Se indlæg
 Udskriv debat
Snaps og mad
kanut
Er der nogen der kan fortælle mig vor meget snaps jeg må tage med til Thailand, jeg kunne også tænke mig at vide om der er regler omkring at tage pålæg og ost med til Thailand.
Det skal lige siges, at det ikke er til mig selv, men til en bekendt, der bor i Thailand, som af og til kan have disse lysterGrin
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

jpo
tja godt gemt i en kuffert,så går det vel.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
taleofdk
kanut skrev:
Er der nogen der kan fortælle mig vor meget snaps jeg må tage med til Thailand, jeg kunne også tænke mig at vide om der er regler omkring at tage pålæg og ost med til Thailand.
Det skal lige siges, at det ikke er til mig selv, men til en bekendt, der bor i Thailand, som af og til kan have disse lysterGrin

Mener det er 1 liter sprit man må tage med ind i Thailand, kender ikke noget til regler om pålæg og ost, men pak det ned i din taske, så er det vel okey.
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com

www.holidaysinsiam.com
HEHE
nej det er ikke ok at opfordre folk til at smugleGrin
det er 1 l sprut.og en hoved regel er ingen kødvarer
ost er jeg i tvivl om.
bamsen

goldwing
Jeg ved heldigvis ikke hvor meget jeg må tage med, men hvergang skal jeg altid have røde pølser, oste, ristede løg, og selfølgelig en hel flaske rød aalborg med til nogle venner..... aldrig blevet frataget noget.
Og jeg glemte lige salt lakrids.

jpo
jamen så bliv ved med det.
SKÅL.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
kanut
jeg takker for de gode svar, nu ved jeg nogenlunde hvad jeg vil smugle Grin
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

Spring til debat: