Se indlæg
Svindel med pensionen
|
|
Volando |
Lagt på d. 29/05-2008 19:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 139 |
Man får ikke førtidspension idag, lige så nemt som man gjorde før i tiden, idag skal du være næstens krøbling, kan du gå og stå, så kan du få et flexjob. Du skal være enten fysisk eller psykisk ubrugelig før du får tildelt en pension, idag er det ikke nok at du har ondt i ryggen, eller har det socialt dårligt. Så JH kan godt regne ud at du ikke er den skapeste kniv i skuffen, nok grunden til at du håndtere denne situation så dårligt. Tilbage til Hua Hin fra D. 18 okt til den 10 nov.
|
|
|
Lagt på d. 29/05-2008 20:24
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Helt Ærligt stop med det personlige Jeg fatter heller ikke hvad volander mener, det med at førtidspensionister skal møde op.MEN MÅSKE DET STÅR I LOVEN,og de så bare ikke gør det. Men derfor bliver jeg ikke personlig. Det er meningen at vi skal debattere, uden at svine hinanden til så stop det nu. ellers ender det med at debatten bliver lukket ,man bliver i dårligt humør af at se det. Vi skal hellere være venner og hygge debattere. bamsen Redigeret af d. 29/05-2008 20:25 |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 29/05-2008 20:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
Jeg kender nu heller ikke til noget med jobkonsulent eller lign. Hører aldrig fra nogen om noget, Har været pensionist (førtid) i 3 år nu. Får enda ikke nogen lønseddel, men pengene går dog ind på min konto hver mdr. Og endvidere har jeg aldrig læst om disse ting, og kan læse mange steder at jeg bare kan flytte hvorhen i verden jeg ønsker, jeg skal bare betale min skat i DK. |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 29/05-2008 21:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
Der er meget førtidspension inde i billedet her. Al respekt for det, blot folk kan skrive ordentligt til hinanden. For hver dag, der går, kommer vi alle folkepensionen en sjat nærmere. Og dermed ret til at nyde et farvel til arbejdsmarkedet, hvis det er det, man vil. Men hvis man vil nyde den sidste del af tilværelsen i Thailand - eller et andet ikke-EU land - er det altså med en kraftig amputation af det, man har betalt til i årevis. Plus fuld selvforsørgelse i tilfælde af sygdom. Gider nogen forholde sig til dét? Og har nogen forslag til, hvordan vi får vanvidet ændret? Det er ganske underholdende at skrive frem og tilbage og i de fleste tilfælde blive rørende enige. Hvordan får vi action i sagen? Der er jo klart politisk - men hvor angriber vi? / Bjarne |
|
|
Stampe |
Lagt på d. 29/05-2008 22:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 305 |
Jeg har nu modtaget Førtid P i over 5 år nu og har aldrig været til nogen samtaler med Jobkonsulent eller noget at det der ligner det. jeg har en Sagsbehandler i Penisonist servi.. på det lokale kommune kontor. den eneste kontagt jeg har til dem er hvis der er noget kluder med pensionen. Når man får førtidspension er det JO fordi man ikke kan arbejde af den ene eller anden grund. så det er noget være sluder det med jobkonsulent det står sku heller ikke nogen steder at førtidspensionister skal til samtale hver 3 månede. nå kan i have en god weekend ( de lover jo sommer ) ikke blive personlige Hilsen Stampe |
|
|
Hep |
Lagt på d. 29/05-2008 22:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 510 |
Jeg ved ikke rigtigt hvad der er rigtigt eller forkert endnu, men jeg sidder som bisidder i en sag mod kommunen for min søster. Hun var for 7 år siden involveret i et biluheld og har fået et alvorligt piskesmæld. Vi er i gang med processen omkring førtidspension nu og vi fik af vide af kommunen at selv om man var på førtidspension skulle man stadigvæk på kommnunen en gang hver 3. måned og snakke med en sagsbehandler. Det stemmer overens med hvad volando skriver her, men som sagt har jeg endnu ikke sat mig ind i lovgivningen på området. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 29/05-2008 23:00
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Volando skrev: Såvidt jeg forstår så er ovenstående fra lov om en aktiv beskæftigelsesindsats hvor § 2, nr. 1 og 2 som der henvises til lyder som følgende:§ 17. For personer, der er omfattet af § 2, nr. 1 og 2, skal den individuelle samtale efter § 16 afholdes, senest hver gang personen i sammenlagt 3 måneder har modtaget offentlige forsørgelsesydelser eller har deltaget i tilbud efter kapitlerne 10-12. Har personen kvalifikationer inden for erhvervsområder, hvor der er mangel på arbejdskraft, er der tvivl om personens rådighed, eller er der risiko for, at personen ikke selv kan finde beskæftigelse, skal kontakten være hyppigere. Stk. 2. Samtalen kan ske telefonisk, digitalt eller på anden måde, hvis personen deltager i tilbud efter kapitel 10-12. 1) Ledige, der modtager dagpenge eller ydelser efter § 55 i lov om arbejdsløshedsforsikring m.v., Dermed opfatter jeg ikke at § 17 som være gældende for dem som modtager førtidspension. Selvom loven om en aktiv beskæftigelsesindsats alligevel kan være "interessant" for modtagere af førtidspension at læse i kraft af § 2, stk. 6 som lyder som følgende da disse åbenbart er at betragte som værende indenfor målgruppen for lovens samlede anvendelse:2) personer, der modtager kontanthjælp eller starthjælp efter lov om aktiv socialpolitik alene på grund af ledighed, personer under 65 år – personer født den 1. juli 1939 eller tidligere dog 67 år – med varige begrænsninger i arbejdsevnen, der modtager førtidspension efter lov om social pension, og som ikke er i stand til at fastholde eller opnå beskæftigelse på nedsat tid på normale vilkår på arbejdsmarkedet For at berolige dem som falder ind under ovenstående gruppe, så tolker jeg det kun som tilbud (løntilskud) der kan opnåes og ikke som noget om pligt. Læs selv nærmere på: - Bekendtgørelse af lov om social pension - Bekendtgørelse af lov om en aktiv beskæftigelsesindsats Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
manse |
Lagt på d. 30/05-2008 00:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Kære Bjarne Jeg skrev til skatteministeren for nogen tid siden, for at bemærke, at jeg synes det var fuldstændig hul i hovedet, at mennesker der ikke nyder godt af det danske sundhedsvæsen skal betale sundhedsbidrag. Første svar fra ministeren var, at det bare var noget man kaldte det, og ikke aktuelt var det pengene blev brugt til. Jeg ved danish worldwide her for nylig har været i samråd i folketinget, for at få klaring over bl.a. disse problemer, når jeg høre nyt om sagen vil jeg informere. Bjarne jeg mener den bedste måde vil være at vi alle der bor uden for et EU land sender mails til skatteministeren for at gøre opmærksom på vores utilfredshed. Ja tænk sig der er næsten 3000 her, så vi kunne jo starte med det, og hvis vi fortæller alle andre vi ser på vores vej, ja så tror jeg opmærksomheden bliver fanget af de kære ministere. |
|
|
Lagt på d. 30/05-2008 01:07
|
|
Du har ret webmaster, det er volando der ikke har læst ordentligt på lektien, en førtidspensionist skal aldrig - aldrig til nogen som helst jobsamtale, eller anden samtale. Det var godt du ikke var til eksamen i spørgsmålet volando. |
|
|
Lagt på d. 30/05-2008 03:54
|
|
Må jeg tillade mig at foreslå at man holder sig til det tråden handler om. Socialt bedrageri. og ikke om den ene eller anden her på tråden er syg eller ikke syg Og venligst sondrer så mellem folke - førtidspension og alle de andre pensionstyper og bland ikke det hele sammen, så bliver det bare noget rod som ingen forstår en skid af. Bjarne & manse - ja det ville være godt hvis vi kunne samle tropperne. Men desværre jeg tror ikke på det. Har nu selv prøvet i mere end 4 år. Lad det være sagt med det samme, jeg kender intet til de nye love og regler, jeg var selv under den gamle invalideordning hvor jeg fik grundbeløbet og nul mere fordi jeg samtidig havde en firma,- og privatbetalt pensionsordning, fair nok. Da jeg blev 67 belv jeg automatisk raskmeldt og erklæret for folkepensionist, så der faldt mit invalide og medicintilskud fra omkring 2.000 mdr. og afløst af en folkepension på 4.972,-. Min private og firmabetalte pensioner ophørte på dagen, så jeg har i dag kun dettte beløb udbetalt indsat på en dansk konto. Jeg skal een gang om året indsende behørig dokumentation underskrvet af 2 vidner, på at jeg er i live og returnere inden en given dato ellers ophører min pension. Jeg har søgt medicintilskud men fik af Sikringstsyrelsen at vide at det eneste jeg kunne søge om var, hold nu fast: VARMETILSKUD. Ja, det er fandeme rigtig, det skrev de sku. Da jeg fortalte at jeg altså boede i Tahialnd og ikke lige nu behøvede koks og kul til mit fyr, men om jeg kunne få det vekslet til tilskud til Air.con, fik jeg som svar at jeg jo ikke behøvede at blive uforskammet over for embedsmænd der bare gjorde som loven foreskrev!!!!!! Det er 3 år siden, min røv griner endnu. Først havde jeg en artikel skrevet af Gregers Møller på Scan Asia om problemet, siden skrev jeg en del indlæg på Udvandrerne. På Gregers artikel hørte jeg aldrig en dyt fra nogen som helst og Gregers vist nok heller ikke. Fra Udvandrerene fik jeg nogle få, endog meget positive respons, men ingen ønsker om at hjælpe med underskriftindsamling. Jeg efterlyste bla.a. folketingsmedlemmers mailadresser. Da jeg fik det og sendte mails til samtlige medlemmer samt til alle aviser og dagblade, TV & Radio i Dk om problemet, hørte jeg ikke en lyd andet fra en dengang herboende dansker i Pattaya som kendte en del socialdemokrater privat. Han fik formidlet at Mogens Jensen tog sagen op i salens spørgetid og at socialministeren (kan lige nu ikke huske hvad hun hed dengang) i sit svar læste loven op fra ende til anden. Den er udformet sådan som vi kender den. Alt uden for EU/EØF har ikke krav på noget som helst andet end grundbeløb. Hvorfor loven er lavet sådan og af hvem kan jeg ikke få oplyst. Og ingen gider tage sig af det. Problemer er jo i al sin enklethed at der ikke er nok stemmer i det, til at en politiker gider røre ved det. Det er jo sådan at når man først har tilmeldt sig som udlandsdansker og været væk fra DK i 2 år så har man ikke stemme ret mere. Så de omkring 34.000 danskere der lever på verdensplan har ingen danske borgerrettigheder men skal stadig betale deres andel i skat til det danske samfund. Jeg selv betaler 38% i skat af de få kroner jeg har stående fra min forsikring, samt af min folkepension, derfor er der kun de 4.972 til rådighed. Ikke nok med at det er noget forbandet svineri at vi ikke kan få samme retttigheder, men at vi samtidig skal lægges til last at der er en overordentlig stor del af vore landsmænd der snyder og bedrager syntes jeg er (mildt sagt) noget forbandet svineri. Blev virkelig glad da jeg læste indledningen til denne tråd. Håber virkelig de bliver fundet, og dømt til at tilbagebetale hver en krone de har snydt for. Hvorfor skal vi der har valgt at leve en ærligt og redelig tilværelse straffes for andres kriminelle handlinger? Jeg har arbejdet siden jeg var 7 år, fra tidlig morgen inden skole, efter skole og somme tider om aftenen. Jeg betalte min første skat til Roskilde Kommune da jeg var 11 år (16,00 kroner hver 3. måned). Jeg har indtil jeg fik min blodprop nr. 1 kun belastet det danske sundhedsvæsen med ganske få (korte) besøg på et hospital. Jeg har aldrig modtaget så meget som en krone i understøttelse før jeg blev erklæret uarbejdsdygtig i en alder af 57, og alligevel så skal jeg straffes. Jeg er stadig dansk statsborger, men det er nu ikke fordi jeg elsker Danmark så forfærdelig meget mere, mere vel nok af magelighed, gider ikke alt det der med at søge om Thailandsk statsborgerskab. Men jeg har da lige fundet ud af at jeg ikke kan komme til DK uden at have tegnet en privat syge- og rejseforsikring. Jeg/vi er inviteret hjem til barnedåb i juli måned, men skulle der ske mig noget så er jeg ikke underlagt dansk sundhedsvæsen længere. Den eneste måde jeg kunne komme under behandling er at familien kører mig til et hjemløseherberg og at jeg så derfra bliver visiteret til et hospital. Jo jeg er harm, ikke blot på socialbedragerne, men også på den naivitet man ligger under for, gemt bag humanitære ord og beslutninger som så bruges til at jugoslaver, tyrkere, libanesere, og andre skummer fløden af. Jeg er gammel og træt, orker ikke flere kampe mod giganterne, men hvis I andre gad fortsætte kampen så har det jeg har gjort (eller prøvet at gøre) vel ikke været helt forgæves, så bare sig til hvis jeg kan støtte på en eller anden led. Skulle de danske myndigheder dukke op her skal jeg da med glæde køre rundt og pege dem ud, jeg har hørt sidde og uddybe sine bedragerier på barer og markedspladser, har ikke en skid medlidenhed med dem. Kan så på den anden side slet ikke forstå at de gider dette bedrageri. Hvis de hjemme skal betale til en lejlighed, varme og el og så flyvetur 1 til 2 gange om året + al det løse, så har det de "tjener" da hurtigt spist sig selv op. Og så bare tanken om ubehaget med at skulle kigge sig over skulderen hele tiden. Held og lykke med kampen fra Skeptikeren |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 30/05-2008 08:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 398 |
PENSIONISTER UD AF THAILAND NU
|
|
|
Lagt på d. 30/05-2008 08:58
|
|
Top High - uanset hvor mange smileys du bruger så er det da det mest stupide indlæg jeg har set længe. Der er nogen der prøver at føre en seriøs debat om et problem der berører mange dybt, ikke bare økonomisk men også mentalt. Så tænk dig om en anden gang før du fyrer sådan noget pis af. TAK! Skeptikeren |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 30/05-2008 11:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Alle danskere, alle som en, har modtaget midler fra det offentlige, på den ene eller den anden måde. Vi danskere har fra fødslen, og mange mange år frem, været en ren udgift for staten. Tænk bare på de enorme udgifter vedr. følgende: -Skolegang(folkeskole, gymnasium, universitet etc. etc.) -Læge besøg -Tandlæge besøg -Hospitalsophold -Tilskud til vuggestue, børnehave, fritidshjem... -Børnepenge -Statens uddannelsesstøtte -Gratis lån af bøger på biblioteket ...og meget meget meget mere som er helt eller delsvist betalt af staten. For at betale alt dette tilbage, bruger man mange arbejdsår, på at afdrage disse via skatten. Alt imens man nyder godt af velfærdssamfundets goder. Først herefter kan man, igennem mange års arbejde, tale om at man optjener sin egen pension. Der er ingen der kan komme og sige, at de aldrig har modtaget noget, og deraf følgende har ret til at gøre som det passer dem med en pension fra det danske samfund. |
|
|
manse |
Lagt på d. 30/05-2008 13:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Til alle der er så velbevarende i systemet, at de kan hvove den påstand, at de har brugt systemet så meget, at det kan justificere denne tråds oplæg, ja fred være med det, men jeg bliver sgu harm, når et individ påstår at man igennem et helt liv har brugt det offentlige på godt og ondt, for han må tale ud fra bedre vidende. Jeg har altid selv betalt min tandlæge, og jeg har altid været på privathospital fordi jeg altid har haft en sådan fosikring, så hvad prøver man at forklare. Jeg mener stadig, at hvis alle vil have den ulejlighed med at sende en mail til de rette personer, ja så vil vi blive hørt, men jeg kan forstå at i dette forum er der ingen der har nosser til dette, så fred være med dette, for jeg lever, men skuffet over at man kun kan komme op med hvad der er ret og rimeligt uden at vide en skid om hvad der egentlig foregår. Kære Skeptikker jeg kan kun give dig ret, du har ramt det rigtige. Hvor jeg skammer mig |
|
|
Volando |
Lagt på d. 30/05-2008 13:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 139 |
Ajarn: Hørt. Til opdatering af denne debat, vil jeg undskylde jeg har skabt forvirring, jeg har gennemgået nogle af de punkter i den sociale lov som omhandler kontakt mellem kommune og borger, og der vil IKKE blive indkaldt til samtale, hvis du er førtidpensionist, kun hvis der er mulighed for at du evt. på et senere tidspunkt ville kunne klare et arbejde, men igen udskylder min forvirring. Mvh Paco Tilbage til Hua Hin fra D. 18 okt til den 10 nov.
|
|
|
kenneth |
Lagt på d. 30/05-2008 14:16
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 58 |
Hej.. Ja jag vet inte hur det är i Danmark,själv har jag flyttat till Sverige för många år sen,har 4 barn med en svensk,är nu gift med en Thai som har fått visum för hennes 2 barn,min fru studerar och har bidrag,jag är förtidspensionist mot min vilja,det går att arbetspröva och få en kontakt med försäkringskassan och arbetsförmedlingen,sen tager dom ställning till om man kan jobba och vilket jobb man kan klara av,själv har jag problem med högt blodtryck och cancer,men vill jobba så länga kroppen hållar,pensionen i Sverige kan man inte leva på med fru och 2 barn hemma+underhåll till 4 barn,så om man vill bryta pensionen går det. MVH. Kenneth |
|
|
John |
Lagt på d. 30/05-2008 16:29
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
manse skrev: Jeg mener stadig, at hvis alle vil have den ulejlighed med at sende en mail til de rette personer, ja så vil vi blive hørt, men jeg kan forstå at i dette forum er der ingen der har nosser til dette, så fred være med dette, for jeg lever, men skuffet over at man kun kan komme op med hvad der er ret og rimeligt uden at vide en skid om hvad der egentlig foregår. Rolig nu Manse Du ved jo ikke noget om hvem og hvor mange der allerede har sendt en mail. Dette er jo åbentlyst uretfærdigt og vedrører alle der har tænkt på at bosætte sig i LOS uanset om de er førtids eller de vil vente til de bliver folke pensionister, så selvfølgelig er det en god ide at gøre politikerene opmærksom på denne uretfærdighed og måske specielt pressen. Så jeg syntes det ville være en god ide hvis der var nogen der gad at lægge ministrene/politikkernes e-mail adresser op her i forummet. Så vil der måske være flere der ville der ville have overskud til at investerer en mail eller to i deres egen fremtid. john@dansk-thai.dk
|
|
|
xxxxxx |
Lagt på d. 30/05-2008 16:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 281 |
de er skam her alle adressene Adresseliste for Folketingets medlemmer For udenbys medlemmer er postadressen i København: Folketinget, Christiansborg, 1240 København K, tlf.: 33 37 55 00, telefax: 33 32 85 36 Thomas Adelskov (S), daghøjskolelærer, Johannes Olsensvej 15, 4500 Nykøbing Sjælland, tlf. i Folketinget: 33 37 40 31. E-mail adresse: Pia Adelsteen (DF), selvstændig erhvervsdrivende, Byvangen 16, 3550 Slangerup, tlf. i Folketinget: 33 37 51 21. E-mail adresse: Hanne Agersnap (SF), cand. scient., Parkvej 68 A, 2830 Virum, tlf. i Folketinget: 33 37 44 01. E-mail adresse: Yildiz Akdogan (S), MF, Folketinget, Christiansborg, 1240 København K, tlf. i Folketinget: 33 37 40 05. E-mail adresse: Simon Emil Ammitzbøll (RV), MF, Folketinget, Christiansborg, 1240 København K.. Tlf. i Folketinget: 33 37 47 17 (fax: 33 89 47 17). Tlf.: 39 18 20 11. E-mail adresse: Eigil Andersen (SF), MF, journalist, Holken 10, Hasle, 8210 Århus V, tlf i Folketinget: 33 37 44 03, tlf: 86 15 21 60, mobil: 26 96 86 46. E-mail adresse: Kim Andersen (V), koncern-informationschef, Skovbrynet 16, 8660 Skanderborg, tlf. i Folketinget: 33 37 45 09, tlf.: 86 51 10 70. E-mail adresse: Poul Andersen (S), telefonmontør, Drejøvænget 45, 5500 Middelfart, tlf. i Folketinget: 33 37 40 21 (telefax: 33 37 35 94), tlf.: 64 41 41 50 (telefax: 64 41 78 50). E-mail adresse: Sophie Hæstorp Andersen (S), cand.scient.pol., Colbjørnsensgade 17, 3. tv., 1652 København V, tlf. i Folketinget: 33 37 40 14 (fax: 33 89 40 14), mail: og Christine Antorini (S), cand.comm., Lille Strandstræde 20, 1. th. 1254 København K. Tlf. i Folketinget: 33 37 40 52, (telefax: 33 89 40 52). E-mail adresse: Ida Auken (SF), cand.theol., Folketinget, Christiansborg, 1240 København K, tlf. i Folketinget: 33 37 44 20, E-mail adresse: Svend Auken (S), fhv. minister, Folketingets 1. næstformand, cand.scient.pol., Voldmestergade 9, 2100 København Ø., tlf. i Folketinget: 33 37 40 04. E-mail adresse: Pernille Vigsø Bagge (SF), cand.theol, Fischers Have 13, 9670 Løgstør. tlf i Folketinget: 33 37 44 13 (telefax: 33 89 44 13). Tlf.: 98 67 36 26. E-mail adresse: Line Barfod (EL), advokat, Nørrebrogade 168, 3. th., 2200 København N., tlf. i Folketinget: 33 37 50 01 (telefax: 33 37 50 70), tlf.: 35 84 08 26, mobiltelefon: 20 73 10 04. E-mail adresse: Lars Barfoed (KF), fhv. minister, Mølledammen 5 F, 2980 Kokkedal. E-mail adresse: Gitte Lillelund Bech (V), cand. merc.mat, Sprydet 37, 3070 Snekkersten, tlf. i Folketinget : 33 37 45 44 (telefax: 33 89 45 44). E-mail adresse: Tom Behnke (KF), politiassistent, Dalsagervej 3, 8250 Egå. Tlf. i Folketinget: 33 37 42 10 (fax: 33 89 42 10). Telefax: 86 22 00 98. E-mail adresse: Bendt Bendtsen (KF), økonomi- og erhvervsminister, Østergaard, Allesøvej 38, Allesø, 5270 Odense N; (telefax: 63 94 60 52); Postadresse: Økonomi- og Erhvervsministeriet, Slotsholmsgade 10-12, 1216 København K. E-mail adresse: Per Bisgaard (V), lærer, Parkvænget 8, 9620 Aalestrup, tlf i Folketinget: 33 37 45 19, tlf: 98 64 20 00. E-mail adresse: René Skau Björnsson (S), cand.oecon., Lykkenshøj 66, 8220 Brabrand, tlf. i Folketinget: 33 37 40 27 (telefax: 33 89 40 27), tlf.: 86 26 52 22. E-mail adresse: Liselott Blixt (DF), Buntmager, sosu-assistent, Blåhegnet 36, 2670 Greve, tlf i Folketinget: 33 37 51 20, tlf: 43 61 10 49, mobil: 26 39 10 49. E-mail adresse: Flemming Bonne (SF), maskinarbejder, Bresemanns Allé 18, 4900 Nakskov, tlf i Folketinget: 33 37 44 21, tlf: 54 92 43 89. E-mail adresse: Erling Bonnesen (V), revisor, Kløverbakken 12, 5672 Broby. Tlf. i Folketinget: 33 37 45 21. Privat mobiltlf.: 24 63 03 53. E-mail adresse: Karl H. Bornhøft (SF), postbud, Mursejlervej 9, 9800 Hjørring, tlf i Folketinget: 33 37 44 25, tlf: 98 92 84 11, mobil: 41 22 30 55. E-mail adresse: Colette L. Brix (DF), direktør, Ordrup Jagtvej 111, 2920 Charlottenlund, tlf. i Folketinget: 33 37 51 03, mobiltelefon: 28 19 13 35. E-mail adresse: Henrik Brodersen (DF), vvs-montør, Næstved Landevej 603, 4243 Rude, tlf i Folketinget: 33 37 51 08, E-mail adresse: Kirsten Brosbøl (S), cand.scient.soc., MA, Bremensgade 1, 4. th., 2300 København S. E-mail: Morten Bødskov (S), kommunikationsrådgiver, Egilsgade 17, 5.tv., 2300 København S., tlf. i Folketinget/mobil: 33 37 40 08 (telefax: 33 89 40 08). E-mail adresse: Bent Bøgsted (DF), specialarbejder, Skævevej 90, 9352 Dybvad, tlf. i Folketinget: 33 37 51 01 (telefax: 33 37 51 94), tlf. 98 86 44 82, mobiltelefon: 33 89 27 38. E-mail-adresse: Anne Baastrup (SF), faglig sekretær, Frederiksstadsgade 1, 4. tv., 1667 København V, og fritidshus: Storkenhøjvej 147, 5400 Bogense, tlf.i Folketinget: 33 37 44 02, tlf.: 33 24 11 07, mobiltelefon: 33 89 26 34. E-mail adresse: Özlem Sara Cekic (SF), Folketinget, Christiansborg, 1240 København K, tlf i Folketinget 33 37 44 19, tlf: 61 62 46 14. E-mail adresse: Anita Christensen (DF), selvstændig, Folketinget, Christiansborg, 1240 København K, tlf. i Folketinget: 33 37 51 11, tlf: 74 50 40 87, tlf: 51 26 15 75. E-mail: Carina Christensen (KF), transportminister, Havnegade 26, 1. th, 5500 Middelfart, tlf. i Folketinget: 33 37 42 03 (telefax: 33 89 42 03), tlf.: 64 40 01 25, mobiltelefon: 23 46 64 72. E-mail adresse: Ole Vagn Christensen (S), slagteriarbejder, Provst Sonnes Vej 12, 7700 Thisted, tlf. i Folketinget: 33 37 40 17. E-mail adresse: Peter Christensen (V), elektriker, Sønderborgvej 188, Svejrup, 6200 Aabenraa, tlf. i Folketinget: 33 37 45 18 (telefax: 33 89 45 18) , tlf.: 74 68 00 64, E-mail adresse: René Christensen (DF), stedfortræder, Systofte Skolevej 2 B, Systofte, 4800 Nykøbing F, E-mail adresse: Troels Christensen (V), fhv. borgmester, Halsebyvej 14, Svenstrup, 4220 Korsør. Tlf. i Folketinget: 33374565. E-mail adresse: Anne-Mette Winther Christiansen (V), leder, Syrenvej 12, 8500 Grenå. Tlf. i Folketinget: 33 37 45 66 (telefax: 33 89 45 66). Tlf.: 87 79 91 12. E-mail adresse: Kim Christiansen (DF), selvstændigt erhvervsdrivende, Hou Skovvej 7, 9550 Mariager, tlf. i Folketinget: 33 37 51 48 (telefax: 33 89 51 48), tlf.: 98 58 41 46. E-mail adresse: Pia Christmas-Møller (UFG), Master of Public Policy, Straussvej 14, 3.tv. 2450 København SV. Tlf. i Folketinget: 33 37 42 06 tlf.: 36 45 36 84 (fax: 36 45 36 82), mobiltelefon: 33 89 52 06. E-mail adresse: Per Clausen (EL), MF, Vestre Fjordvej 34, 3. th, 9000 Aalborg. Tlf. i Folketinget: 33 37 50 08. Tlf.: 98 13 68 61. E-mail adresse: Bente Dahl (RV), musikskoleleder, Holmpladsen 17, 6240 Løgumkloster. Tlf. i Folketinget: 33 37 47 19. Tlf.: 75 36 07 96. E-mail adresse: Jonas Dahl (SF), fuldmægtig, cand. mag., Folketinget, Christiansborg, 1240 København K, tlf. i Folketinget: 33 37 44 18. E-mail adresse: Kristian Thulesen Dahl (DF), Cand. merc. jur., Jernbaneallé 12, Thyregod, 7323 Give, tlf.: 33 37 51 02, mobiltelefon: 40 45 71 07. E-mail: Lennart Damsbo-Andersen (S), tømrer, Enghavevej 35, 4892 Kettinge, tlf i Folketinget: 33 37 40 45, tlf: 54 87 36 17. E-mail adresse: Mikkel Dencker (DF), serviceassistent, Folketinget, Christiansborg, 1240 København K. Tlf. i Folketinget: 33 37 51 06, tlf.: 36 70 92 50 (telefax: 36 70 93 50). E-mail adresse: Jørn Dohrmann (DF), servicetekniker, Gåskærgårdsvej 2, 6580 Vamdrup, tlf i Folketinget: 33 37 51 09, tlf.: 75 58 22 72 (telefax: 75 58 02 72). Prival mobiltlf.: 33 89 27 27. E-mail adresse: Lone Dybkjær (RV), fhv. minister, Allégade 6A, 2. tv., 2000 Frederiksberg. Tlf. i Folketinget: 33 37 47 11 (telefax: 33 25 39 60). E-mail adresse: Pia Olsen Dyhr (SF), politisk koordinator, Svenstrupvej 5, 2700 Brønshøj, tlf i Folketinget: 33 37 44 26. E-mail adresse: Charlotte Dyremose (KF), cand.scient.pol., postadresse: Folketinget, Christiansborg, 1240 Kbh. K, tlf. i Folketinget: 33 37 42 04 (telefax: 33 89 42 04). E-mail adresse: Louise Schack Elholm (V), cand. polit., Lokesvej 4, 4180 Sorø, tlf. i Folketinget: 33 37 45 25, tlf: 38 79 80 02, mobil: 61 55 68 79. E-mail adressse: Karen Ellemann (V), lærer, Folketinget, Christiansborg, 1240 København K, tlf. i Folketinget: 33 37 45 02. E-mail adresse: Benny Engelbrecht (S), afdelingsleder, Egevej 7, Adsbøl, 6300 Gråsten, tlf i Folketinget: 33 37 40 22, mobil: 20 46 09 69. E-mail adresse: Lene Espersen (KF), justitsminister, Øresund Allé 15, 2791 Dragør, telefon: 33 92 27 03. E-mail adresse: og Søren Espersen (DF), medlem af Præsidiet, 2. næstformand, Køng Mark 30, 4750 Lundby. Tlf. i Folketinget: 33 37 51 24. E-mail adresse: Mia Falkenberg (DF), ufaglært social- og sundhedsmedhjælper, Riffelhavevej 1, 4300 Holbæk. E-mail adresse: Pernille Frahm (SF), lærer, Skt. Jørgens Allé 3, 3. tv., 1615 København V, tlf i Folketinget: 33 37 44 15, tlf: 40 19 44 10. E-mail adresse: Claus Hjort Frederiksen (V), beskæftigelsesminister, jurist, Gl. Strandvej 40, 3050 Humlebæk. Beskæftigelsesministeriet, Holmens Kanal 20, 1060 København K. , tlf.: 33 92 58 00 (telefax: 33 11 32 67). E-mail adresse: Mette Frederiksen (S), konsulent i LO, Solbrinken 1, 2750 Ballerup, tlf. i Folketinget: 33 37 40 09 (telefax: 33 37 53 62), tlf.: 44 64 35 50, mobiltelefon: 33 37 40 09. E-mail adresse: Steen Gade (SF), MF, Ved Amagerport 5, 2. tv., 2300 København S. Tlf. i Folketinget: 33 37 44 12 (fax: 33 89 44 12). Tlf.: 32 96 73 06. E-mail adresse: Søren Gade (V), forsvarsminister, Forsvarsministeriet, Holmens Kanal 42, 1060 København K. Tlf: 33 95 55 25 E-mail adresse: Mette Gjerskov (S), centerleder, cand. agro., Dyssegården, Frederiksborgvej 572, Gundsømagle, 4000 Roskilde. Tlf. i Folketinget: 33 37 40 66 (telefax: 33 89 40 66), tlf.: 46 78 84 61, mobiltelefon: 23 60 22 20. E-mail adresse: Carsten Hansen (S), varmemester, Vibekevej 25, 5250 Odense SV, tlf. i Folketinget: 33 37 40 06 (telefax: 33 89 40 06), tlf.: 66 17 57 72. E-mail adresse: Christian H. Hansen (DF), gruppesekretær, fotograf, Melissehaven 9, 4330 Hvalsø, tlf. i Folketinget: 33 37 51 05, mobiltelefon.: 40 74 81 74 (telefax: 86 66 10 18). E-mail adresse: Eva Kjer Hansen (V), fødevareminister, Stollig Bygade 12, 6200 Åbenrå, tlf.: 74 62 81 18. E-mail adresse: Lene Hansen (S), lærer, Præstelunden 15, 9740 Jerslev J. E-mail: Torben Hansen (S), faglærer, Gl. Hobrovej 177, 8900 Randers, tlf. i Folketinget: 33 37 40 10 (telefax: 33 37 35 94), tlf.: 86 41 16 19. E-mail adresse: Marlene Harpsøe (DF), kontorassistent, Skovgårds Allé 13, 2. mf, 3500 Værløse, tlf i Folketinget: 33 37 51 30. E-mail adressse: Orla Hav (S), MF, Vangen 71, 9400 Nørresundby, tlf i Folketinget: 33 37 40 24, tlf: 98 17 93 78. E-mail adresse: Connie Hedegaard (KF), klima- og energiminister, Klima- og Energiministeriet, Stormgade 2-6, 1470 København K. E-mail adresse: Juliane Henningsen (IA), Kussangasoq 44, 3911 Sisimiut, Grønland, tlf i Folketinget: 33 37 54 04. E-mail adresse: Martin Henriksen (DF), MF, Mågevænget 44, 2791 Dragør, tlf. i Folketinget: 33 37 51 29. E-mail: Magnus Heunicke (S), journalist, Rolighedsvej 95, 4700 Næstved. Tlf. i Folketinget: 33 37 40 51 (telefax: 33 89 40 51), tlf.: 35 83 30 07. E-mail adresse: Britta Schall Holberg (V), godsejer og fhv. minister, Hagenskov, Slots Allé 1, 5631 Ebberup, tlf. i Folketinget: 33 37 45 57 (telefax: 33 37 53 39). Tlf.: 64 74 19 47 (fax: 64 74 13 47). E-mail adresse: Anne Grete Holmsgaard (SF), MF, Niels W. Gades Gade 48, 2100 København Ø., tlf. i Folketinget: 33 37 44 06 (telefax: 33 89 44 06), tlf.: 39 18 07 92. E-mail adresse: Birthe Rønn Hornbech (V), minister for flygtninge, indvandrere og integration og kirkeminister, Ministeriet for Flygtninge, Indvandrere og Integration, Holbergsgade 6, 1057 København K. E-mail adresse: Høgni Hoydal (TF), partiformand, Mouritsarvegur 12, FO-188 Hoyvík, Færøerne, tlf. i Folketinget: 33 37 54 02, tlf.: 298 31 18 15. . E-mail adresse: Rikke Hvilshøj (V), fhv. minister. Svanemosen 47, 2670 Greve. E-mail adresse: Karen Hækkerup (S), BA i statskundskab, Stærevænget 30, 2791 Dragør. Tlf. i Folketinget: 33 37 40 40 (telefax: 33 89 40 40), tlf: 33 91 22 34. E-mail adresse: Klaus Hækkerup (S), fhv. borgmester, cand.polit., Strandhøjen 14, 3600 Frederikssund, tlf. i Folketinget: 33 37 40 23 (telefax: 33 37 52 23), tlf.: 47 36 17 58 (telefax: 47 36 19 58). E-mail adresse: Nick Hækkerup (S), MF, Skrænten 7, Gadevang, 3400 Hillerød, tlf i Folketinget: 33 37 40 07, tlf: 48 25 47 44. E-mail adresse: Ole Hækkerup (S), MF, Stærevænget 30, 2791 Dragør, tlf i Folketinget: 33 37 40 18. E-mail adresse: Henrik Høegh (V), gårdejer, Møllevej 31, Fuglse, 4960 Holeby, tlf i Folketinget: 33 37 45 23, tlf: 54 60 69 72, mobil: 40 55 69 72. E-mail adresse: Karsten Hønge (SF), fagforeningsformand, Villestoftehegnet 230, Villestofte, 5210 Odense NV, tlf i Folketinget: 33 37 44 22, tlf: 66 17 80 99, mobil: 20 45 50 62. E-mail adresse: Bertel Haarder (V), undervisningsminister og minister for nordisk samarbejde, A.L. Drewsens Vej 4, 2100 København Ø., tlf.: 33 92 63 04, (telefax: 35 43 46 20). E-mail adresse: Marianne Jelved (RV), fhv. minister, St. Kongensgade 118, 3. th., 1264 København K., tlf. i Folketinget: 33 37 47 03 (telefax: 33 13 72 51), tlf.: 33 12 77 55 (telefax: 33 12 77 85). E-mail adresse: Jacob Jensen (V), cand.merc.jur., Overdrevsvej 11, 4340 Tølløse. Tlf. i Folketinget: 33 37 45 58 (telefax: 33 89 45 58). tlf.: 59 18 44 34. E-mail adresse: Kristian Jensen (V), skatteminister, Ydertoften 18, Lind, 7400 Herning, tlf. i ministeriet: 33 92 44 04 (telefax: 33 92 42 58). E-mail-adresse: Leif Lahn Jensen (S), havnearbejder, Anemonevej 13, 8500 Grenaa, tlf i Folketinget: 33 37 40 46, tlf: 86 32 72 57. E-mail adresse: Michael Aastrup Jensen (V), fhv. borgmester, Toldbogade 18, 2., lejl. 9, 8900 Randers. Tlf. i Folketinget: 33 37 45 22 (telefax: 33 89 45 22), mobiltelefon: 20 89 87 11. E-mail adresse: Mogens Jensen (S), konsulent, Julius Thomsens Gade 12, 2. tv., 1632 København V, tlf. i Folketinget: 33 37 40 61 (telefax: 33 89 40 61). E-mail adresse: Peter Juel Jensen (V), viceskoleinspektør, Trekanten 6, Pedersker, 3720 Aakirkeby, tlf i Folketinget: 33 37 45 01, tlf: 56 93 22 23. E-mail adresse: Thomas Jensen (S), konsulent, Lyngbygade 84, 2 th., 8600 Silkeborg, tlf i Folketinget: 33 37 40 33 , tlf: 61 70 15 45. E-mail adresse: Karen Jespersen (V), velfærdsminister og minister for ligestilling, Von Ostensgade 22, 2791 Dragør, tlf. 32 94 80 90, mobil: 20 30 10 96. E-mail adresse: Edmund Joensen (SP), lagtingsmedlem, Oyrarbakkavegur 2, FO-400 Oyrarbakki, Færøerne, tlf i Folketinget: 33 37 54 01, tlf: +298 31 88 70, tlf: +298 31 24 92. E-mail adresse: Lars-Emil Johansen (SIU), MF, Qimerlua 34, postboks 617, 3900 Nuuk, Grønland. Tlf. i Folketinget: 33 37 54 03. Tlf.: 39 29 51 05, +299 32 19 15, mobiltelefon: +299 55 19 15. E-mail adresse: eller Birgitte Josefsen (V), sygeplejerske, Hybenvej 62, 9700 Brønderslev. Tlf. i Folketinget: 33 37 45 59 (fax: 33 89 45 59). Tlf.: 98 83 70 51 (fax: 98 83 70 61), mobiltlf.: 24 46 69 50. E-mail adresse: Per Ørum Jørgensen (KF), salgschef, Stabyvej 51, Staby, 6990 Ulfborg. Tlf. i Folketinget: 3337 4211. Telefax: 3389 4211. E-mail adresse: Naser Khader (NY), cand.polit., Folketinget, Christiansborg, 1240 København K., tlf. i Folketinget. 33 37 49 02. E-mail adresse: Vivi Kier (KF), MF, Vindegade 100 C, 5000 Odense C, tlf i Folketinget: 33 37 42 14, mobil: 20 68 45 09. E-mail adressse: Jens Kirk (V), gårdejer, cand.agro. Hebolgårde 2, Velling, 6950 Ringkøbing, tlf. i Folketinget: 33 37 45 31, tlf.: 97 32 36 20 (telefax: 97 32 49 47), mobiltelefon: 21 40 26 72. E-mail adresse: Henriette Kjær (KF), Fhv. minister, Hyrdevej 3, 2900 Hellerup. Tlf. i Folketinget: 33374209. E-mail adresse: Pia Kjærsgaard (DF), partiformand, Kærmindevej 31, 2820 Gentofte, tlf. i Folketinget: 33 37 51 07 (telefax: 33 37 51 92). E-mail adresse: Karen J. Klint (S), centerleder, Nederager 27, Bredballe, 7120 Vejle Øst, tlf. i Folketinget: 33 37 40 28 (telefax: 33 89 40 28), tlf.: 75 71 14 08 (telefax: 75 71 10 78), mobil: 40 28 98 64. E-mail-adresse: Anita Knakkergaard (DF), selvstændigt erhvervsdrivende, Forbindelsesvejen 127, 9400 Nørresundby, tlf. i Folketinget: 33 37 51 16 (telefax: 33 37 51 94). Privat mobiltlf.: 33 89 27 39. E-mail adresse: Jeppe Kofod (S), MPA, Skarpegade 19, 3700 Rønne, tlf. i Folketinget: 33 37 40 32. E-mail-adresse: Astrid Krag (SF), studerende, Meklenborggade 4, st. th., 2300 København S, tlf i Folketinget: 33 37 44 23, sms: 62 62 46 73. E-mail adresse: Søren Krarup (DF), sognepræst, Toldbodgade 53, 2. th, 1253 København K. Tlf. i Folketinget: 33 37 51 17. Mobiltelefon: 33 89 27 31. E-mail adresse: Henrik Dam Kristensen (S), Jyllandsgade 6, 7200 Grindsted, tlf. i Folketinget/mobil: 33 37 40 12. E-mail adresse: Knud Kristensen (KF), MF, Gyvelgårdvej 5, Hornum, 9600 Aars, tlf i Folketinget: 33 37 42 01, tlf: 40 70 88 00. E-mail adresse: Jesper Langballe (DF), sognepræst, Adelgade 2, 1.th. 8900 Randers, tlf. i Folketinget: 33 37 51 19, tlf.: 86 88 00 02. Privat mobiltlf.: 33 89 27 30. E-mail adresse: Flemming Damgaard Larsen (V), advokat, Hyllingeparken 15 A, 4070 Kirke Hyllinge, tlf. i Folketinget: 33 37 45 42. tlf.: 46 40 48 47 (telefax: 46 40 48 44), mobiltelefon: 33 89 28 07. E-mail adresse: Henrik Sass Larsen (S), konsulent, Tøxensvej 24, 4600 Køge, tlf. i Folketinget: 33 37 40 11. E-mail adresse: Karsten Lauritzen (V), studerende, Østergade 32 2.tv., 9800 Hjørring, tlf i Folketinget: 33 37 45 05. E-mail adresse: Bjarne Laustsen (S), maskinarbejder, Drosselvænget 2, 9530 Støvring, tlf. i Folketinget: 33 37 40 41 (telefax: 33 89 40 41), tlf.: 98 37 24 94. E-mail adresse: Mike Legarth (KF), MF, direktør, Højvang Nord 25, 6580 Vamdrup, tlf i Folketinget: 33 37 42 13, tlf: 75 58 30 88, mobil: 40 44 40 69. E-mail adresse: Lars Christian Lilleholt (V), journalist, Kirkegårds Alle 33, 5000 Odense C, tlf. i Folketinget: 33 37 45 45. Tlf.: 66 17 50 99 (telefax: 63 17 04 65). E-mail adresse: og Karina Lorentzen (SF), MF, Sindalvej 4, Seest, 6000 Kolding, tlf. i Folketinget: 33 37 44 14. E-mail: Kristian Pihl Lorentzen (V), major, Vestre Langgade 2A, 8643 Ans By. Tlf. i Folketinget: 33 37 45 60 (telefax: 33 89 45 60), tlf.: 86 87 04 84. Privat mobiltlf.: 22 93 29 99. E-mail adresse: Jens Christian Lund (S), oberst, Sct. Mogensgade 31 A, 2.tv., 8800 Viborg, tlf. i Folketinget: 33 37 40 60, tlf.: 86 61 50 40. E-mail: Mogens Lykketoft (S), fhv. minister, Trepilevej 1 B, 2930 Klampenborg, tlf. i Folketinget: 33 37 40 34. E-mail adresse: Sophie Løhde (V), bachelor, Folketinget, Christiansborg, 1240 København K, tlf. i Folketinget: 33 3745 08, mobil: 29 72 88 99. E-mail adresse: Anne-Marie Meldgaard (S), told- og skattefoged, Kirkevænget 324, 8310 Tranbjerg, tlf. i Folketinget: 33 37 40 65 (telefax: 3389 4065), tlf.: 86 29 18 04 (telefax: 86 29 18 44). E-mail adresse: Morten Messerschmidt (DF), BA jur. / stud.jur, Folketinget, Christiansborg, 1240 Kbh. K, Tlf. i Folketinget: 33 37 51 00 (telefax: 33 89 51 00). E-mail adresse: Brian Mikkelsen (KF), kulturminister, Kulturministeriet, Nybrogade 2, Postboks 2140, 1015 København K., tlf.: 33 92 33 70 (telefax: 33 91 33 88). E-mail adresse: Flemming Møller Mortensen (S), sygeplejerske/salgschef, Siemvej 8, St. Brøndum, 9520 Skørping, tlf. i Folketinget: 33 37 40 13, sms: 61 62 43 91, tlf: 98 33 98 20. E-mail adresse: Kim Mortensen (S), højskoleforstander, Stormgade 32, 6700 Esbjerg. Tlf. i Folketinget: 33 37 40 59, tlf.: 75 13 52 20. E-mail adresse: Helge Adam Møller (KF), statsrevisor, major, præs.medlem, Møllevej 12 , 4700 Næstved, tlf. i Folketinget: 33 37 42 22, tlf.: 53 73 19 85, mobiltelefon: 40 89 19 85. E-mail adresse: Lone Møller (S), Sygehjælper, Stenhøjen 20, Munkerup, 3250 Gilleleje, tlf. i Folketinget: 33 37 40 37, mobiltelefon: 33 89 29 24, telefax: 49 70 96 93. E-mail adresse: Per Stig Møller (KF), udenrigsminister, Udenrigsministeriet, Asiatisk Plads 2, 1448 København K, tlf.: 33 92 06 06 (telefax: 32 96 48 06). E-mail adresse: Tina Nedergaard (V), cand.scient.pol., Agerledet 10, 9300 Sæby . tlf. i Folketinget: 33 37 45 49 (telefax: 33 89 45 49), tlf.: 98 40 96 00, mobiltelefon: 33 37 45 49. E-mail adresse: Holger K. Nielsen (SF), cand.mag., Christen Bergs Alle 20, 2500 Valby, tlf. i Folketinget: 33 37 44 17, tlf.: 36 45 22 35; (telefax: 36 45 22 37), mobiltelefon: 33 89 26 53. E-mail adresse: Jakob Axel Nielsen (KF), minister for sundhed og forebyggelse, Th. Sauers Vej 10, 9000 Aalborg. Tlf. 72 26 94 01. E-mail adresse: Karsten Nonbo (V), kriminalassistent, Lovvej 17, Lov, 4700 Næstved, tlf. i Folketinget: 33 37 45 35 (telefax: 33 37 52 26), tlf.: 55 76 18 36 (telefax: 55 76 20 36), mobiltelefon: 33 37 45 35. E-mail adresse: Karin Nødgaard (DF), lærer, Egemosevej 29, 4174 Jystrup Midtsjælland, Jystrup, tlf. i Folketinget: 33 37 51 25 (telefax: 33 89 51 25). Tlf.: 57 52 82 43. E-mail: Ellen Trane Nørby (V), cand. mag., Kastanie Allé 46, 1. tv, 6400 Sønderborg. Tlf. i Folketinget: 3337 4561. E-mail adresse: John Dyrby Paulsen (S), cand.polit., Lerhøj 9 A, 4220 Korsør, E-mail adresse: Thor Pedersen (V), fhv. minister, Graudebjerggaard, Nakke Øst Vej 49, 4500 Nykøbing Sjælland, tlf. i Folketinget: 33 37 45 70. E-mail adresse: Torsten Schack Pedersen (V), cand.polit., Lokesvej 4, 4180 Sorø. Tlf. i Folketinget: 33 37 45 63 (telefax: 33 89 45 63). Privat mobiltelefon: 22 49 20 99. E-mail adresse: Jesper Petersen (SF), BA i statskundskab, Folketinget, Christiansborg, 1240 København K, tlf i Folketinget: 33 37 44 05, mobil: 61 62 47 66, E-mail adresse: Morten Helveg Petersen (RV), cand.polit., Edlevej 1, 2900 Hellerup, tlf. i Folketinget: 33 37 47 04, tlf.: 38 88 38 77 (telefax: 38 88 38 77), mobiltelefon: 33 89 26 59. E-mail adresse: Niels Helveg Petersen (RV), fhv. udenrigsminister, Drosselvej 72, 2000 Frederiksberg, tlf. i Folketinget: 33 37 47 10 (telefax: 33 37 47 97), tlf.: 38 33 06 17, mobiltelefon: 33 89 39 80. E-mail adresse: Tina Petersen (DF), dekoratør, Mølmarksvej 66, 5700 Svendborg. Tlf. i Folketinget: 33 37 51 49 (telefax: 33 89 51 49). Privat mobiltlf.: 51 78 57 66. E-mail adresse: Søren Pind (V), fhv. borgmester, Folketinget, Christiansborg, 1240 København K. E-mail adresse: Ib Poulsen (DF), MF, Grandetoften 9, Kallerup, 7700 Thisted, tlf. i Folketinget: 33 37 51 15, tlf.: 97 93 12 44, mobil: 40 72 29 90. E-mail adresse: Johs. Poulsen (RV), faglærer, Frølundvej 85, 7400 Herning. Tlf. i Folketinget: 33 37 47 13, tlf.: 97 20 99 90. E-mail adresse: Jørgen Poulsen (NY), journalist, Vallerødvænge 20, 2960 Rungsted Kyst, tlf i Folketinget: 33 37 49 06, mobil: 61 62 47 79. E-mail adresse: Troels Lund Poulsen (V), miljøminister, Bukkerupvej 153, Bukkerup, 4340 Tølløse, tlf. i Folketinget: 33 37 45 52 (fax: 33 37 54 93) , tlf.: 75 89 93 05, mobiltelefon: 20 75 73 63. E-mail adresse: Rasmus Prehn (S), underviser, cand.scient.soc., Peder Pårs Vej 10, 9000 Aalborg. Tlf. i Folketinget: 33 37 40 53 (telefax: 33 89 40 53) Privat mobiltlf.: 33 89 25 03. E-mail adresse: Kamal Qureshi (SF), læge, Postadresse: Folketinget, Christiansborg, 1240 København K., tlf. i Folketinget: 33 37 44 10. E-mail adresse: Julie Rademacher (S), studerende, Tvedvej 131, 3., -310, 6000 Kolding, tlf i Folketinget: 33 37 40 30, tlf: 30 47 70 41. E-mail adresse: Anders Fogh Rasmussen (V), statsminister, cand.oecon. tlf.: 33 92 22 01. Prins Jørgens Gård 11, 1218 København K. E-mail adresse: Lars Løkke Rasmussen (V), finansminister, Solbakken 6, 3230 Græsted, tlf.: 33 92 33 60, (telefax: 48 39 22 25). E-mail adresse: Preben Rudiengaard (V), embedslæge, Torvet 8, 6760 Ribe, tlf. i Folketinget: 33 37 45 37 (telefax: 33 37 54 92). E-mail adresse: Anders Samuelsen (NY), cand.scient.pol., Folketinget, Christiansborg, 1240 København K, tlf. i Folketinget: 33 37 49 04, tlf: 51 26 76 16. E-mail adresse: Helge Sander (V), Minister for videnskab, teknologi og udvikling, Th. Nielsens Gade 81, 7400 Herning, tlf.: 33 92 97 45 (telefax: 33 11 25 51), tlf.: 97 21 45 60. E-mail adresse: Hans Christian Schmidt (V), fhv. minister, Friggsvang 3, 6500 Vojens. E-mail: Johanne Schmidt-Nielsen (EL), studerende, Ved Hegnet 6, 3. th., 2100 København Ø, tlf. i Folketinget: 33 37 50 02, tlf: 33 37 50 86. E-mail adresse: Gitte Seeberg (UFG), advokat, Kikhanebakken 44, 2840 Holte, tlf i Folketinget: 33 37 49 03, mobil: 26 24 42 19. E-mail adresse: Lise von Seelen (S), forstander, Egeparken 75, 6230 Rødekro. E-mail adresse: Niels Sindal (S), konsulent, Holmevænget 7, 5970 Ærøskøbing, tlf. i Folketinget: 33374019. E-mail adresse: Helle Sjelle (KF), Cand.scient.pol., Postadresse: Folketinget, Christiansborg, 1240 København K., tlf. i Folketinget: 33 37 42 05. E-mail adresse: Hans Kristian Skibby (DF), projektspeditør, Spurvevej 20, 7160 Tørring. Tlf. i Folketinget: 33 37 51 28 (telefax: 33 89 51 28). tlf.: 76 90 50 02, mobiltlf.: 33 89 25 42. E-mail adresse: Julie Skovsby (S), stud.scient.pol., Egilsvej 88, Højstrup, 5210 Odense NV, tlf i Folketinget: 33 37 40 47, mobil: 22 31 79 93. E-mail adresse: Sjurður Skaale (TF), stedfortræder, Eystari Ringvegur 5, FO - 100 Tórshavn, Færøerne. E-mail adresse: Peter Skaarup (DF), næstformand, tlf. i Folketinget: 33 37 51 13, (telefax: 33 37 51 91), mobiltelefon: 21 65 61 90. Ole Sohn (SF), forfatter, forlægger, Christiansdal 64, 2610 Rødovre, tlf. i Folketinget: 33 37 44 11 (telefax: 33 89 44 11), tlf.: 36 72 43 43, mobiltelefon: 33 89 26 32. E-mail adresse: Inger Støjberg (V), journalist, Elmevej 6, 9560 Hadsund, tlf. i Folketinget: 33 37 45 54 (telefax: 33 37 53 26), mobiltelefon: 51 60 66 65 (telefax: 87 25 44 12). E-mail adresse: Villy Søvndal (SF), Partiformand, Abildgården 5, Agtrup, 6091 Sdr. Bjert, tlf. i Folketinget: 33 37 44 07 (telefax: 33 37 44 94), tlf.: 75 57 73 52 (telefax: 75 57 73 54), mobiltelefon: 40 20 22 84. E-mail adresse: Hans Christian Thoning (V), MF, Lokesvej 3, 6840 Oksbøl, tlf i Folketinget: 33 37 45 04, tlf: 76 54 20 80, mobil: 40 30 59 62. E-mail adresse: Helle Thorning-Schmidt (S), partiformand, Kuhlausgade 40, 2100 København Ø. Tlf. i Folketinget: 33 37 40 58 (telefax: 33 89 25 06). E-mail adresse: Kristen Touborg (SF), økologisk landmand, Klostermølle, Klostermøllevej 4, Gudum, 7620 Lemvig, tlf. i Folketinget: 33 37 44 09 (telefax: 33 32 72 48), tlf.: 97 86 30 03. E-mail adresse: Ulla Tørnæs (V), minister for udviklingsbistand, Krogsdal, Skjernvej 133, 7500 Holstebro. Tlf.: 33 92 01 30 , tlf.: 97 40 45 70 (telefax 97 40 45 71). E-mail adresse: Jens Peter Vernersen (S), fhv. afdelingsformand, Kobberupvej 207, 7500 Holstebro, tlf. i Folketinget: 33 37 40 43, tlf.: 97 42 58 95 (telefax: 97 42 34 07). E-mail adresse: Eyvind Vesselbo (V), MF, Anemonevej 12 B, 2820 Gentofte, tlf. i Folketinget: 33 37 45 55 (telefax: 33 89 45 55), tlf.: 39 65 09 50. E-mail adresse: Margrethe Vestager (RV), fhv. minister, Svinget 2, 2.th., 2300 København S., tlf. i Folketinget: 33 37 47 07 (telefax: 33 13 72 51), tlf.: 32 96 56 76. E-mail adresse: Jens Vibjerg (V), MF, Skovvej 23, 7323 Give, tlf. i Folketinget: 33 37 45 41, tlf.: 75 73 10 45 (telefax: 75 73 24 45). E-mail adresse: Nanna Westerby (SF), studerende, Upsalagade 1, 4. sal, dør 3, 2100 København Ø, tlf i Folketinget: 33 37 44 24, tlf: 26 55 73 27. E-mail adresse: Morten Østergaard (RV), cand.scient.pol., Oxford Have 19, 2300 København S, tlf. i Folketinget: 33 37 47 18. E-mail adresse: Frank Aaen (EL), økonom, Jagtvej 197, 2. th., 2100 København Ø, tlf. i Folketinget: 33 37 50 06, tlf.: 39 29 50 37 (telefax: 39 29 50 37). E-mail: Malou Aamund (V), territory executive, Folketinget, Christiansborg, 1240 København K, tlf. i Folketinget: 33 3745 62. E-mail adresse: Folketinget, Christiansborg 1240 København K. 33 37 55 00 Elektronisk post til udvalg Medlemmernes adresser Omvisninger Folketingets Oplysning EU-Oplysningen Partiernes Politik Ungtinget Politiker for en Dag Ungdomsparlament 2007 Partiernes hjemmesider Ministerierne Ombudsmanden Statsrevisorerne Retsinformation Nordisk Råd Andre landes parlamenter |
|
|
bastian |
Lagt på d. 30/05-2008 20:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 176 |
man kan da bare rejse fra udlandet
Udelukket ud fra siden, da det kneb med omgangstonen og at overholde reglementet.
|
|
|
Frankie-boy |
Lagt på d. 30/05-2008 22:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
Hej Alle. Læste lige i "24 timer" (gratis avis) at de økonomiske vismænd, havde forslag om at man i fremtiden (for at styre økomomien) ville lave forslag om at man kun fik grundbeløb, og det såkaldte pensiontillæg (vis kun folkepensionister) ville stoppe. Så vist det bliver til noget, så skal Claus Hjort Frederiksen ikke stå i diverse lufthavne for at se hvor lang tid folk har været afsted . Så det bliver et hårdt slag for pensionisterne, folk med overførsel indkomst skal også selv "spare " op til pensionen (1/3 for personen 2/3 for staten) så der kommer "andre boller på suppen" ser det ud til. Hilsen Frankie-boy.
"Do it my way" |
|
Spring til debat: |