Se indlæg
HJÆLP JÆLP
|
|
manse |
Lagt på d. 27/06-2008 13:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Min datter er lige kommet med hendes hjemmearbejde for i morgen, og det er at finde engelske ord for følgende: RROFWAD NMCNUOMO EDOTUSI NCNINOT CROCINRET RALERGU OMESLD SINULT THGITRAS Alle de andre ord har jeg fundet og det er 20 sammen med datteren, men ovenstående har jeg sgu svært ved selvom sproget har været mit i mange år. Hvis nogen kan hjælpe vil jeg være glad ikke på datterens vegne men på mine hahaha. Ja jeg er sgu ved at være gammel. Så hvis du har en løsning please help help |
|
|
manse |
Lagt på d. 27/06-2008 13:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Jeg glemte lige at sige, at ordene står som beskrevet og ud fra dette skal der laves et engelsk ord |
|
|
risbaronen |
Lagt på d. 27/06-2008 14:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 169 |
det næst nederste er insult øverste er forward og det nederste kunne være tight as men der mangler vist et S Redigeret af risbaronen d. 27/06-2008 14:02 |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 27/06-2008 15:51
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
nederste er STRAIGHT
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Fido |
Lagt på d. 27/06-2008 16:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
manse skrev: Min datter er lige kommet med hendes hjemmearbejde for i morgen, og det er at finde engelske ord for følgende: RROFWAD NMCNUOMO EDOTUSI NCNINOT CROCINRET RALERGU OMESLD SINULT THGITRAS Alle de andre ord har jeg fundet og det er 20 sammen med datteren, men ovenstående har jeg sgu svært ved selvom sproget har været mit i mange år. Hvis nogen kan hjælpe vil jeg være glad ikke på datterens vegne men på mine hahaha. Ja jeg er sgu ved at være gammel. Så hvis du har en løsning please help help FORWARD UNCOMMON OUTSIDE eller TEDIOUS INCORRECT REGULAR SELDOM eller MODELS INSULT eller SUNLIT STRAIGHT Er du sikker på at 4. ord er "stavet" korrekt? |
|
|
taleofdk |
Lagt på d. 27/06-2008 17:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 348 |
Jeg tror ord 4 er stavet forkert, men at der skal stå innocent hvis jeg har gættet rigtig.
Redigeret af taleofdk d. 27/06-2008 17:02 It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com
|
|
Spring til debat: |