Se indlæg
ADVARSEL !!!!!!!!! (WARNING)!!!!
|
|
Brandt |
Lagt på d. 19/03-2005 15:52
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 81 |
Har netop fået at vide fra min kone (Nok) at et antal piger fra landsbyen Banmai (Khorat) er på vej til Pattaya UDELUKKENDE med det formål at få en "farang" i garnet, for at opkøbe jord i Banmai, (og for at kunne dette, skal man jo være Thai-gift) "Lokkemidlet" skulle efter sigende, være sex til ½ pris, og hvis du er et "potentielt offer" er det GRATIS!!......bare du køber grund-bygger og gifter dig....... Bare en lille oplysning til dem der evt. skal til Pattaya...solo M.v.h. Brandt & Nok ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
Lagt på d. 19/03-2005 16:02
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Brandt skrev: Har netop fået at vide fra min kone (Nok) at et antal piger fra landsbyen Banmai (Khorat) er på vej til Pattaya UDELUKKENDE med det formål at få en "farang" i garnet, for at opkøbe jord i Banmai, (og for at kunne dette, skal man jo være Thai-gift) "Lokkemidlet" skulle efter sigende, være sex til ½ pris, og hvis du er et "potentielt offer" er det GRATIS!!......bare du køber grund-bygger og gifter dig....... Bare en lille oplysning til dem der evt. skal til Pattaya...solo M.v.h. Brandt & Nok Pas på bamse hvis du bliver tilbudt gratis sex det kunne være hende, og da du aldrig siger nej til noget der er gratis kunne jeg ikke lade være og tænke på dig (ja hvorfor mon) |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 19/03-2005 16:06
|
Antal indlæg: 1145 |
Er det ikke hvad de fleste piger der arbejder der er det for???????????
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 19/03-2005 16:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
ja advarsel til alle der findes tusind vis af den slags piger i pattaya og de har iøvrigt været der i mange mange år Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
kresten |
Lagt på d. 19/03-2005 16:38
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
Ja og ikke kun i Pattaya........ De findes over alt Thailand - Danmark or where ewer. Kvindens drivmiddel er mandens penge. |
|
|
Lagt på d. 19/03-2005 17:34
|
|
Hejsa Brandt Tak skal du ha fordi du gider sende sådan en advarsel ud Det kan ikke gøres for tit hvis man har noget som der bør advares imod bamsen |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 19/03-2005 17:46
|
bamsefarr skrev: Hejsa Brandt Tak skal du ha fordi du gider sende sådan en advarsel ud Det kan ikke gøres for tit hvis man har noget som der bør advares imod bamsen husk nu at passe på den GRATIS sex bamsefarr ellers kommer bamsemor efter dig Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
jens |
Lagt på d. 20/03-2005 13:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Brandt nu forholder det jeg jo således at at selvom man er nok så meget thaigift, kan en falang ikke eje så meget som en kvadratmeter jord i Thailand (ja og jeg ved godt at der er særlige regler for Aussier og amerikanere) men thaikonen kan ganske rigtigt købe jord og hus for falangens penge. Iøvrigt fatter jeg ikke de mennesker der køber jord og bygger hus (vel at mærke i konens navn) langt ude på Lars tynskids mark et eller andet mærkeligt sted oppe i nordøst Thailand, hvis jeg skulle sætte penge i et hus ville jeg da enten købe i nærheden af vandet f.eks Huahin hvor jeg gad at opholde mig længere tid af gangen.. Men nu bliver det jo nok ikke aktuelt da konen havde et fint i forvejen i Sai Mai den nordlige ende af Bangkok, som hun selv havde købt og betalt og hvis der skal købes noget andet bliver det sikkert i samme område. Men nu er huse jo ikke ligefrem gratis i det område. bare det rækkehushun har på ca 60kvm med 100kvm grund koster min 900000 baht, og hvis vi vil have noget på lidt over 100 kvm skal man regne med 1,5 million på tvangsaktion også er grunden nok ikke meget mere end en 4-5m større end huset på hver side. Dette skyldes de vanvittige jordpriser i Bangkokområdet, så det bliver ikke nemt at få råd til en bolig, hvis man får mindstelønnen på 175 baht om dagen MVH Jens |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 20/03-2005 14:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
Jeg har lidt svært med alle påstandene om køb o.s.v. hvad er LOVLIGT da der snart er lige så mange meninger som der er medlemmer her på siden. Når jeg skriver det sådan er det ikke, hvad der kan lade sig gøre, men hvad er reglerne. For efter mine oplysninger må en Thailænder der er fast bosiddende i udlandet heller ikke købe jord. ' |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 20/03-2005 15:11
|
jens skrev: Brandt nu forholder det jeg jo således at at selvom man er nok så meget thaigift, kan en falang ikke eje så meget som en kvadratmeter jord i Thailand (ja og jeg ved godt at der er særlige regler for Aussier og amerikanere) men thaikonen kan ganske rigtigt købe jord og hus for falangens penge. Iøvrigt fatter jeg ikke de mennesker der køber jord og bygger hus (vel at mærke i konens navn) langt ude på Lars tynskids mark et eller andet mærkeligt sted oppe i nordøst Thailand, hvis jeg skulle sætte penge i et hus ville jeg da enten købe i nærheden af vandet f.eks Huahin hvor jeg gad at opholde mig længere tid af gangen.. Men nu bliver det jo nok ikke aktuelt da konen havde et fint i forvejen i Sai Mai den nordlige ende af Bangkok, som hun selv havde købt og betalt og hvis der skal købes noget andet bliver det sikkert i samme område. Men nu er huse jo ikke ligefrem gratis i det område. bare det rækkehushun har på ca 60kvm med 100kvm grund koster min 900000 baht, og hvis vi vil have noget på lidt over 100 kvm skal man regne med 1,5 million på tvangsaktion også er grunden nok ikke meget mere end en 4-5m større end huset på hver side. Dette skyldes de vanvittige jordpriser i Bangkokområdet, så det bliver ikke nemt at få råd til en bolig, hvis man får mindstelønnen på 175 baht om dagen MVH Jens for det første er der altså nogen der kan lide at leve på landet (lars tyndskids mark) personligt så nyder jeg livet i korat området der er fred og ro og en masse dejlige mennesker livet er let og billigt. og hvis jeg får lyst til at mænges med andre falanger så har div turist steder masser af hoteler i den uge jeg evt. gider at leve det liv og sidst men bestemt ikke mindst så har jeg glæden af at se min kones glade øjne ved at være nær sin familie og leve det liv hun også elsker Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 20/03-2005 15:14
|
oleskyum skrev: Jeg har lidt svært med alle påstandene om køb o.s.v. hvad er LOVLIGT da der snart er lige så mange meninger som der er medlemmer her på siden. Når jeg skriver det sådan er det ikke, hvad der kan lade sig gøre, men hvad er reglerne. For efter mine oplysninger må en Thailænder der er fast bosiddende i udlandet heller ikke købe jord. ' jeg er ikke sikker men mener at en thai der er fastboende i udlandet også godt må eje jord i thailand men de skal kunne bevise at de penge der er brugt til købet er 100 % tjent af dem selv Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
daokai |
Lagt på d. 20/03-2005 16:50
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
dejligt surin. et godt indlæg og en god tankegang, ja turiststerderne kan man få rigeligt af. nej lad os bare komme ud på " lars tyndskidsmarker " det er der det rigtige thailand foregår. så når vi savner lidt fart så kan vi jo bare ta bilen og køre en tur til pattaya eller lign. |
|
|
Lagt på d. 20/03-2005 17:36
|
|
Davser Ja jeg er da også meget glad for at være ude på lars tyndskids mark, ja så er jeg også vild med pattaya som jeg så tager ned til engang imellem,og snakker med dem jeg kender som bor der Men jeg byder at være ude på landet, i fred og ro og jeg er lige glad med at jeg ikke forstår hvad de siger,jeg gider ikke engang prøve på at forstå dem, bare jeg får min mad,så kan de snakke ad h til Men jeg kan da godt forstå dem som kan li at være i pattaya Jeg har selv boet der et stykke tid og var glad for det,jeg ville gerne leje et townhouse igen. Men jeg fatter ikke at folk gider købe noget når det er så billigt at leje noget bamsen Redigeret af d. 20/03-2005 17:38 |
|
|
Rasmus |
Lagt på d. 20/03-2005 19:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 772 |
Det er muligt at der er mange meninger om hvem der kan købe hvad, hvem der kan betale for hvad, og om en farang kan ”eje” hus eller ej. Emnet har været vent og drejet mange gange her på Dansk-Thai Web. Men reglerne er altså rimelige klarer. Naturligvis er der en del smuthuller som kan benyttes – så som et tomt firma, samt andre tvivlsomme hokuspokus arrangementer. Og for at gøre tingene totalt forvirret, administreres reglerne ikke ens fra kommune til kommune. Hvad der er muligt i den ene er ikke givetvis ikke muligt i en anden. Det er måske årsagen til de mange meninger som fremkommer. De kan derfor alle hver for sig være ”rigtige” nok. Husk på! dette er Thailand og ikke Danmark. Selv har vi bygget hus ude på Lars tyndskids marker nær BuriRam. Grunden havde min kone fra sin far som en gave, lang tid før jeg kom ind i familien. Hun ejer grunden - herom hersker ingen tvivl – men huset som står på grunden er mit. Jeg har beskrevet emnet i november md. sidst år. http://www.dansk-...rowstart=0 Hilsen Rasmus |
|
Spring til debat: |