Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Min situation
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 01/02-2005 16:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
John skrev: oleskyum skrev: Du har selvfølgelig ret i det måske ikke hører hjemme her, men da det drejer sig om Udlændingeloven som sådan, må man forvente kraftige reaktioner på ukritisk tilslutning til DFs udlændinge syn. At jeg forsvarer andres rettigheder, mener jeg ikke er useriøs. Og desuden har jeg på intet tidspunkt, kommet med personlige finter, hverken tilbil,lejlighed eller adresse. Kan du så ikke komme med dine kraftige reaktioner i PM eller under valget, de hører ikke hjemme i denne tråd for Surins svar til Christian er jo rigtigt. John Hvis du synes mine reaktioner er kraftige, så ja, men hvis du kunne finde på at irettesætte alle, hver gang der skrives noget du ikke bryder dig om. Hvis du mener Surin bare ukritisk skal have eneret til denne side, så skriv det. Og du fremmer absolut ikke min lyst til ikke at tage til genmæle overfor perfide angreb. Skal jeg finde nogle stykker, for der er rigeligt at tage af. |
|
|
christian-s |
Lagt på d. 01/02-2005 17:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Tak til Surin og Bamsefarr for svarene. Til Bamsefarr: Ja, jeg mener Kalasin, hun kommer fra: Kamkan Village, Nongsuang sub-district, Nongkungsri district, kalasin province (46220) for at være præcis. Hvis du kan fixe at jeg får kontakt med ham du kender så er jeg interesseret i at høre om hans erfaringer. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
surin |
Lagt på d. 01/02-2005 17:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 938 |
gi op john han bliver ved, for hver gang vi svare ham kommer han bare med mere vrøvl og det hele er med til at ødelægge siden jeg har valgt at betragte ham som toget i baghaven for når det har kørt tilstrækkelig mange gange forbi så høre man det ikke mere |
|
|
rolan |
Lagt på d. 01/02-2005 22:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
hej alle og måske en advarsel til cristian dette er et spørsmål da jeg ikke er sikker er der ikke noget med at man ikke kan søge om at få børnene op senere hvis man ikke gør det med det samme eller er det kun hvis man ikke fortæller at der er børn ??? |
|
|
surin |
Lagt på d. 02/02-2005 06:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 938 |
man kan sagtens søge senere men det er meget dumt ikke at fortælle at man har børn da div. undersøgelser senere kan forsinke børnenes ansøgning |
|
|
John |
Lagt på d. 02/02-2005 15:11
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Hvis Udl- styrelsen opdager at man har løjet under sagsbehandlingen inddrages visa, og hvis det er dig der har løjet medfører det en politianmeldelse. Så lad være med at lyv Som Surin siger kan der søges senere. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
christian-s |
Lagt på d. 23/03-2005 13:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Jeg har lige snakket med min kæreste og hun har lige i dag fået at vide fra den danske ambassade i Bangkok at hendes turistvisa er "approved". Men pga. påske får jeg det næppe bekræftet på papir/post fra udlst før lørdag eller tirsdag. Nå, men det har bare været den fedeste uge længe, fik i forgårs 3400 tilbage i bonus fra bilforsikringen og i går 2300 tilbage i skat. Og mit kontrakt-problem på arbejdet ser ud til at blive løst så jeg ikke risikerer at blive tvunget til at flytte job 1/7. Det er jo hele 4 ting - god påske alle sammen !! Redigeret af christian-s d. 23/03-2005 14:26 Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
surin999 |
Lagt på d. 23/03-2005 15:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
ja men tillykke det er da bare din uge jeg tror ikke at du får besked fra udls normalt gives der kun besked til ansøgeren Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
daokai |
Lagt på d. 23/03-2005 16:41
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
dejligt når folk der elsker hinanden kan føres sammen. her en lille historie fra mig selv, og om selv om der kommer et afslag så gi aldrig op. men min nuværende kone og jeg gik under en ferie jeg havede ind på ambasaden i bangkok og søgte om visum til hende. jeg tog tilbage til dk. og hun tilbage til lansbyen, jeg ventede det gjorde hun også. et stykke tid senere modtog hun et brev fra ambasaden, ( på dansk ). hun ringede til mig for hun forstod ikke hvad der stod i brevet. forstådligt nok. jeg ringede så til udl-styelsen, for at forhøre mig hvad det dog hvar for et brev.det kunne de ikke forstå da sagen ikke var færdigbehandlet. jeg kontaktet ambasaden i bangkok og bad dem faxe brevet til mig det gjorde de så, det vidste sig at være et afslag på visum. jeg ringede defor til ambasaden og sagede til dem at jeg havede talt med udl-styrelsen, og sagen ikke var færdigbehandlet hvordan de så kan sende et afslag. forklaringen var at der måtte være to der hed det samme, og de må ha byttet om på adresserne. men den fax jeg fik fra ambasaden sendte jeg til udl-styrelsen og ca en uge efter dette fik min kone visum. idag har hun fået permenemt. vi har to dejlige børn. så gi aldrig op. myndighederne roder rundt i det, og skulle man tro ikke har styr på lov og regler. hun får visum hun får ikke visum. ( det halverer jo også arbejdspresset ). |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |