Se indlæg
 Udskriv debat
En farang bliver slået ud af en thai betjent.
taleofdk
Sådan et fjols af en farang, shame on him, en betjent slår en farang ud i khaosan road, han fortjente det sgu, sådan et kvaj, tænk at tage til Thailand med sådan en opførelse, men han er da en modig mand at udfordre en thai betjent på den måde.

[flash=400:326]http://www.youtube.com/v/biwBKtD9D5E[/flash]
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com

www.holidaysinsiam.com
pdrhan
Sejt!
Ja man skal sgu ikke spøge med de små "police-knægte".......
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Davs
Ja der kan man se hvor latterlige de thailandske betjente de er,de skal rigtig vise sig som store mænd,føj for denSad

En mand i håndjern,som er pisse fuld,der skal han lige vise sig overfor folk ,den nar af en betjent.
Redigeret af d. 21/06-2008 09:26

Nu ved vi jo ikke hvad han har lavet og jeg kan ikke høre hvad han siger, men jeg kunne forestille mig han nok ikke har sagt noget pænt

quickmouse
når man er gæst i et fremmede land så opfører man sig pænt & respkterer sine omgivelser, man kan selvfølgelig godt have det sjovt & morer sig.

for mig at se på klippet så giver falangen f*** fingern og spytter i retning af betjenten, så mon ikke han selv har været ude om det.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

phitsanulok
ja sikke et fjols, men det var måske ikke nødvendigt at sparke ham ud.. han skulle jo bare have et skub så var han da tiltet.
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
yeah et blowkiss kunne vel gøre det, men jeg har nu været vidne til det der var være.

Thaipolice er en flok tøssedrenge!

dsd

Kaosangangsteren
DEr kommer jo flere og flere idioter til thailand som ser ned på thaier og ikke har respekt , for noget som helst ..Den nar er 100 prodent selv udenom det han skal uskadeliggøres og det bliver han
så stop det med "latterligbetjent" det er sgu da latterligt i sig selv
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også

Et stempel i passet "uønsket"så kan de lære detAngryAngryAngryAngryAngry

lindy

taleofdk
Hvis en farang ikke respektere Thailand og det at være der som gæst i Thailand, hvorfor skal den respekt så gælde den anden vej ? og set efter thailandske forhold klare betjenten da situationen udemærket, han kunne have valgt en meget være løsning.

Respektere folk som du gerne selv vil respekters, farang var klar til at bokse med en Thai betjent og den var betjenten med på.

www.holidaysinsiam.com
Ja jeg syntes nu at den thai betjent er latterlig og en tøsedreng
som alle thai betjente de er.
De får aldrig min respekt. tværtimod

Hvordan skal man kunne respektere sådanne voldpsykopater,
som thai betjente de er.
Være klar til at bokse med håndjern på,vågn dog op.

bamsen
Redigeret af d. 21/06-2008 13:44

pdrhan
bamsen skrev:
Ja jeg syntes nu at den thai betjent er latterlig og en tøsedreng
som alle thai betjente de er.
De får aldrig min respekt. tværtimod

Hvordan skal man kunne respektere sådanne voldpsykopater,
som thai betjente de er.
Være klar til at bokse med håndjern på,vågn dog op.

bamsen

Hvis den Farrang , bare havde fuldt med , ja så var det nok ikke kommet så vidt - syntes da at man bør udvise respekt for et fremmed land uanset om man syntes de ligner tøsedrenge eller hvad - se bare her hjemme , der er også masser ( 2G´ere)der slet ikke har respekt for den danske ordensmagt , men de er måske også tøsedrenge??
Man kommer nu længst med at udvise sympati og opføre sig ordenligt!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Ja og så kan vi gå videre til usa og andre lande..
Det var nu thailand det her,
en fuld mand i håndjern, som dårligt kunne stå på benene.
Det er da latterligt at sparke ham ned, men ok der var en masse thai tilskuerre som kunne beundre den tapre politibetjent,
Han kunne klare en fuld mand i håndjern.sikke dog et mandfjols.

Men selvfølgelig skal man opføre sig ordentligt,det kan vi kun være enige om.

taleofdk
Han spytter hen imod thai børnene, da han rejser sig op ser man børnene bliver skræmt, han knytter hans hænder og vil bokse med en thai betjent, han fik som fortjent efter min mening kunne han godt have fået et par slag mere for at spytte hen imod thai børnene, sikke en frækhed og den farang er da den del større end betjenten, alt hvad betjenten sørger for er at holde den farang på afstand fra ham selv, var den farang nu bare gået med var der ikke sket noget, så man ligger selv som man har redt, som jeg ser det skulle den farang lige spille stor mand overfor betjenten så han kunne blære/vise sig lidt over for de mennesker der ser på, modsat det du siger bamse at det er betjenten der skulle vise sig.

Hvis du vil se et par volds psykopater, så klik på linket og så tjek video nummer 3, talt ned ad fra oven, og jeg er sikker på du kan finde et par stykker der.

http://www.dansk-...post_65439

Redigeret af taleofdk d. 21/06-2008 15:16

www.holidaysinsiam.com
mr bark wan
Det da morsomt! 1 en af mange tosserøve i thailand.
NÅr etaten kommer-Grin så må du være klar til betale for din optræden
Cool
DON'T GO SEE MY PINGPONG SHOW.

Thai
Ja fuck det bund korrupte Thailandske politi Angry

Spring til debat: