Se indlæg
 Udskriv debat
Brille køb i Bangkok.
kanut
Jeg ved det godt Grin emnet har været oppe før, og jeg har ledt huller i jorden efter det, men jeg kan skutte finde det, så en gang til for prins Knud Grin Er der er god optikker et sted på Sukumvit.Cool
Hilsen Kanut.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

Hep
kanut skrev:
Jeg ved det godt Grin emnet har været oppe før, og jeg har ledt huller i jorden efter det, men jeg kan skutte finde det, så en gang til for prins Knud Grin Er der er god optikker et sted på Sukumvit.Cool
Hilsen Kanut.

Jeg har før brugt "Modern Optical", som ligger ved Asoke BTS stationen på Sukhumvit. Det var ganske udemærket og også nogle fornuftige priser.

kanut
Tak for informationen Hep, så har jeg noget at gå efter. super Wink
Hilsen Kanut.

Pratunam
Tag til området ved Asia hotel, der ligger optikerne på stribe, og de er nok de billigste.
pratunam

Pratunam skrev:
Tag til området ved Asia hotel, der ligger optikerne på stribe, og de er nok de billigste.
pratunam

Davs
Ja det er korrekt
hvis man går ned til det hjørne hvor man går op mod pratunam,
fra asia hotel.

Der ligger mange brille butikker.

bamsen

kro90
Der ligger også en meget stor kæde ligesom Synoptik den hedder
TopCharoen, og er repræsenteret over det meste af Thailand. De yder god service. Ved der ligge en lige over for PanTip (elektronik huset) i Bangkok. Har selv købt briller der.
Kim

pdrhan
Yes - kan også kun anbefale TopCharoen optik!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

kanut
ok,Smile nu køre det jeg kan simpelhen drøne rundt til gode optikere i bangkok. Angry tak for det allesammen,Cool
hilsen kanut

kanut
Hej hep

Det er bare super, konen har kobt nye brille ved asoke station, de var bare super, Tak for informationen

hvis man ikke kan finde en fillial af TopCharoen, så trænger man virklige til brillerGrin

claus31130
GrinGrinCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolGrinGrinGrin

http://www.cs-web.in.th/
Hep
kanut skrev:
Hej hep

Det er bare super, konen har kobt nye brille ved asoke station, de var bare super, Tak for informationen

Velbekommen Smile

bangkoknielsen
bkk - her giver jeg dig fuldstændig ret! TopCharoen-optikerne findes snart overalt som 7-11-butikker, men jeg kan kun anbefale dem...

Rasmus
Hver gang jeg er i Thailand får jeg som reglen lavet 3-4 briller hos TopCharoen optik – i takt med jeg går og smider dem væk. Frown
Selv helt oppe i vores landsby Can-Dong, ikke langt fra Buri Ram, er der en TopCharoen optik – og de kan varmt anbefale. For et par år siden fik jeg lagt nye glas i mine gl. Ray-Ban solbrille, nu med styrke. (+1½) Det kostede dengang 1.500 Th.baht. Skulle jeg få det gjort her hjemme ville det helt sikkert koste en formue.

Rasmus

Vikingen
Hej..

Hvor hurtige er optikerne, ligeså hurtige som skrædderne eller?

mvh

BennyCool

www.familienkristensen.dk
claus31130
Det komer an på dine glas du skal have i ,nogle typer kan fås fra dag til dag , andre har de på lager,nogle igen er der 4-5 dages leverings tid

Claus

http://www.cs-web.in.th/
Vikingen
Tak, og hvordan er prisniveauet sammenlignet med danske optikere på f.eks dobbeltslebne glas
mvh

Benny

kanut
Vi er pa glidende overgang, normalt handler vi hos netoptik i Hillerod' i forhold til prisen der er prisen 50% lavere, og sa valger vi enda dyre stel i Bangkok,leveringstid 3-4 dage, vi henter dem bare nar vi kommer tilbage fra vores tur i Cambodia.

Vikingen
Tak for svarene, endnu engang!

mvh

Benny

Spring til debat: