Se indlæg
 Udskriv debat
Bambus tattoo
El Comandante
Hej alle,

Efter tidligere med succes at have benyttet dette fantastiske forum til at faa afklaret et par spm. vil jeg nu forsoege mig igen.
Vil meget gerne have lavet en bambus tattoo herude i TH og har i den forb. researchet lidt rundt omkring. Synes bare jeg bliver ved at faa modstridende oplysninger. Altsaa, det jeg gerne vil vide er:
1) er det vaesentligt mere eller mindre smertefuldt end en alm. maskintusch?
2) har ladet mig fortaelle at man kan sol(bade) og lave andre aktiviteter umiddelbart efter at faa lavet saadan en faetter med bambus, er det virkelig korrekt?
3) har ogsaa hoert noget om, at bamboo tattoo kun er godt til visse, dvs. knap saa detaljerede, motiver. Nogen kommentarer herpaa?

Er ret sikker paa jeg faktisk har set en traad her paa forummet vedr. bamboo tattooes men nu kan jeg pludselig ikke finde det.

De svar jeg har faaet paa ovenstaaende er som sagt ganske modstridene og flere af de adspurgte er endda tatovoerer.. Hvis jeg dog bare kendte en der selv har faaet lavet saadan en svend... Men hvad siger I forum, er der ikke nogen af jer gaeve vikinger, der kan kaste lys over sagen? Kan i oevrigt oplyse at det jeg paataenker at faa lavet er et navn paa brystkassen over hjertet (og nej, det er ikke navnet paa en barpige, jeg har moedt i en fem-hestes brandert!) PfftWink.

Sidst men ikke mindst: der skulle vel ikke vaere nogen derude, der kan anbefale en tattooist i hua hin eller omegn, da det er der jeg slaar mine folder? Smile

Ja, det var saa spm. haaber ikke I finder dem for mange. Smile Paa forhaand tak for svarene.

/El Comandante

Davs Comandante

Her er en anden tråd om taootooes.

http://www.tinyur...

bamsen

El Comandante
Hej bamse,

Super! tak for svaret, det var praecis den traad jeg laeste engang men kunne saa pludselig ikke finde den igen Smile Tror jeg skal have mig saadan et bambusskud... Grin

Volando
El Comandante:

Jeg har fået lavet denne form for tatoos, i hua hin.

Jeg syntes personligt, det er mindre smertefuldt, end når det er gjort med maskine og jeg må ærligt indrømme, at jeg syntes de er mere detaljeret når de er lavet uden maskinen.

Efter jeg havde fået mine tatoos, er jeg bare gået direkte ned i vandet og efterfølgende ligget en del i solen, og de er stadigvæk pænere end dem jeg har fået med maskine.

Sååå. Cool
De holder sgu.

Mvh
Paco
Tilbage til Hua Hin fra D. 18 okt til den 10 nov.

Volando
Bamsen:

undskyld, havde ikke set at du havde postet et link. Smile
Tilbage til Hua Hin fra D. 18 okt til den 10 nov.

El Comandante
Volando skrev:
El Comandante:

Jeg har fået lavet denne form for tatoos, i hua hin.

Jeg syntes personligt, det er mindre smertefuldt, end når det er gjort med maskine og jeg må ærligt indrømme, at jeg syntes de er mere detaljeret når de er lavet uden maskinen.

Efter jeg havde fået mine tatoos, er jeg bare gået direkte ned i vandet og efterfølgende ligget en del i solen, og de er stadigvæk pænere end dem jeg har fået med maskine.

Sååå. Cool
De holder sgu.

Mvh
Paco

Volando, kan du huske hvor/hos hvem i Hua Hin du fik lavet den?

MvH
El Comandante

Spring til debat: