Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej jeg rejser til Thailand onsdag den 9 juli, skal lidt rundt i landet.
Har fået den I'de at jeg gerne vil giftes med min kæreste efter 20 år, og det kunne være sjovt at blive det der ude.
Er der nogen som har prøvet noget tilsvarende? hvad kræver myndighederne? vil et sådan giftemål være gyldigt i DK?
Det skal lige siges at vi begge er Danskere.
Håber nogen kan rådgive mig.
Hilsen
Bavian
Der er selskaber på Phuket, på Bali, og mange andre steder, som tager sig af det. I skal som et minimum begge medbringe attester på, at i er ledige, altså at I ikke er gidt.
Søg på google under
at gifte sig i thailand
at gifte sig på bali, osv
Jeg tror også men er ikke sikker på, at den svenske kirke i bangkok, og Den norske sømandskirke kan gøre det.
Skriv og spørg den norske sømandskirke i pappaya. den svenske er lukket i juli og august.
Eller spoerg på den danske ambassade. Så får du forhåbentligt korrekte svar.
En kamerat og kolega af mig er blevet gift i thailand med en dansk pige og dette er fuldt gyldigt i DK ogsaa de er gift paa traditionelt thai maade med certificat paa thai og engelsk, jeg selv er gift i Kuwait paa den thailanske ambasade og samme er fuldt gyldigt baade i thailand og i DK (min kone er Thai)
har lige gjort det,du skal have en ægteskabs attest fra kumunnen, dåbs attest mm men ring til ambasaden i bkk og hør hvad de vil have ,du skal alligevel ind på ambasaden og have dine papirer oversat og lavet en attest,husk også 2 vidner når det kommer så langt, og den ene skal kunne oversætte til engelsk el dansk så du forstårdu er meget velkommen til at kontakte mig, og jeg vil hjælpe dig så meget jeg kan. held og lykke med det