Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen der kan fortælle mig vor meget snaps jeg må tage med til Thailand, jeg kunne også tænke mig at vide om der er regler omkring at tage pålæg og ost med til Thailand.
Det skal lige siges, at det ikke er til mig selv, men til en bekendt, der bor i Thailand, som af og til kan have disse lyster
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]
kanut skrev:
Er der nogen der kan fortælle mig vor meget snaps jeg må tage med til Thailand, jeg kunne også tænke mig at vide om der er regler omkring at tage pålæg og ost med til Thailand.
Det skal lige siges, at det ikke er til mig selv, men til en bekendt, der bor i Thailand, som af og til kan have disse lyster
Mener det er 1 liter sprit man må tage med ind i Thailand, kender ikke noget til regler om pålæg og ost, men pak det ned i din taske, så er det vel okey.
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com
Jeg ved heldigvis ikke hvor meget jeg må tage med, men hvergang skal jeg altid have røde pølser, oste, ristede løg, og selfølgelig en hel flaske rød aalborg med til nogle venner..... aldrig blevet frataget noget.
Og jeg glemte lige salt lakrids.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]