Se indlæg
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 12/03-2005 08:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
Hvor mange af de næsten 500 medlemmer mon er dobbeltmedlemmer?? Det er OK med uenighed, men jeg har på fornemmelsen at nogle melder ud, her er man både dum, grim og åndsvag, gift med de forkerte så dem vil man ikke slås i hartkorn med. Det er selvfølgelig en sikker måde at bringe folks pis i kog at kalde dem analfabeter o.s.v. Jeg synes nu det siger mere om skribenten end os lidt dumme. Her er en påstand: og en af debatørerne må gerne rette mig, hvis jeg tager fejl. (pescator og thaimichael er samme person efter min bedste overbevisning.) [img]http://www.langkawi.dk/u0103.gif[/img] is not a valid Image. |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 12/03-2005 10:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
du er ikke den eneste der har den tanke
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
John |
Lagt på d. 12/03-2005 10:19
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Det burde være en smal sag for administrator, enten Kim eller Falang yao at tjekke dobbelt gængere via vores IP adresse. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
Lagt på d. 12/03-2005 10:22
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davser Nej det er sikkert den samme og hvis det er så viser den sit sande ansigt frem nu jekyl/hyde måske men sådan er livet man kender jo ikke folk bag en skærm,det er lidt anderledes når man mødes ansigt til ansigt bamsen som måske er kyllingen eller ??? Redigeret af d. 12/03-2005 10:22 |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 12/03-2005 10:25
|
surin999 skrev: du er ikke den eneste der har den tanke Vil det sige at vi ikke er helt analfabeter? os der ikke er på positiv listen, så nu er jeg mere rolig. |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 12/03-2005 10:51
|
det kan jo være at vi høre ind under etc.
|
|
kresten |
Lagt på d. 12/03-2005 16:22
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
John skrev: Hejsa Det burde være en smal sag for administrator, enten Kim eller Falang yao at tjekke dobbelt gængere via vores IP adresse. John Ja men det kan vi jo alle, ved at klikke på ekstremetracking nederst på siden. Men hvis vedkommende ikke har fast IP, og logger af og på kan man jo ikke tjekke ret meget, for så skifter IP adressen. Så hvor smal sag det er ??? |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 12/03-2005 16:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
bamsefarr skrev: Davser Nej det er sikkert den samme og hvis det er så viser den sit sande ansigt frem nu jekyl/hyde måske men sådan er livet man kender jo ikke folk bag en skærm,det er lidt anderledes når man mødes ansigt til ansigt bamsen som måske er kyllingen eller ??? Hej Bamse og kylling, Mon det var de 2, du tænkte på da du skrev dit indlæg: http://www.arto.dk/ POSTKORT---Side 5---1ste billede T.V., i øverste linie--- "hærligt at være ANONYM i Cyberspace" . M.v.h., M. Rasmussen Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
Lagt på d. 12/03-2005 17:17
|
|
Hejsa falang yao Ja det kunne sagtens være sådan her som det billede Men nej det var nu ikke lige det, men sådan er det på mange chatrooms chattebamsen |
|
|
John |
Lagt på d. 12/03-2005 18:32
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hej Kresten Det har du selvfølgelig ret i, men jeg mener det var en mulighed der er jo trods alt en hel del der har fast IP adresse. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
rolan |
Lagt på d. 12/03-2005 19:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
hej alle jeg har også tænkt tanken at det vist ikke er alle der er ærlige at man har flere navne glad for at det kom op da jeg ikke selv havde modet ( der fandt bamse sin kylling haha ) men har undret mig over flere af de navne der er kommet på det siste |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 12/03-2005 20:28
|
rolan skrev: hej alle jeg har også tænkt tanken at det vist ikke er alle der er ærlige at man har flere navne glad for at det kom op da jeg ikke selv havde modet ( der fandt bamse sin kylling haha ) men har undret mig over flere af de navne der er kommet på det siste Ja hvis du rigtig vil lave rav i den sviner du bare dig selv til, det skal du vel nok kunne klare. Og så, hvor var det nemt at få dem op på lakridserne. |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 13/03-2005 05:52
|
Antal indlæg: 1145 |
Den eneste dobbelt person jeg har fundet paa denne side er Surin, og da han paa intet tidspunkg har gjort noget for at skjule det, er det da helt i orden. Er hele denne snak ikke spild af god plads. Dersom der er nogen der har det handicap at de absaolut vil diskutere med sig selv, saa lad dem dog. Der boer vaere plads til alle. Clyde. Jeg bruger mit eget navn saa ingen skal vaere i tvivl om hvem fjolset er. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 13/03-2005 07:30
|
clydehaumann skrev: Den eneste dobbelt person jeg har fundet paa denne side er Surin, og da han paa intet tidspunkg har gjort noget for at skjule det, er det da helt i orden. Er hele denne snak ikke spild af god plads. Dersom der er nogen der har det handicap at de absaolut vil diskutere med sig selv, saa lad dem dog. Der boer vaere plads til alle. Clyde. Jeg bruger mit eget navn saa ingen skal vaere i tvivl om hvem fjolset er. Hej Clayde Problemet med dobbelt medlemskab er, for mig mere et spørgsmål om at stå ved de udtalelser man kommer med. Og på en side som denne er det endnu mere besværlig, da det mange gange er mennesker du måske møder i f.eks. Templet lige efter du har svinet dem til. Hvis du ser en debat med ordene, jeg vil give Ole fuldstændig ret, underskrevet Peter, så har ole givet ole ret og fordrejet debatten. |
|
|
Lagt på d. 13/03-2005 07:38
|
|
Davser surin Ja lad os se en diskution med dig selv Det kunne en psykolog sikkert få meget ud af bamsen |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 13/03-2005 09:24
|
bamsefarr skrev: Davser surin Ja lad os se en diskution med dig selv Det kunne en psykolog sikkert få meget ud af bamsen nej da bamse jeg vil da ikke diskutere med det næst bedste medlem her på siden surin har jo været med næsten helt fra starten og er kun overgået af mig surin999 Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
surin |
Lagt på d. 13/03-2005 09:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 938 |
surin999 skrev: bamsefarr skrev: Davser surin Ja lad os se en diskution med dig selv Det kunne en psykolog sikkert få meget ud af bamsen nej da bamse jeg vil da ikke diskutere med det næst bedste medlem her på siden surin har jo været med næsten helt fra starten og er kun overgået af mig surin999 tak for rosen surin999 du har ret i det meste på nær jeg er den bedste og nu nåede jeg 1000 indlæg uden at skulle af med en flaske mekong til rasmus |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 13/03-2005 09:29
|
ok ok det er søndag og jeg keder mig
|
Spring til debat: |