Se indlæg
Kom til Chiang Mai
|
|
ingolf |
Lagt på d. 07/08-2008 07:54
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Ved ikke om det kun er dig som har problem Claus, men for mig virker den udmärket! Ingolf |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 07/08-2008 08:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
Næ .....nu virker det osse for mig......der har nok bare været en prop i internettet hernede Claus |
|
|
amazing |
Lagt på d. 07/08-2008 15:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 141 |
Min netforbindelse i Chiang Mai har været utrolig "klumpet" idag. Det ene øjeblik lynhurtig og skarp, det andet øjeblik går den totalt i stå, og jeg er nødt til at starte op påny. Det er nok al den aktivietet omkring Ol's start, som driller. Jeg er meget åben overfor såvel ros som kritik af websiden, nu den skulle være læselig i det mindste. Som sagt er større ændringer af hele mit koncept og mit lille rejsebureau undervejs, men det vil stadig handle om det vidunderlige Chiang Mai og sydøstasien i større perspektiv end hidtil. vh Peter Email: psoegaard@hotmail.com
Website: [url]www.amazingchiangmai.dk[/url] |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 07/08-2008 16:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 586 |
Hej Peter! Fed skrift som på forsiden hjælper os gamle mennesker. Det har hjulpet at skriften er sort, men typografien på de følgende sider er spinkel, så enten lidt større eller lidt federe skrift. vh |
|
|
amazing |
Lagt på d. 08/08-2008 01:08
|
Hej Ebeth Den kritik tager jeg fuldstændig til mig. Sjovt nok var jeg selv lige inde på siden og tænkte nøjagtigt det samme: Hvorfor har han ikke gjort teksten på de andre sider fed? Iøvrigt flytter jeg snarest muligt hostingen til Chiang Mai. Det er lidt for besværligt at skulle have rettelser hjem til Danmark til en webmaster, som er travlt beskæftiget med en masse andre projekter. Det smarteste er, at kunne gå ind og lave rettelser selv, men det har han ikke haft tid til at lære mig endnu. Ting tager tid. vh Peter Email: psoegaard@hotmail.com
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 08/08-2008 02:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
amazingchiangmai skrev: Iøvrigt flytter jeg snarest muligt hostingen til Chiang Mai. Det er lidt for besværligt at skulle have rettelser hjem til Danmark til en webmaster, som er travlt beskæftiget med en masse andre projekter. Det smarteste er, at kunne gå ind og lave rettelser selv, men det har han ikke haft tid til at lære mig endnu. Ting tager tid. vh Peter Hvor du har hostet din hjemmeside henne er for den sags skyld ligemeget,selvfølgelig hvis man skal have folk til at lave alt arbejdet ffor en er det jo selvfølgelig rarere at de bor lige om hjørnet.....Angående det at kunne gå ind og lave rettelser selv er en rigtig god ide.......så vil jeg da håbe for dig at webmasteren har opbygget din side omkring et CMS ,da de gør siden en del nemmere at holde opdateret for almindelige mennesker... Men ellers keep up the good work Claus til ingolf : ...................... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,. ................ så kan du selv sætte dem hvor du synes de passer |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 08/08-2008 11:41
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Tak for den Claus, Jeg er i fuld gang Ingolf |
|
|
amazing |
Lagt på d. 08/08-2008 15:01
|
Jeg har vigtigt nyt om websiden, men da det i høj grad vedrører en anden webside, som er mere omtalt på tråden "Nordens Rose", og da jeg lige skal have tjekkket et par ting af i aften, så bringer jeg først nyhederne imorgen tidlig på den anden tråd. Uha, det lugter forhåbentlig ikke af et forsøg på at holde liv i en hendøende tråd. vh Peter Email: psoegaard@hotmail.com
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 08/08-2008 16:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
GAB GAB Du behøver ikke skynde dig |
|
|
swed |
Lagt på d. 08/08-2008 16:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
amazingchiangmai skrev: Uha, det lugter forhåbentlig ikke af et forsøg på at holde liv i en hendøende tråd. vh Peter Hendøende, hvis denne tråd var en hund, var den blevet aflivet Swed
|
|
|
Cxxxxsxxr |
Lagt på d. 08/08-2008 21:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 181 |
amazingchiangmai skrev: Iøvrigt flytter jeg snarest muligt hostingen til Chiang Mai. Det er lidt for besværligt at skulle have rettelser hjem til Danmark til en webmaster, som er travlt beskæftiget med en masse andre projekter. Det smarteste er, at kunne gå ind og lave rettelser selv, men det har han ikke haft tid til at lære mig endnu. Ting tager tid. vh Peter En gylden tommelfinger regel er at man ikke skal købe en universalløsning hvor ens websted bliver både udviklet og host'et det samme sted. Køber man en sådan løsning er man totalt prisgivet sælgerens nåde og barmhjertighed med hensyn til, hvornår han synes han har tid til at tage sig af problerne på dit websted. Hvis du vil ha' lokal og god hosting så snak med George på '[url]www.infothai.com[/url]'. Dette siger jeg ikke fordi han er en vennerne - tværtimod. En af mine bedste indtægtskilder er lige netop en gruppe af englændere, med budgetterne iorden, som havde købt en universalløsning, hvor George både host'ede og udviklede deres websted ([url]www.asiapropertyworld.com[/url]). Heldigvis for dem, havde de råd til at hyre en, der kunne samle stumperne op. Navne skal ikke nævnes her, men jeg er sikker på at George ikke er specielt positiv overfor dem, der snupper hans budgetstærke kunder. Men, med hensyn til hosting, så er 'infothai.com' altså det mest velfungerende i Thailand af dem, jeg har haft den blandede fornøjelse at stifte bekendtskab med - og som sagt bor han "lige nede om hjørnet" i Chiang Mai (jeg ved dog ikke lige hvilket hjørne). Redigeret af Cxxxxsxxr d. 08/08-2008 21:53 |
|
|
amazing |
Lagt på d. 09/08-2008 04:51
|
Til Sonny Det var da et underligt, lavpandet indlæg at komme med. Hvis jeg går ind på en anden tråd og finder den kedelig (og dem er der vist mange af), så skynder jeg mig da at gå ud igen og udelader at skrive den slags kommentarer. At du finder denne tråd kedelig er helt okay for mig, hvis det er det du prøver at give udtryk for. vh Peter Redigeret af amazing d. 09/08-2008 04:52 Email: psoegaard@hotmail.com
|
|
amazing |
Lagt på d. 09/08-2008 05:01
|
Til Swed Dit indlæg er ikke bare lavpandet, det er decideret fladpandet. Hvad du opnår med den slags indlæg, udover en kraftig provokation af mig og andre, som fører en harmløs diskussion om forskellige ting i forbindelse med en webside, det må der heller en psykolog til at forklare. Jeg synes, du bare skal holde dig væk fra sider/tråde, som skal aflives, efter din mening. Jeg håber du afholder dig fra at svare, da jeg ikke gider kommentere eventuelle yderligere indlæg fra dig. vh Peter Email: psoegaard@hotmail.com
|
|
amazing |
Lagt på d. 09/08-2008 05:09
|
Til Cyberstar Jeg siger til gengæld mange tak for dit pæne og informative svar, Cyberstar. Jeg vil for det første følge dit råd og holde hosting og udvikling adskilt, hvilket nu også er tilfældet i Danmark. Om jeg vil følge dit råd med ham George, ved jeg nu ikke, når han kan lave den slags rod, som du også beskriver. Men jeg har nu også andre muligheder her i Chiang Mai, bl.a. dig, som jeg jo stadig ikke kender. Det kunne være jeg efterhånden skulle prøve at finde dig, for om ikke andet at nyde en kop kaffe i den netcafe, jeg har hørt du også har downtown. vh Peter Email: psoegaard@hotmail.com
|
|
Cxxxxsxxr |
Lagt på d. 09/08-2008 19:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 181 |
Du ska' da være så hjerteligt velkommen, Peter. Vær dog opmærksom på at 15-17 er højhellig fritid for mig, hvor selv konen har fattet jeg ikke vil forstyrres, uanset årsagen. Sommetider er jeg også lidt stresset på grund af en forestående deadline, men 5-10 minutters snak kan der som regel godt blive tid til med betalende kunder - (Ta' bare det sidste som en joke). |
|
|
lols |
Lagt på d. 09/08-2008 21:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 454 |
Det ser da lidt ud til at denne tråds emne er ved at være udtømt. De sidste mange mange indlæg har været om EDB og internet hosting. Øv for man spilder jo tiden ved at komme ind og se det ikke er noget der bare ligner emnet. Men nok bruges for at holde gang i en tråd. Derfor vil jeg foreslå at webmaster lukker tråden. EDB snakken kan jo så fortsætte under debatten "Telefoni og internet". |
|
|
amazing |
Lagt på d. 10/08-2008 02:04
|
Til Sonny, Swed og Lols Stadig forstår jeg ikke, hvorfor I spilder jeres tid med at gå ind på tråde, som I ikke bryder jer om og skriver negative indlæg. Men min grænse for, hvor meget jeg vil generes af negative indlæg, er nået, så denne tråd nedlægges, så snart jeg har lært, hvordan man gør det. vh Peter Email: psoegaard@hotmail.com
|
Spring til debat: |