Se indlæg
tyrkiet eksperten
|
|
jager |
Lagt på d. 13/03-2005 08:09
|
Øvet medlem Antal indlæg: 329 |
så har jeg prøvet dette med, er lige kommet hjem efter endnu en fantastisk dejlig ferie i det skønne thailand, men fuck hvor er det dog et lausit flyselskab det som tyrkiet eksperten bruger, vi havde købt 9 billetter af 5.400 stykket med den forhåbning at vi skulle flyve direkte som der stod på vores billetter, men på vejen derned skulle vi lige til phuket først og på hjemvejen skulle vi lige til pakistan. ikke nok med det med de kunne begge steder ikke få lov til at lette fordi der var problemer med deres papirarbejde så begge ture endte med forsinkelser på ca 3 timer. men så er det jo dejligt at flyet var ca 35 grader varmt når det stod på jorden så frøs man da ikke. det eneste problem ved det var bare at få noget at drikke det var som at vinde i lotto (vidste i at en bear chang kunne deles ud til 3 gæster) vi havde jo fuld forplejning på vores billet. så var der maden, jeg tror jeg kunne lave langt bedre mad selv om jeg ikke er den store kok, jeg er glad for jeg spiste et fornuftigt måltid inden jeg steg på flyet begge veje. de kunne ikke styre deres klimaanlæg så enten var der 15 grader eller 35 grader, og de skruede op og ned hele tiden alt efter hvem der brokkede sig. jeg ved godt man for hvad man betaler for, men vi betalte fuld pris for vores billetter selv de 4 børn betalte fuld pris. vores problem var at thai ikke havde plads da vi skulle købe billetter sidste år, men vi burde nok have taget chaina eller finair. da turen havde taget samme tid men havde været billiger og servisen havde været langt langt bedre. ærgeligt at sådan et flyselskab lige skal ødelægge en fed ferie til slut. jager |
|
|
bahtman |
Lagt på d. 13/03-2005 08:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 199 |
sikke en tur tager du finn air kan du optjene bonuspoint. med ni personer er det mange bonuspoint Jo mere tid jeg bruger på at sætte mig ind i hvad der forgår i thailand, jo mere indser jeg, at jeg ikke aner hvad der forgår
|
|
|
jesper_dk |
Lagt på d. 13/03-2005 08:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 136 |
Ja men Finnair har sgu da også en rigtig dårlig forplejning og sure steewardesser og så er ikke noget plads i deres maskiner.Nej det eneste rigtige selskab at flyve direkte til Thailand med er THAIAIRWAYS de ved da, hvad ordet service betyder.Og jeg glæder mig til at sætte mig i deres maskine den 6 juni. MVH. Jesper |
|
|
bahtman |
Lagt på d. 13/03-2005 08:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 199 |
det kan godt tænkes at steewardesserne ikke smiler så meget næste gang, thaiairways er begyndt at ansætte deres steewadesser på korte kontrakter af 3 år af gangen. hvilke betyder at der altid er smukke piger at se på, hvilke er godt godt os. men det er ikke en god firma politik for dem som arbejder. i den samme atikel kunne jeg se steewardeserne syntes at thaiairways største problem var den elendige underholding om bord på deres udtjente flyvemasiner. sidste jeg var ude og flyve med thai, blev jeg opgraderet til 1. klasse, fra turen fra bkk til cph, så det var da en dejlig tur Jo mere tid jeg bruger på at sætte mig ind i hvad der forgår i thailand, jo mere indser jeg, at jeg ikke aner hvad der forgår
|
|
|
surin999 |
Lagt på d. 13/03-2005 08:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
jeg har prøvet div forskellige selskaber men har aldrig været tilfreds med andet end thai airways og sas. direkte cph-bangkok altid god service og maden som altid i en flyver elendig
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
Bjarne30 |
Lagt på d. 13/03-2005 09:19
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
Hej aller. Jeg har lige været en tur i thailand med Mærsk billund til amsterdam og der fra med China airlines til bangkok til en pris af 5400 kr service var i top og god mad som aller kan spise så vis man kommer fra jylland så er det dem man skal fly med. Bjarne |
|
|
daokai |
Lagt på d. 13/03-2005 09:58
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
jeg er fløjten hvad jeg flyver med, det er min eller vores koner der er mere huck på thai . det er lidt mere " overclass " |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 13/03-2005 10:10
|
daokai skrev: jeg er fløjten hvad jeg flyver med, det er min eller vores koner der er mere huck på thai . det er lidt mere " overclass " det gælder ikke for min kone hun syntes jeg bruger for mange peneg ved at flyve med thai eller sas Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
daokai |
Lagt på d. 13/03-2005 10:13
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
har man penge nok , så er det jo også lige meget. |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 13/03-2005 11:08
|
daokai skrev: har man penge nok , så er det jo også lige meget. man kan jo også vælge at bruge lidt mere på flyet og lidt mindre på noget andet (måske sætte sig ved siden af bamsefarr en enkelt aften og drikke vand) Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
chang |
Lagt på d. 13/03-2005 12:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 157 |
Bjarne30 skrev: Hej aller. Jeg har lige været en tur i thailand med Mærsk billund til amsterdam og der fra med China airlines til bangkok til en pris af 5400 kr service var i top og god mad som aller kan spise så vis man kommer fra jylland så er det dem man skal fly med. Bjarne hørt hørt det er bare skide godt at rejse med china airlines ( kan godt forstå hvorfor folk fra sjælland vil flyve med thai eller sas for det er jo letter) men det er sku ikke prisen vær for den sags skyld kvaliteten. det der gør at jeg ikke vælger thai mere det er sku af den simpel grund man betaler minder ved china airlines og får EFTER min mening en bedere side komfort ind hos thai og kvaliteten er bare god.... |
|
|
jens |
Lagt på d. 13/03-2005 17:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Ved i hvad i skulle tage og prøve at flyve med AUA næste gange gang, det er det suverænt bedste selskab vi har fløjet med. Super mad, suverænt underholdningssystem med skærm i hvert sæde, og god service fra stewardesserne de gik rundt og serverede drikkevare min en gang i timen. Også flyver de enten boeing 767 eller 777 som er en væsentlig nyere flytype end 747, så man kan tale sammen uden at råbe da der ikke er den konstante hylen i dem. Dem jeg kender som har fløjet med både AUA og Singaporair siger at der ikke er den store forskel. Og rejsetiden er ikke meget længere 12,5 t den ene vej og lidt mere den anden vej og de plejer at have meget rimelige priser. Men vi tage nu China air igen her den 2/7 da det er det nemmeste og billigste fra Horsens. Men det er ganske rigtigt at mange Thaier tror at de kun kan flyve med Thai og det er ikke så underligt for tit er det eneste andet de har prøvet Aeroflot=billig, men nogle af stewardesserne ved CHina air er rent faktisk Thaier. MVH Jens |
|
|
taleofdk |
Lagt på d. 14/03-2005 00:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 348 |
Er lige kommet hjem fra thailand her den 10/3, vi fløj med china airlines, der var ikke noget at klage over hverken der ud eller på hjem turen, der var god service hele vejen igennem og de fleste stewardesser var/er thaier, så næste gang jeg skal afsted bliver det nok også med det selskab, da jeg bor i vejle er det jo også det nemmeste. |
|
Spring til debat: |