Se indlæg
3 måneders billig bosættelse
|
|
Anders21 |
Lagt på d. 27/07-2008 11:57
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 68 |
Ja så er jeg her så igen, med et nyt spørgsmål, må nok snart betegnes som spørgejørgen herinde men efter at have læst alle de kære medbrugeres advarsler omkring at blive medinvestor i en bar dernede eller lignende ting, tror jeg vi ligger planen på is for en kort stund. mange har rådet os til at lade være både herinde i forummet og over privat mail til mig. i stedet er det blevet rådet at man tager ned og kigger ordentlig efter inden man sætter penge i noget. Så selve invest. planen er udskudt, men vi rejser stadigvæk derned her snart. men i den forbindelse vil jeg så spørge jer der er kendt i Patong Beach omegn eller for den sags skyld jer andre bare, om der er nogle der ved hvilken løsning der ville være den billigste hvis man skal bo dernede 3 måneder? et super billigt (og okay hotel)? eller leje en lejlighed 3 måneder? eller måske en helt anden løsning? nu skal det også lige siges at både min ven og jeg hver har fundet en lille lokal pige dernede som vi er brændt varm på så det ville jo være rart hvis man også måtte se hende om aftenen. og mange hoteller kræver jo gebyr for extra "gæst". så ville hører om der er nogle af jer der kender en billig løsning? på forhånd tak |
|
|
manden |
Lagt på d. 27/07-2008 12:06
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 85 |
Det billigste vil nok være at flytte ind hos din kæreste, så får du også afprøvet om hun er noget for dig |
|
|
Anders21 |
Lagt på d. 27/07-2008 12:08
|
hehe ja men hun bor allerede hjemme hos hendes bar ejer så han er næppe interesseret i at huse flere men ellers glimrende forslag |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 27/07-2008 12:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Lej en lejlighed på Nanai Road, det gør alle de andre longtermers med lille budget. Nanai Road er den ringvej der danner den vestlige grænse til Patong op mod bjerget. Her er masser af lejligheder til leje. Fx Baan Kanchana. Hvis i er 2 så kunne det måske tilmed betale sig at leje et hus og dele omkostningerne. Alt der ligger nær stranden koster kassen, så prøv Nanai Road og sidevejene hertil. mvh rinpoche |
|
|
Anders21 |
Lagt på d. 27/07-2008 12:32
|
oki tak for rådet er det noget man skal leje på forhånd eller skal man bare spørge nogle når man kommer derned? og ved du cirka hvad det koster i bath/danske kr for en månede? |
|
|
lols |
Lagt på d. 27/07-2008 12:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 454 |
Prøv måske også at spørge dine venner dernede om de kender noget? |
|
|
lols |
Lagt på d. 27/07-2008 13:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 454 |
retter af Lols
Redigeret af lols d. 27/07-2008 13:30 |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 27/07-2008 13:44
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
prøv at kigge her det er vel lidt dyrt men ser fint ud... http://www.phuket...dence.com/ http://www.phuket...rrent.html Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2008 14:31
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jens21 skrev: hehe ja men hun bor allerede hjemme hos hendes bar ejer så han er næppe interesseret i at huse flere men ellers glimrende forslag tænk dig rigtig rigtig godt om før du begynder at kaste rundt med dine penge, uden at kende dig, og efter blot at have set denne tråd, og dette indlæg, vil jeg mene at det med 99 % sikkerhed er en stor fejltagelse du er på vej ud i, men på den anden side, så er den ensomhed som man hurtigt kan føle i danmark, heller ikke til at holde ud, jeg håber at jeg tager fejl, held og lykke |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 27/07-2008 15:12
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Lej en lejlighed på Nanai Rd. eller Sainamyen Rd. Afsæt en dag eller to til at køre rundt på motorcykel og kigge på værelser. Spørg en masse steder og kig også på værelserne. Det kan betale sig da priserne og kvaliteten svinger. Desuden møder man mennesker og man får en større viden om byen. Prisen for et air room ligger typisk på 6000 Baht/måneden og opefter. Hertil kommer el og vand. Et hus er sværrere at få fat i, og desuden er husene i Patong meget dyre i leje. Svimmingpool findes på div. hoteller og man kan betale sig fra at benytte disse samt sauna etc. Hold dig fra at kaste penge efter en bar!!! N.B. Jeg boede i Patong i 3 år (i 5 forskellige lejligheder + 1 hus ). |
|
|
Anders21 |
Lagt på d. 27/07-2008 22:52
|
jeps ødsler heller ikke mine penge væk men tak for rådene vi vil kigge os omkring efter et udsøgt lille sted. det må vel også være muligt at få en toværelsers lejlighed? dernede som så er mere økonomisk. kaste penge efter en bar???? (pige)??? |
|
Spring til debat: |