Se indlæg
en du kender
|
|
Boes |
Lagt på d. 14/07-2008 07:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Ja - der kom da det gode ud af det at vi fik kendskab til: [url]www.fyldepennen.dk[/url] Davs Jeg lavede lige din henvisning om, til et aktivt link. bamsen Redigeret af d. 14/07-2008 11:21 "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
VIP |
Lagt på d. 14/07-2008 08:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
Tak til Maik for din meget fine novelle som uden overdrivelse må siges at være taget lige ud af virkeligheden. Måske er der andre end mig, som idag ville ønske, at de havde læst novellen noget før Men, vi mænd tror altid, at med een selv er det anderledes. DET ER DET IKKE! |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 14/07-2008 12:51
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Hej Bastian , Det her skriver du i din signatur. แม่งโคตรโมโหเลย Er du helt vildt sur og rig.? Eller skal det betyde noget andet , måske bare forkert stavet..! Er bare lige lidt nysgerrig. Michael B Kristensen
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 14/07-2008 14:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Der står ikke rig รวย men เลย Løi, sandelig, meget. måske bare forkert stavet. Hvordan skulle han vide det? Fuck, hvor er jeg pissetosset. Den skal nok vinde ham thai venner hvis han bruger den sætning. |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 14/07-2008 14:28
|
Ganske rigtigt Rin , sad bare lige og læste hurtig. Og blev da lidt forvirret over signaturen.. Forsat god dag. Michael B Kristensen
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 14/07-2008 16:18
|
I lige måde saendaeng |
|
|
bastian |
Lagt på d. 14/07-2008 17:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 176 |
det skal nok hjælpe ham med at få nogle thai venner hahahahahahahahahahahahahahahahahaha lige så thai som dig gfus Udelukket ud fra siden, da det kneb med omgangstonen og at overholde reglementet.
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 14/07-2008 18:18
|
du ophører aldrig med at imponere กูพูดประชดนะมึง Forventer ikke et øjeblikkeligt svar. Du skal jo lige finde en oversætter |
|
|
WisawagonFaiFaa |
Lagt på d. 14/07-2008 23:26
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 55 |
แม่งโคตรโมโหเลย betyder: pisse vred. กูพูดประชดนะมึง betyder: jeg er sarkastisk over for dig. |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 14/07-2008 23:54
|
Også rigtigt Wisawagon . Men du har tonet det lidt ned , da Rin er lidt hårdere i hans tekst Kan i alle have en god dag.. Michael B Kristensen
|
|
|
lols |
Lagt på d. 15/07-2008 07:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 454 |
Bastians signatur: แม่งโคตรโมโหเลย = "Fuck! I am so fucking pissed off!" Ihvertfald ifølge http://www.thai-l.../id/203702 |
|
|
Lagt på d. 15/07-2008 07:45
|
|
Begynder Antal indlæg: |
vip skrev: Tak til Maik for din meget fine novelle som uden overdrivelse må siges at være taget lige ud af virkeligheden. Måske er der andre end mig, som idag ville ønske, at de havde læst novellen noget før Men, vi mænd tror altid, at med een selv er det anderledes. DET ER DET IKKE! Hvad tænker du på, VIP? Du må meget gerne fortælle/ uddybe i Paradis tråden :-D |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 15/07-2008 10:23
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
bastian skrev: det skal nok hjælpe ham med at få nogle thai venner hahahahahahahahahahahahahahahahahaha lige så thai som dig gfus Bastian, Du bedes venligst be- eller afkræfte at GFUS betyder "Go Fuck Your Self". Såfremt det ikke er bekræftet eller afkræftet inden jeg kommer hjem fra arbejde, så opfatter jeg det som en bekræftelse og så er du dermed udelukket. Sådan taler man bare ikke til andre her på siden. Desuden så skal แม่งโคตรโมโหเลย fjernes fra din signature, og noget lignende skal ikke ses igen. Du har før fået et vink med en vognstang, men fortsætter alligevel disse unødvendige provokationer konstant. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 15/07-2008 12:37
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
[url]www.thai2english.com[/url] Klip ud og sæt ind på ovenstående link. Vupti så har man en 'oversættelse' กูพูดประชดนะมึง กู goo I ; me พูด poot talk, say ; speak ; tell ; mention ประชด bpraa-chot be sarcastic ; speak sarcastically นะ na particle used at the end ; มึง meung you |
|
|
Lagt på d. 15/07-2008 13:47
|
|
ifølge min ven som læser og skriver og taler thai perfekt betyder det: I speak sarcasticly to you |
|
|
Lagt på d. 15/07-2008 13:50
|
|
men samtidigt siger han også at det er en fornærmelse at bruge det ordvalg vis ikke det er til nogen man er tæt på, familie ect. Men er bastian klar over det.. jeg er ikke dommer her, heldigvis |
|
|
bastian |
Lagt på d. 15/07-2008 20:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 176 |
til webmaster jeg forstår ikke hvoffår du ikke har sent mig en pm først det virker meget uprofesionelt at jeg skal skælles ud og trues som en lille dreng i 5. klasse foran alle herinde men hvad det gør ikke noget jeg er jo så vant til at blive hængt ud bare jeg siger det mindste der er jo forskel på folk herinde jeg fjerner ikke min signatur gfus må du selv gætte dig til men hvis du læser det hele igemmen vil du nok kunne se at igen igen åbner jeg munden og straks bliver jeg overfaldet og gjort til grin hvis jeg ikke engang må svarer igen så skal det jo også stå i reglerne at kun de rigtige medlemmer må svine andre til ikke de dumme de skal bare lægge sig ned og tage imod bare ikke mig her er den besked jeg fik idag Hejsa Bastian, En besked er skrevet til dig her: http://www.dansk-...post_67529 jeg går stærkt ud fra at jeg bliver smidt ud nu så til alle jer der syntes jeg er ok tak for denne gang og til resten smp Udelukket ud fra siden, da det kneb med omgangstonen og at overholde reglementet.
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 15/07-2008 21:42
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Jeps, Bastian er hermed vippet ud. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
VIP |
Lagt på d. 15/07-2008 23:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
aaby skrev: vip skrev: Tak til Maik for din meget fine novelle som uden overdrivelse må siges at være taget lige ud af virkeligheden. Måske er der andre end mig, som idag ville ønske, at de havde læst novellen noget før Men, vi mænd tror altid, at med een selv er det anderledes. DET ER DET IKKE! Hvad tænker du på, VIP? Du må meget gerne fortælle/ uddybe i Paradis tråden :-D Paradis tråden???? forklar venligst |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 16/07-2008 11:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 586 |
Til vip...Det er en tråd, der cykler rundt i ring, den handler om at man skal øse ud af sine glæder og dumheder i forbindelse med hvad man har gjort i Thailand, vist mest det sidste. Den går lidt på: Hvor mange kærester har snydt dig, hvor mange biler har du fået stjålet/ kunne du ha' ejet, hvis du vel at mærke ikke var blevet snydt af alle de kærester du har haft. Hvor mange bøger læser du om dagen...nåh nej hvor mange sæt sprut/beer Chang hælder du i røret i døgnet, spiser du brød til. Vip! det er en meget kedelig tråd og den er lang som en våd regntid. vh Redigeret af ebeth d. 16/07-2008 11:41 |
|
Spring til debat: |