Se indlæg
 Udskriv debat
Nong khai...
Suk Rak Ning
Saa aaby, saa er der en NK traad....Smile
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Det var sgu ikke meget der sker i nk efter alt det du har skrevet suk GrinGrin

Det kunne være rart med lidt billeder suk nu hvor John har lært dig hvordan man gør GrinGrin

ben
Jeg vil besoege Suk tror jeg! Hvordan kommer man dertil fra BKK nemmest?

Skaal!

Suk Rak Ning
Jsh71.

Har ikke taget saa mange billeder her i Nong khai endnu, men klik paa mit link nederst i dette indlaeg og du vil se lidt..

Ben.

Du skal vaere velkommen. Et fly fra Bkk til Udon thani, derefter en afhentning af os.....Der er kun godt 50 Km. til Udon her fra...

Hov hov suk jeg har taget dig i at lyve hæ hæ Du skrev du drak leo beer her har vi bevisset det er chang beer GrinGrin

Jeg har set mange af dine billeder her, man får jo helt rejsefeber for at komme afsted.

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture201-1.jpg
Redigeret af d. 05/06-2008 10:49

Suk Rak Ning
He he, det er et gammelt billede, mener at det er fra min blaa mandag......Men ellers godt forsoegt..Grin

Suk, giver du mig ret: Hvis øl er gratis, kan det meste drikkes. Den eneste gang jeg for alvor har sagt nejtak til øl, var ovre ved Burma, hos Karenerne, de lavede øl i en tønde, smed noget dej ned i 50 liter vand, det var det.

Når det var gæret nok, sagde det vist gok gok, når man drak det. Tror jeg da.

Hvor går man ind, hvis man går ud i NK? Er der skandinaviske restauranter og barer? Jo jeg har været der før, men folk lukker jo op og ned, som en svingdør der vender forkert.

Hvad med "Bageren", hvordan er det gået siden Kai fik det "klassiske" los i røven? Hvem kører stedet nu?

Suk skrev:
Jsh71.

Har ikke taget saa mange billeder her i Nong khai endnu, men klik paa mit link nederst i dette indlaeg og du vil se lidt..

Ben.

Du skal vaere velkommen. Et fly fra Bkk til Udon thani, derefter en afhentning af os.....Der er kun godt 50 Km. til Udon her fra...

Man kan jo også tage nattoget. Smutter fra Bkk kl knap 21, og er i NK næste morgen. II klasse aircon, uppr eller lower bed er fremragende. Prisen er ca. 700 bath pr vej. Det er dog godt at købe billet i god tid.Cool

Suk Rak Ning
Bageren bliver koert at en svensker og hans kone " Miaw ", Det er stedet hvor man moedes nu....Er sikker paa, at den koere godt..

Det gamle Copenhagen inn, som kom til at hedde Lucca overlevede jo desvaerre ikke, men ellers er der bla. Nobbis og Apple som er " skandinaviske "...

Saa er der ogsaa et par " Danske " vaerthuse her oppe, saa vi mangler ikke noget, selv en go' gang disko dasko findes ogsaa.[img]http://s146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/th_toon1.gif[/img] is not a valid Image.
Redigeret af Suk Rak Ning d. 05/06-2008 13:04

John
Her er et lille video klip fra Nong Khai Beach Grin

[flash=400:326]http://www.youtube.com/v/WkUUnLMxjUo[/flash]
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
quickmouse
Suk skrev:

Det gamle Copenhagen inn, som kom til at hedde Lucca overlevede jo desvaerre ikke,

skal det forstås sådan at restaurant lucca er lukket ?

http://www.danish...rant.info/

Redigeret af quickmouse d. 05/06-2008 15:50
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

lucca
ja lucca er lukket.. meget ked af det... men der var ikke meget support..

Haaber der kommer noget andet godt i byen der har support
All The Best In Life....

lucca skrev:
ja lucca er lukket.. meget ked af det... men der var ikke meget support..

Haaber der kommer noget andet godt i byen der har support

Hej Lucca... Hvad mon du mener med mangel på support? Blev du udsat for boycut eller lignende.

Hvis jeg siger kliker, at der er klikeledere, som med et nik kan udstøde en dansker eller en restaurant fra fællesskabet, hvad siger du så?

Kliker, for os som endnu ikke har boet i NK, er det det vi får at høre. Kliker mellem danskere, totalt boycut af restauranter, osv.

Er jeg helt gak, eller er mine infos helt hen i vejret?

John
Hej aaby

Selvfølgelig er der en form for klikedannelse, men at der skulle være en klikeleder som kan udstøde nogen stiller jeg mig meget tvivlende overfor.

Tror mere det handler om at Den Danske Bager er en gl. etableret resturant, og da mange kender den eller har hørt om den, er det svært at konkurerer med den.

Jeg har tidligere været på Copenhagen In, men når man skal sidde alene kontra Bageren hvor der altid er mennesker, ja så vælger de fleste jo Bageren.

Nåede desværre aldrig at komme på Lucca, havde ellers set frem til det.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
John skrev:
Hej aaby

Selvfølgelig er der en form for klikedannelse, men at der skulle være en klikeleder som kan udstøde nogen stiller jeg mig meget tvivlende overfor.

Tror mere det handler om at Den Danske Bager er en gl. etableret resturant, og da mange kender den eller har hørt om den, er det svært at konkurerer med den.

Jeg har tidligere været på Copenhagen In, men når man skal sidde alene kontra Bageren hvor der altid er mennesker, ja så vælger de fleste jo Bageren.

Nåede desværre aldrig at komme på Lucca, havde ellers set frem til det.

Ok, mit sidste indlæg, svar til John, kiksede, det røg ud inden jeg fik noget skrevet.

Kliker, og klikekonger. Der er faktisk blevet sat navn på de konger, og der har været blokader, direkte blokader af restauranter, er jeg blevet fortalt.

Men hvis der ikke er nogen som lever i det liv, som kan eller vil bekræfte det, trækker jeg min udtalelse tilbage. Cool

Suk Rak Ning
Hej Lucca.

Hvis i stadig bor i N K, maa vi da lige moedes over en vand...Wink

Det der imponerer mig mest ved Suk's tråd er hans billeder af huset.

Det har godt nok imponeret mig. Syntes godt om den opbygning i niveauer som man kan se, og så en park på str. med en fodboldbane.

Kunne sagtens forestille mig et atellier til mit maleri (når jeg kan tage mig sammen). Det mangler jeg her.

Og så til den pris. Helt fantastisk. Desværre er jeg for gammel til at flytte igen, har fået mig indrettet her i Pattaya som jeg ønsker og i den størrelse hus som passer fruen og mig. Ville også komme for langt væk fra vor dagligdag med resten af familien. Men indrømmer en misundelse, et eller andet sted, over jeres ungdom og de muligheder i stadig har foran jer.

Glæder mig til at følge tråden. Meget positiv tråd forøvrigt.

Skeptikeren

rinpoche
Suk, jeg kender ikke dine preferencer, men et besøg i haven på Mutmee`s Guest House lige op til floden synes jeg godt nok er hyggeligt. Jeg kom der første gang i `92 og de er der stadig, tror tilmed med samme ejer.

mvh
rinpoche

Spring til debat: