Se indlæg
 Udskriv debat
Passende gave
Kent26
Bortset fra det så er "sød og rar og fisse" da langt mere end "solaima" kan diske op med...virker da hverken sød eller rar og hendes fisse vil de fleste nok gerne undvære.

Al mulig held og lykke til svigerinden.

hvad fanden har det her med en gave at gøre?? er det mig som intet fatter? Kan i ikke åbne en ny tråd hvor i kan få uddebateret dette.. ehh... spændende emne

solaima
kent nu kender jeg jo ikke dig-så det undrer mig du kan udtale dig om hvad andre kan diske op med. Men mine erfaringer siger mig at alle mænd med penge kan diske op med noget i thailand,som de ikke kan derhjemme inclusiv lidt forstand

Hep
solaima skrev:
kent nu kender jeg jo ikke dig-så det undrer mig du kan udtale dig om hvad andre kan diske op med. Men mine erfaringer siger mig at alle mænd med penge kan diske op med noget i thailand,som de ikke kan derhjemme inclusiv lidt forstand

Men du kender alle thailandske kvinder og kan dermed komme med en velkvalificeret og kompetent udtalelse om at det eneste at de har at tilbyde er deres fisse.... Det giver sandelig mening Wink
Redigeret af Hep d. 14/08-2008 09:41

sank
Nu tror jeg surleima er en provokatør der forsøger at hisse op til en dum debat her på siden Angry og kan hun få udløsning ved det så pyt. Men vi andre behøver jo ikke at hoppe med på den. Og næste gang du kommer til frisør så læs Se og Hør og Billede Bladt og se de gamle mænd i DK med unge fisser Sad

så lad være med at svare på de indlæg hun kommer med.. der er jo absolut ingen fornuftig mening med dem.
at lukke tråden ville nok ikke være skudt helt ved siden af. det ham der åbnede den har fået svar på hvad han ville. resten er bare.. bla bla bla

Boes
STORT Undskyld Linde, på forumets vegne.

Og til jer andre: En anden gang lad være med at hoppe på "Solaima - limpinden" igen. Den IP adresse skal bare tiges ihjel eller den kan køre sin helt egen tråd.
Folk kan mene hvad de vil - men lad dem ikke ødelægge et i.ø. godt forum.
Boes
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Spring til debat: