Se indlæg
voip vs lebara
|
|
janandersen |
Lagt på d. 29/07-2008 20:40
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 32 |
vil også bare sige voipd køre 10/4 her også hver dag. bruger ligesom Bamse phone2phone Jan |
|
|
taleofdk |
Lagt på d. 29/07-2008 21:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 348 |
Mobil telefon - lebara til 9 øre min - voipdiscount - så kan det vist ikke gøres meget billigere fra en mobil ....... og 10 euro sat ind på kontoen hos voipdiscount (som giver 120 free days) for ikke lige at glemme dem.
Redigeret af taleofdk d. 29/07-2008 21:35 It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com
|
|
|
Lagt på d. 29/07-2008 21:46
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davs Ja det eneste som er noget møj med det lebara det er hvis man vil ha den ned på de 9 øre, så skal der være et vist forbrug, og man skal indbetale et beløb. Der er et minimumsforbrug på 150 kroner per måned Og så er det kun 9 øre hvis man ringer i danmark. Uha det bruger jeg på 3 måneder. http://www.lebara...oducts.php bamsen |
|
|
taleofdk |
Lagt på d. 29/07-2008 22:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 348 |
bamsen skrev: Davs Ja det eneste som er noget møj med det lebara det er hvis man vil ha den ned på de 9 øre, så skal der være et vist forbrug, og man skal indbetale et beløb. Der er et minimumsforbrug på 150 kroner per måned Og så er det kun 9 øre hvis man ringer i danmark. Uha det bruger jeg på 3 måneder. http://www.lebara...oducts.php bamsen De 9 øre er lokal taksten i Dk bamse dermed også til Thailand via voipdiscount, men selvfølgelig skal man da gøre op med sig selv om det kan betale sig at anskaffe sig det medlemskab som lebara kalder det til 9 øre/min og undersøge hvor meget man bruger sin mobil til snak/sms nationalt/internationalt. It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com
|
|
|
styrt3 |
Lagt på d. 30/07-2008 04:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 221 |
jpo------> jeg kendte ikke til voip før nu, men har da selvfølgelig tænkt mig at tjecke op på det jeg har bare været glad for lebara fordi jeg gik fra tdc og til lebara, det var jo en kæmpe forskæl men det her lyder da endnu bedre
http://www.yeha.dk/
|
|
|
Hep |
Lagt på d. 30/07-2008 09:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 510 |
bamsen skrev: Davs Ja det eneste som er noget møj med det lebara det er hvis man vil ha den ned på de 9 øre, så skal der være et vist forbrug, og man skal indbetale et beløb. Der er et minimumsforbrug på 150 kroner per måned Og så er det kun 9 øre hvis man ringer i danmark. Uha det bruger jeg på 3 måneder. http://www.lebara...oducts.php bamsen Et minimumsforbrug på 150 kr for at få en minutpris på 9 øre i DK er da ganske rimeligt. Jeg tror også du får svært ved at finde en kvinde (dansk eller thai) som ringer for under 150 kroner om måneden |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 30/07-2008 14:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 283 |
jsh71 skrev: Nu har jeg de sidste flere uger forgæves forsøgt at ringe med voip men hvergang får jeg at vide nummeret ikke eksistere eller ikke er i brug. Så købte jeg lebara og wupti så var der forbindelse med det samme og man kan bruge lebara overalt. Så nu overvejer jeg at bruge lebara for eftertiden og det koster da også kun 49 øre i minutpris og man kommer igennem hvergang. der står 49 øre, men det har kostede 39 øre altid, da lebara tror det er fastnet nummer i thailand efter der kom det ekstra nummer på alle nummer der . jeg har brugt lebara i 3 år. kun meget tilfreds |
|
|
vandango |
Lagt på d. 31/08-2008 11:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Det er utrolige billige telefonpriser vi har idag. Takket være Dansk Thai Website, kunne jeg hurtigt danne mig et overblik. Det blev så Lebara premium på mobilen, og VoipDiscount via computeren, kan godt lide at bruge headset, kan også bruge min fastnettelefon via firmaets hjemmeside, lyden er god og Nee i Thailand er også tilfreds. PT. bor Nee i tempel, lyden er rigtig fin her, og i hendes lejlighed i Central Pattaya er den også fin. Men når det regner har vi både kontakt og lydproblemer, også når hun bevæger sig i de mere festlige områder af Pattaya feks. Soi postoffice, men det tror da pokker med alle de el-ledninger der flyder over alt. Jeg bruger ikke min almindelige fastnet telefon idag, men da den heller ikke koster noget, vil jeg ikke nedlægge den. Desuden kan jeg se på mit Lebaraforbrug på hjemmesiden, at jeg kun betaler 39 øre i minuttet til Nee's mobil i Thailand. Så det underlige idag er, at efter jeg har mødt en dejlig Thailandsk kvinde, og taler med hende hver dag i telefon, når jeg ikke bor hos hende, har jeg lavere telefonudgifter end før jeg mødte hende, og kun brugte telefoni i Danmark. Takket være denne internetside. Mvh. Flemming København NV. Redigeret af vandango d. 31/08-2008 11:21 |
|
|
Lagt på d. 29/09-2008 07:18
|
|
Sig mig er det kun mig der har problemmer med voip discount, hvergang for jeg enten at vide numret ikke er tilgængelig, og andre gange får jeg at vide numret ikke eksisterre Men jeg ved der er forbindelse for hun kan ringe til mig, og når jeg så ringer op får jeg de meddelser. Har også prøvet lebara der får jeg hvergang nu at vide numret ikke eksisterre, det er sgu da godt nok underligt synes jeg. Redigeret af d. 29/09-2008 07:19 |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 29/09-2008 07:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Husker du at tilføje et 8-tal til tlf-nummeret? +66 8 ....(tlf.nr.) |
|
|
Lagt på d. 29/09-2008 07:50
|
|
Har aldrig før haft behov for at tilføje 8 og det har virket alligevel. Men prøvede det og det er stadig det samme, men nu siger de begge steder numret ikke er tilgængelig. Men takker for svaret. Redigeret af d. 29/09-2008 07:51 |
|
|
Lagt på d. 29/09-2008 08:21
|
|
jsh71 skrev: Har aldrig før haft behov for at tilføje 8 og det har virket alligevel. Men prøvede det og det er stadig det samme, men nu siger de begge steder numret ikke er tilgængelig. Men takker for svaret. Takker rin for svaret Det ser nu ud til og have hjulpet for nu virker det hvis jeg putter 8 ind. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 29/09-2008 08:29
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Glæder mig jsh |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 29/09-2008 08:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Jsh71. Jeg bruger Voip hver dag og har ingen problemer med det, der kan da være at der er en dårlig forbindelse så lægger jeg på og ringer op igen, så er der som regl god Jeg har heller aldrig tilføjet et 8 tal, men nu starter det ene mobil nr jeg ringer til også med 0066-80 med de andre nrummer har ikke 8 tal og det er både mobil samt fast nummer, jeg har som sagt aldrig problemer med Voip. Ubon.
|
|
|
ingolf |
Lagt på d. 29/09-2008 08:43
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Der er snart 2 år siden, der blev sat et 8 tal foran alle mobilnr. De gamle nr. var 8 sifre, men efter 8 tallet er sat foran, er der 9 sifre---mobil altså---ved intet om fastnet. Ingolf |
|
|
Lagt på d. 29/09-2008 08:46
|
|
Ja ubon jeg har ellers også altid været glad for voip, men hold kæft hvor har jeg haft problemmer i laaaaang tid nu. Men efter jeg satte 8 ind som rin skrev fik jeg forbindelse på voip, men ikke på lebara. Det kan også være jeg fik forbindelse fordi jeg brugte den bærbare, men jeg tror nu mere på det var det 8 tal der hjalp. |
|
|
Gamba |
Lagt på d. 29/09-2008 08:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 191 |
Mit forslag til billig og nem telefoni i DK og TH som jeg har det. En Linksys SPA 2102 voip adapter. Med 2 voip kanalere. Den ene på Voipdiscount og den anden hos Unotel. Jeg har porteret mit gamle TDC fastnet nummer til ip hos Unotel da jeg ikke vil slippe dette gamle TDC nummer. Det smarte hos Unotel er du kan bruge din egen IP box og få et forbrugs afregnet abonnent til normal forbrugs standartafgift. Godt hvis du ikke ringer meget men andre kan stadig ringe til dig som altid. Kan også vælge fast månedspris. Når jeg nu skifter at bo mellem Thailand og DK, tager jeg bare min IP box med og sætter til internettet eller sætte en anden op tilsvarende i TH. Ingen ændringer i brug eller pris og spare dyr fastnet abonnent. Super billigt at bruge. Mvh. Gorm |
|
|
jpo |
Lagt på d. 29/09-2008 09:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
voipdiscount ringer man fra danmark til mobil 00668 sidder man i thailand og skal ringe til danmark over ens fastnet telefon og telefonnummer starter med 04 skal man ikke have 0 med naar man saatter det op med ens telefonnummer og ringer man til danmark til et fastnet nummer koster det kun for opkaldet 0.050 cent naar man bruger ens fastnet telefon, man kan ringe 300 min om ugen i 4 maaneder for ca 100 kr saa kan det vel ikke vaare billiger. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
jpo |
Lagt på d. 29/09-2008 09:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
fra fastnet telefon til mobil i danmark 30 min 2.500 cent det er dyrt jeg ved ikke lige med horeror headset Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
vandango |
Lagt på d. 29/09-2008 10:53
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Har siden fundet ud af at jeg kan ringe endnu billigere fra min mobil i danmark til Nee's mobil i Thailand. Har Lebara premium ringer lokalt for 9 øre i minuttet. (ved godt at det nok nærmere er 10 øre). Har også VoipDiscount. Denne har et lokalt dansk nummer jeg kan ringe til, hvorefter at jeg taster Nee's nummer ind. Så fra mobilen er det Lebara's 9 øre i minuttet lokalt samt VoipDiscount's takster til Thailand incl. de 300 minutters freecall om ugen. Opkaldsafgift til Lebara er så 49 øre, men alt i alt er det da meget billigt. I Thailand bruger jeg One-2-call. Nogen fortæller at det kan gøres ekstra billigt hvis man her taster nogen numre først, men jeg har endnu ikke rigtig fundet ud af det. |
|
Spring til debat: |