Se indlæg
 Udskriv debat
thaipige
rasmussen
hej igenGrin søger stdig en thaipige jeg er 43 velsognieret er slank god fysik er slagter god økonomi har rejst rundt i thailand dejligt land er meget seriøs håber der er en sød pige min msn er

Hep
Hej Per,

Jeg ved ikke om du er bekendt med hvordan man bruger et forum, men det er ikke så god stil at oprette nye tråde med det samme emne konstant. I stedet for kunne du måske bare lave et svar i en af de eksisterende tråde som du allerede har lavet.

Så er det også nemmere og mere overskueligt for andre at finde ud.

Saendaeng
Hej Per , du har rejst rundt i Thailand.! Giv det en mere chance og så find en derude , det får du meget mere ud af.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Boes
Hej Per,
Jeg har en mærkelig fornemmelse af at du ikke er seriøs.
Der findes masser af dating sites med 100.000-vis af medlemmer - hvorfor går du ikke ind der og finder din Thai pige ?
Skulle ikke undre mig om du er fra EB og vil se om der findes nogle trafficking agenter her..... Ok sorry om det er forkert, men din massive annoncering og exponering af din emailadresse har givet mig disse tanker - enten er du meget naiv eller meget professionel.Shock
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

manse
stop dog denne mand. Det er dog mærkeligt at ingen har gennemskuet hans intensioner, er vi barnlige eller hvad, so please stop that nonsens. det rammer mit hjerte . Denne form for provakation har ike sin berettigelse på den site...

dugidug
Boes skrev:
Hej Per,
Jeg har en mærkelig fornemmelse af at du ikke er seriøs.
Der findes masser af dating sites med 100.000-vis af medlemmer - hvorfor går du ikke ind der og finder din Thai pige ?
Skulle ikke undre mig om du er fra EB og vil se om der findes nogle trafficking agenter her..... Ok sorry om det er forkert, men din massive annoncering og exponering af din emailadresse har givet mig disse tanker - enten er du meget naiv eller meget professionel.Shock

Det lyder meget rigtigt bortset fra det med trafficking agenter, da ham før har skrevet hun skulle være i dk.
men ja det her lugter af et eller andet lusk.

quickmouse
per rasmussen skrev:
hej igenGrin søger stdig en thaipige jeg er 43 velsognieret er slank god fysik er slagter god økonomi har rejst rundt i thailand dejligt land er meget seriøs håber der er en sød pige min msn er

burde placeres i skraldespanden, en kontakt profil bør & skal være mere seriøs end ovenstående.....

quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Davs

Helt ærligt
I går ind og kigger under kontakt,
det er der hvor folk kan søge efter en anden person.

Og det er ikke alle der er lige velformulerende,
Man behøver ikke være perfekt for at søge/skrive,
gi dog folk en chance, hvorfor går i herind.
Er det kun for at generere folk,det er ikke særligt pænt.
Hvis i ikke kan hjælpe en der søger noget, så hold dog mund
og lad folk søge det de har lyst til.

bamsen

rinpoche
Helt enig bamse.

Samtidig har ophavsmanden til denne tråd vist ikke ligefrem overtrådt nogetsomhelst og hvis der ikke var diverse indlæg, var denne tråd utvivlsomt afgået ved en stilfærdig død.

rasmussen
hej til alle herinde nej jeg er sku seriøs med at finde en sød thaipige herinde det ersku da en dansk thaiwebside kommer vel thaipiger herinde

per rasmussen skrev:
hej til alle herinde nej jeg er sku seriøs med at finde en sød thaipige herinde det ersku da en dansk thaiwebside kommer vel thaipiger herinde

Hej Per.

Nej desværre kommer der for få thaipiger herinde. Får dem som bød dig hjertelig velkommen tidligere, skræmmer dem sq altid væk.Sad

dsd

Redigeret af d. 18/06-2008 22:13

Spring til debat: