Se indlæg
 Udskriv debat
HJÆLP JÆLP
manse
Min datter er lige kommet med hendes hjemmearbejde for i morgen, og det er at finde engelske ord for følgende:

RROFWAD
NMCNUOMO
EDOTUSI
NCNINOT
CROCINRET
RALERGU
OMESLD
SINULT
THGITRAS

Alle de andre ord har jeg fundet og det er 20 sammen med datteren, men ovenstående har jeg sgu svært ved selvom sproget har været mit i mange år. Hvis nogen kan hjælpe vil jeg være glad ikke på datterens vegne men på mine hahaha. Ja jeg er sgu ved at være gammel. Så hvis du har en løsning please help help

manse
Jeg glemte lige at sige, at ordene står som beskrevet og ud fra dette skal der laves et engelsk ord

risbaronen
det næst nederste er insult

øverste er forward

og det nederste kunne være tight as men der mangler vist et S Wink
Redigeret af risbaronen d. 27/06-2008 14:02

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
pdrhan
nederste er STRAIGHT
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Fido
manse skrev:
Min datter er lige kommet med hendes hjemmearbejde for i morgen, og det er at finde engelske ord for følgende:

RROFWAD
NMCNUOMO
EDOTUSI
NCNINOT
CROCINRET
RALERGU
OMESLD
SINULT
THGITRAS

Alle de andre ord har jeg fundet og det er 20 sammen med datteren, men ovenstående har jeg sgu svært ved selvom sproget har været mit i mange år. Hvis nogen kan hjælpe vil jeg være glad ikke på datterens vegne men på mine hahaha. Ja jeg er sgu ved at være gammel. Så hvis du har en løsning please help help

FORWARD
UNCOMMON
OUTSIDE eller TEDIOUS
Sad
INCORRECT
REGULAR
SELDOM eller MODELS Cool
INSULT eller SUNLIT
STRAIGHT

Er du sikker på at 4. ord er "stavet" korrekt?

taleofdk
Jeg tror ord 4 er stavet forkert, men at der skal stå innocent hvis jeg har gættet rigtig.
Redigeret af taleofdk d. 27/06-2008 17:02
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com

www.holidaysinsiam.com
Spring til debat: