Se indlæg
 Udskriv debat
Finnair til 3789 kr
Anders And
Så har Finnair billetter fra København til Bangkok, der er forskellige afgange til en bagatel af kun 3789 kr.Smile
Hvis du går ind på deres hjemmeside, så kan du jo selv lege med datoerne.

ka, skutte finde dem til den pris, ku du nævne datoerne du har søgt.
det har helt sikkert interesse

Anders And
Jeg fandt da afrejser i novenmber 17.18.19.20 hjem den 4.12
der var også 7-9--11-12-13 i november og hjem den 25 nov
du kan også finde på supersaver, men er nu nemmest på finnair egen hjemmeside, hvor man også kan bestille.

mange tak...

Anders And
har lige fundet på supersaver 5.11- 20.11 til de 3789kr. - så de er der, det er kun om at søge længe nok:-)

ja det er rigtig nok, man skal lige ha lidt tålmodighed. det vil jeg se nærmere på
vil gerne afsted hen over jul og nytår, men da kan jeg kun finde goé priser med tyrkerne over pakistan og det er jeg yderst betænkeig ved..

Kent26
Skide godt, Eddie! Det er da sådan cirka 3.000 billigere end jeg havde budgetteret med.
Håber Finnair er godt - skal under ingen omstændigheder over Pakistan - Helsinki lyder langt bedre Smile

ingolf
Har flöjet en del med FinnAir, eftersom min förste kone var fra Finland, og jeg har aldrig haft problem med dem. Det er godt nok ved at väre nogle år siden nu, men har köbt en ny Billet til i oktober.
Ventetiden i Helsinki er helt OK. 40-50minutter på udrejsen, og 50-60minutter på hjemrejsen.

Ingolf

phitsanulok
ja jeg har også kun hørt godt om dem. og til de priser så er det da bare afsted Cool
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
scanca
prisen er godt nok men i glemmer skaten sa er man op på ca6500

scanca
prisen er godt nok men i glemmer skaten sa er man op på ca6500

scanca
i glemmer skaten sa er det ca 6500

goldwing
scanca skrev:
i glemmer skaten sa er det ca 6500

Selvom du skriver det 3 gange, hjælper det ikke.

NEJ SKATTEN ER INKL. ........ JA DET ER BILLIGT....

goldwing
Tjek her på

http://www.supers...

Søg på 08.11--08.12 ....... kun 3789 alt inkl.....
BILLIGT
Redigeret af goldwing d. 12/08-2008 12:22

sank
Sad ja ja billigst 2/10 -- 16/4 så dur ikke då Angry

sank
8703 ubs

goldwing
sank skrev:
Sad ja ja billigst 2/10 -- 16/4 så dur ikke då Angry

Jeg har lige fundet ... tilbuddet til dig på supersaver
prøv disse datoer som ligger meget tæt på dem du skriver.

24.09 - - 08.04.09

SAS direkte ud men dog mellemlanding hjem med Australien

KUN 6.941 ..... billigt?

sank
Grin Jo JO goldwing det er nu også mere fordi jeg jo har tændt når jeg så alle de billige priser Shock så ind og søge men næ næ det er for 14 dage eller så. Og jeg fatige pensjonist har jo ikke råd til at fare frem og tilbage Sad så når jeg er kommet der ud er jeg nød til at blive Grin har bestilt 8300 med en tur til Krabi ( du ved man skal jo have ferie ) Wink

Anders And
hehe sank - så kunne du jo få TO ture for det samme, som du har givet for en tur :-)

b_j3ns3n
har lige været i thailand over helsinki med finair.. (juni-juli)
og synes sgu det er et fint selskab. godt personale og fin service.. de snakker lidt underligt men det gør jeg vel også i deres øjne.. Pfft
var med ltu i vinters og det kan slet ikke klare samme høje standart. Angry
jeg tager hellere en tur over findland en tyskland næste gang (oktober) Pfft
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Spring til debat: