Se indlæg
søger thaipige
|
|
rasmussen |
Lagt på d. 15/06-2008 20:57
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 26 |
hej jeg søger en thaipige til evt ægteskab |
|
|
bastian |
Lagt på d. 15/06-2008 21:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 176 |
jeg vil gerne af med min skal vi bytte?
Udelukket ud fra siden, da det kneb med omgangstonen og at overholde reglementet.
|
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 15/06-2008 21:38
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
bastian skrev: jeg vil gerne af med min skal vi bytte? hahaha Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
kylling |
Lagt på d. 15/06-2008 22:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
Taler vi en ged eller en kvinde |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 15/06-2008 23:04
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
bastian skrev: I henhold til følgende i reglementet så bedes du stoppe med det konstante sludder og provokationer:jeg vil gerne af med min skal vi bytte? §2 - Forstå andre medlemmers indlæg i bedste mening. Forsøg at forstå hvad andre medlemmer mener og fortolk det i bedste mening. Virker et indlæg meningsløst, provokerende eller idiotisk ? Så læs det venligst et par gange mere, gerne med pauser mellem. Skriv så en indlæg, hvor du forsøger at finde ud af hvad det andet medlem egentlig mener. Forsøg at se helheden i tråden. Finder du en sætning som du kan hænge dig op i og kraftigt modsige - så gør ikke det!!! Du skal ikke altid regne med at alt bliver læst gennem mange gange før det bliver postet og der er mulighed for at andre medlemmer skriver forkert eller udtrykker sig uklart. §3 - Brug ikke sarkasme og ironi i seriøse debatter. Det du selv opfatter som en uskyldig spøg, kan og vil ofte blive misforstået af folk du ikke kender. Hvis en anden person reagerer negativt på dine forsøg på humor, er det sandsynligt at du slet ikke er morsom men irriterende. §5 - Skriv kun indlæg i tråde, hvis du har noget at bidrage med. Hav venligst respekt for andres debatter. Er nogle i gang med at diskutere på en heftig måde ? Du er ikke nødt til at deltage, og hvis du blander dig er chancen for at tingene bliver endda værre større, specielt hvis følelserne er i kog. Er nogle i gang med at diskutere noget som du syntes er udenfor temaet eller meningsløst - så lad dem gøre det uden din indblanding, du vinder intet ved at prøve at forhindre dem, og skal hellere bruge energien på at diskutere noget som du syntes er meningsfyldt. §6 - Undgå billig retorik. Kan du sætte nogles synspunkter på spidsen, og få dem til at virke tåbelige ? Kan du vende ordene som nogle har postet, for at få dem til at virke meningsløse ? Kan du få det til at se ud som om nogle modsiger sig selv ? Kan du få nogle til at virke tåbelige, underlegen, dumme eller usammenhængen ? Gør det ikke.... Det eneste du vinder er en uven og det du taber er muligheden for at forstå den anden. §7 - Hold dig til temaet i tråden. Følg temaet i tråden, ikke strømmen. Skal du poste en indlæg, så læs venligst det første indlæg i tråden for at se hvad tråden handler om. Vær saglig og træk ikke irrelevante ting ind i debatten. Har du lyst til at skrive et indlæg for sjov skyld, så er det ikke det rette sted. Har du lyst til at skifte emne ? Så lav en ny tråd. §12 - Følg normale normer for god opførelse. Selv om debatterne ikke foregår ansigt til ansigt, så husk venligst på at det er mennesker af kød og blod du diskutere med. Hvis du overvejer om indlægget er over grænsen for det acceptable, så spørg dig selv: Ville folk blive sure, skuffet eller kede af at jeg sagde dette ansigt til ansigt ? Hvis svaret er ja, så lad være med at poste det, eller skriv noget andet i stedet. 3 minutter før ovenstående indlæg gav du udtryk for i en anden tråd at du ikke forstår hvorfor din snor bliver kortere og kortere. Jeg forventer at vi fremover slipper for at se mere af det sludder fra din hånd, og at der ikke skal ødelægges flere tråde pga. dig. EN PB er også sendt til dig. Tak - Admin - Redigeret af Webmaster d. 15/06-2008 23:24 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 15/06-2008 23:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Bastian, ta dig selv i kragen nu!!!! Jeg kan godt se lidt DÅRLIG JOKE, men der er alt for mange som snakker NED om Thai kvinner, så vi behöver ikke flere!!!!! Kikke lidt på hvad Kylling skrev, og tänk lidt!! Ingolf |
|
|
sonni08 |
Lagt på d. 15/06-2008 23:33
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 95 |
Bastian. - Næste gang fortæller du bare joken om danske kvinder, så er den i orden. Det er ømme tæ'r du jokker på. Kontaktanoncen virker ikke seriøs og bad da om et svar som det du kom med. Jeg mener da at det er Per, der er racisten her. Jeg mener; Per burde søge en kæreste og (måske) nævne, at det ikke gør noget at hun ikke er leverpostejdansker. //Sonni08 |
|
|
Vupti |
Lagt på d. 15/06-2008 23:38
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Enig med Sonni08 her.. Det er sq Per som skulle tage sig sammen ( undskyld ). men det lyder som det er en vare du er ude for at finde og ikke en person.. det er lige netop sådan nogle tanker / indslag som andre bygger deres fordomme på.. |
|
Spring til debat: |