ret, og åben jeres døre for min cykel og jeg. Der er stor forståelse for dit projekt, men du bør jo nok som udgangspunkt have nok midler til at betale for gæsthuse og mad henad vejen uden at skulle være afhængig af gratis overnatning og mad. |
|
|
Lagt på d. 17/08-2008 19:36
|
|
Nu har det ikke noget at gøre om jeg har penge til min tur, men det er da en selvfølge at jeg har penge til min tur, ellers vil turen sku da være spild af tid, da jeg gør det for at opleve thailand på en anden måde en jeg ellers har gjort mange gange, som min kone siger næste kærlighed findes ikke i menneske fra vesten,dem er åbner dørene, er kun folk i den 3 verden, og som ikke ejer noget som helst jeg tror nu nok at vi dansker er åbne over for dansker i udlandet eller er vi??? |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 17/08-2008 19:59
|
Det har du jo selv lige fået demonstreret af det venlige tilbud fra Suk Vi mødte selv i december en thai baseret dansker da vi var på koh kood, og tilbragte på hans opfordring 3 hyggelige dage i hans hjem i Ban Phe. Utallige er de gange hvor vi er stødt på gæstfrihed fra andre nationaliteter af farang bosiddende i Thailand. De er kun overgået af ....well, thailændernes Men der er forskel på internet og personlige bekendtskaber, du skal nok løbe ind i nogle, når du starter din tur. |
|
Spring til debat: |