Se indlæg
 Udskriv debat
Har brug for information
nyherinde
Hejsa

Jeg har en masse spørgsmål vedrørende det at finde en Thai kone/kæreste hvis der er en venlig sjlæ der vil hjælpe

1 er der nogen bestemte byer/områder der er bedre end andre ifht at finde en thai der er reel?

2 Hvis man nu har fundet en man er forelsket i hvad muligheder har man, kan man tage hende med hjem på ferie med det samme eller skal der søges visum før hun kan komme på besøg?

3 Hvis hun måtte flytte hertil, hvorledes er den økonomiske situation, får hun nogen former for understøttelse eller skal man forsørge hende 100%? Og hvor lang er ventetiden på en eventuel opholdstilladelse

4 Skal man være gift inden man kan få hende til landet og i så fald har det nogen betydning om det foregår i thailand eller danmark?

5 Hvordan sikrer man sig at hun er 100% rask kan man få lavet undersøgelser man kan regne med i Thailand eller hvordan sikrer man sig det?

På forhånd tak

ubon lynge
Prøv lige og se i debatforum der finder du de svar du skal bruge,der er skrevet meget om dette før så giv du dig til at se på nogle indlæg i debatforum.
Ubon.

Pibe

nyherinde
Tjaa jeg synes jeg har ledt men ikke lige fundet alle svarene på mine spørgsmål endnu..

lols
En kunne jo spørge, hvorfor lige netop en thaipige?

Langt langt de fleste thaipiger ønsker jo slet ikke bo fast udenfor Thailand. Med mindre der er en økonomisk gulerod/gevinst for hende og hendes familie ved at rejse ud. Så kan de såmænd bo hvorsomhelst og med hvemsomhelst.

Jeg kunne også spørge:

Hvilken del af Danmark finder man den bedste samlever?

Hvordan finder en thaipige en reel mand god mand, der ikke bare leder efter en at være sammen med?

Vil også våge den påstand at finder man en thaipige, der hurtigt er villig til at flytte til DK og forlade Thailand, familie, venner, kultur og klima, så vil det i mere end 80 % af tilfældene være ønsket/drømmen om en bedre levestandard for pigens familie der trækker. I de tilfælde vil det være ligemeget hvor thaipigerne kommer fra og hvilket erhverv de har.

At finde de andre er slet ikke så nemt og ikke bare noget man sådan lige gør som hvis man går i supermarkedet.

Anonym Bruger
lols skrev:
En kunne jo spørge, hvorfor lige netop en thaipige?

Langt langt de fleste thaipiger ønsker jo slet ikke bo fast udenfor Thailand. Med mindre der er en økonomisk gulerod/gevinst for hende og hendes familie ved at rejse ud. Så kan de såmænd bo hvorsomhelst og med hvemsomhelst.

Jeg kunne også spørge:

Hvilken del af Danmark finder man den bedste samlever?

Hvordan finder en thaipige en reel mand god mand, der ikke bare leder efter en at være sammen med?

Vil også våge den påstand at finder man en thaipige, der hurtigt er villig til at flytte til DK og forlade Thailand, familie, venner, kultur og klima, så vil det i mere end 80 % af tilfældene være ønsket/drømmen om en bedre levestandard for pigens familie der trækker. I de tilfælde vil det være ligemeget hvor thaipigerne kommer fra og hvilket erhverv de har.

At finde de andre er slet ikke så nemt og ikke bare noget man sådan lige gør som hvis man går i supermarkedet.

Det var utrolig lols
manden kommer herind med nogle spørgsmål
Men du gider/kan ikke svare på hans spørgsmål.
hvorfor går du så ind og skriver om alt muligt andet,,du er jo med til at ødelægge en ny tråd,

sonny

nyherinde
For det første har jeg haft et kortere forhold til en thai pige der boede i Danmark og derudover har jeg været i Thailand en enkelt gang og er ved at planlægge en tur derned, derfor har jeg også stillet spørgsmålene for at høre om der er nogen der har erfaringer/ gode råd ifht til dem..

Stampe
[quote]nyherinde skrev:
Hejsa

Jeg har en masse spørgsmål vedrørende det at finde en Thai kone/kæreste hvis der er en venlig sjlæ der vil hjælpe

1 er der nogen bestemte byer/områder der er bedre end andre ifht at finde en thai der er reel?

Svar !!
Det er der lige så mange svar på som der er piger i Thailand. der findes gode og søde Piger overalt i Thailand, men giv dig tid til at lære dem at kende før du kaster dig ud i noger seriøst og længervarende forhold.

2 Hvis man nu har fundet en man er forelsket i hvad muligheder har man, kan man tage hende med hjem på ferie med det samme eller skal der søges visum før hun kan komme på besøg?

Svar !!
Hun skal have Visum til Danmark ( Shengen ) for at komme her op på besøg.
(du må forvente at skulle stille en Bank-garenti på ca. 52.000 Dkr. Hvis det er første gang hun skal til et Shengen land)
i kan søge om visum i Bangkok og håber at de på Ambassaden og Udlæninge service ikke er alt for længe om at behandle sagen, ( har hørt at der er kommet et nyt system så der forhåbenligt skulle blive en korter vente tid på Visum )

3 Hvis hun måtte flytte hertil, hvorledes er den økonomiske situation, får hun nogen former for understøttelse eller skal man forsørge hende 100%? Og hvor lang er ventetiden på en eventuel opholdstilladelse

Svar !!
Hvis i bliver gift så skal i søge om opholdstilladelse, ( skal også stilles bank-garenti ) og du skal forsørge din kone i 7 år. vente tiden på opholdstilladelse variere fra 1½ månede til 4 måneder alt afhænig af om alle papire er som de skal være.

4 Skal man være gift inden man kan få hende til landet og i så fald har det nogen betydning om det foregår i thailand eller danmark?

Svar !!
Hvis i bliver gift mens at hun evt. er her på turist visum skal hun rejse ud af Danmark for at du ikke skal midste noget af den Bank garenti som du har stillet. så kan i 3 måneder efter få visum til hende igen og så søge om opholdstilladelse herfra Danmark Hun får lov til at blive her mens sagen behandles. eller i kan søge direkte fra thailand.
Det er hip som hap hvor i bliver gift..

5 Hvordan sikrer man sig at hun er 100% rask kan man få lavet undersøgelser man kan regne med i Thailand eller hvordan sikrer man sig det?

Svar !!
Du kunne tage hende med på et af de store hospitaler I bangkok og få lavet de undersøgelser du vil have fortaget.
ved ikke hvad du tænker på 100 % rask men hvis der er HIV, TB, osv. så er de dygtige i Thailand, vil sku påstå at de har bedre læger I Thailand end vi har her i Danmark.

Men som sagt se dig for og brug din SUNDE FORNUFT og ikke det nedrste hovede
Redigeret af Stampe d. 03/07-2008 23:40
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

Locturian
Hmm, det lyder som om du er igang med at købe dig en hund?

"Hvordan sikrer man sig hun er rask"?

Hvad er det nogensinde blevet til med at lukke øjnene, kaste sig ud i det, og håbe på at finde en sød og kærlig pige der vil dele livet med sig, for den man er, og for det man har?

Thai piger er også mennesker, med følelser og behov, og ikke en købevare.

Synes snart der er for mange af disse indlæg - Hvor folk søger sig en husslave / købefisse. Jeg har hørt om at man kan bestille koner fra Rusland via et katalog? Måske det også skulle prøves?

* Ryster på hovedet *
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
swed
Locturian skrev:
Hmm, det lyder som om du er igang med at købe dig en hund?

"Hvordan sikrer man sig hun er rask"?

Hvad er det nogensinde blevet til med at lukke øjnene, kaste sig ud i det, og håbe på at finde en sød og kærlig pige der vil dele livet med sig, for den man er, og for det man har?

Thai piger er også mennesker, med følelser og behov, og ikke en købevare.

Synes snart der er for mange af disse indlæg - Hvor folk søger sig en husslave / købefisse. Jeg har hørt om at man kan bestille koner fra Rusland via et katalog? Måske det også skulle prøves?

* Ryster på hovedet *
Kan kun give dig ret men måske er han ikke så god til at formulere sig
Swed

Davs Nuherinde

Ja det var godt der var en som forstod dine spørgsmål,
Flot svaret Stampe

De andre fatter ikke at når man spørger.
så skal man ikke svines til,
men bær over med dem.

bamsen

bamsen skrev:
Davs Nuherinde

Ja det var godt der var en som forstod dine spørgsmål,
Flot svaret Stampe

De andre fatter ikke at når man spørger.
så skal man ikke svines til,
men bær over med dem.

bamsen

Enig bamse, jeg fatter simpelhen ikke folk bare lader være med og svare på folks indlæg hvis de synes de støder en. Men de må jo kunne lide og gå ind og læse de indlæg, siden de bliver ved og svare på dem.

HansW
Du kunne fex proeve denne dating side fandt den under thaivisa.com se under visa og flere hjemme sider dukker op.
http://www.thailo...&ovtac=PPC
MVH Hans
MVH Hans

Locturian
Et forum er vel hjemsted for en debat og ikke kun positive tilbagemeldinger på det man melder ud? Man må vel forvente, at når man annoncere noget kontroversielt, som dette indlæg kan kategorisers som, så må man også finde sig i, at der findes "dumme" mennesker (så som mig) der ikke bifalder ting som dette.
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Clunse
Angående det med om hun er "rask" (indrømmet: jeg synes også det er en rædselsfuld formulering), så skal hun sikkert igennem et omfattende sundhedstjek inden der udstedes helbredserklæring til hende. Sådan en skal nemlig også bruges inden hun får udstedt et visa.

Min kæreste fik helbredsforsikring hos BUPA (
http://www.bupath.../index.asp
), og i den anledning blev hun tjekket så at sige alle steder og for alt muligt, inden hun fik sin forsikring. Så vi er ret sikre på, at hun ikke fejler andet end hendes diabetes.

Angående det med om hun er "rask" (indrømmet: jeg synes også det er en rædselsfuld formulering), så skal hun sikkert igennem et omfattende sundhedstjek inden der udstedes helbredserklæring til hende. Sådan en skal nemlig også bruges inden hun får udstedt et visa.

Sådan et sundheds tjek har min kone aldrig været udsat for, og hun har været i Danmark 4 gange. Så den holder ikke helt

swed
hvor mange har forlangt el forventet et sundheds chek af en dansk , svensk el anden nord eroupæisk pige?
Swed

Davs

Jeg mener nu ikke at det er så dum en ide, at lade sig teste for forskellige sygdomme når man starter på et nyt forhold.
Faktum er at mange af de fraskilte thai-kvinder, som søger farang kæreste, er den største risiko gruppe når det drejers sig om HIV, da deres tidligere mænd ikke kunne holde lynlåsen oppe. Og gik ofte på bordel.

dsd

ps. min nye kone forlangte da også at Jeg skulle en tur forbi lægen og få et tjek. Men det gik heldigvis godtSmile

nyherinde
Mange tak for dine glimrende svar, rart med en der gad at komme med noget nyttigt og konkret..

Til Locturian.: Ok ja formuleringen mht til "rask" var måske ikke for godt formuleret hvilket jeg beklager, men når det er sagt så var det ikke ment på den måde, men står man nu i den situation at man er i Thailand og falder for en thai pige velvidende at der er en høj prostitution og samtidig en desværre stor Hiv smitte i landet og man møder en pige som man ønsker et seriøst forhold til er der vel ikke noget at sige til at tanken/frygten kunne strejfe en..

Hvis der skulle være en herinde som har giftet sig med en thai pige, og været igennem alle tingene i forbindelse med giftemål, opholdstilladelser mm som har lyst at rådgive lidt ville jeg gerne have personens mail adresse

HansW
Hej Nyherinde,
Du kunde soege dig en thai kaerrste/kone andets sted end i Thailand.
Jeg har fundet min kone i mellem oesten og jeg ved der findes mange piger hernede der oensker at finde en "falang" oversat hvid mand" for at faa en bedre tilvaerelse i livet. de er haardt arbejdende i frisoer/ manicure salonger hernede og jeg kan kun sige godt om dem,
PT 3 piger soeger ledsager tvillinger paa 28 og en lidt eldre soster paa 34 da jeg ikke kender din alder samt hvad du soeger i livet. men disse er hundred procent frie af diverse diseeses, da de ikke ville kunne komme ind hernede med den mindste defect.
MVH Hans

taleofdk
nyherinde skrev:
Mange tak for dine glimrende svar, rart med en der gad at komme med noget nyttigt og konkret..

Til Locturian.: Ok ja formuleringen mht til "rask" var måske ikke for godt formuleret hvilket jeg beklager, men når det er sagt så var det ikke ment på den måde, men står man nu i den situation at man er i Thailand og falder for en thai pige velvidende at der er en høj prostitution og samtidig en desværre stor Hiv smitte i landet og man møder en pige som man ønsker et seriøst forhold til er der vel ikke noget at sige til at tanken/frygten kunne strejfe en..

I forhold til hvilke tal eller i forhold til hvad ?

Du kunne måske starte med at vende blikket væk fra bar piger og prostitution miljøet, eller hører du til den gruppe der mener at de fleste thai piger er luder piger og kan købes/sælges.

Hvis du vil finde din kommende kone i en bar kan jeg forstå dit spørgsmål on sundhedstjek og hvis du finder din kone i sådan et miljø, må du bel forvente hun vil forlange det samme af dig, alså et sundheds tjek fra din side.

Man hyler blandt de ulve man flokkes Wink
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com

www.holidaysinsiam.com
Spring til debat: