Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej ved i hvordan det er med køb af grund,hus,lejlighed eller bar i thailand. kan man købe til en fast pris, uden nogen form for leje. og hvad er keymoney helt præcist?
Som udlændning, kan du som hovedregel ikke købe jord i Thailand, der findes undtagelser, men det er besværgeligt! Så nej du kan ikke få noget jord, uden at betale leje!
Du kan godt købe en lejlighed og eje den!
Keymoney, er det du betaler for at overtage en eksisterende bar, der betaler du så for inventar, samt eventuel "goodwill" pågældende bar måtte have!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!
Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
Ved du hvordan man skaber jeg en lille formue i Thailand?
Hvis du kan finde 3 som har tjent penge på en bar eller restaurant, kan de fleste af os "gamle" herude pege på ikke 3, men 3000, måske flere, som har tabt penge, den store formue blev meget lille.
Har jeg stadig ikke overbevist dig om, at de skal holde dig fra at investere i barer, restauranter osv, så er det bedst at du kigger på de få steder, hvor det virkelig kører godt.
Næste gang huslejekontrakten skal forlænges, kan di risikere at huslejen sætte op tre flere gange, eller endnu værre, bygningen sælges.
Tag Admiral Pub i Bangkok, dygtige danske folk bankede stedet op, brugte og tjente en masse penge, og så røg de alligevel ud. Og er pt hjemløse, ejeren brød sit løfte om at de kunne få en ny 6 eller 8 årig kontrakt.
Du har ganske ret Goldwing , der skal kapital til at lave kapital , har selv investeret en del penge , og er først nu begyndt se noget komme tilbage via min ejendomme.
Men som sagt , der er fælder alle vegne hernede , men hvis man bruger sin sunde fornuft , så kan det lade sig gøre.
Men man skalogså kunne tåle at tabe nogle penge , have et sikkerhedsnetværk , hvis det nu går den forkerte vej..
Vist kan udlændinge købe jord i Thailand -dog kun gennem et a/s eller company limited. 7 aktieejere kræves - mindst 4 thaier og max 3 udlændinge. min. 4 thaiansatte for at få workpermit.
Men du skal alliere dig med en god thai advokat inden du begynder på noget som helst.
Og ja, som tidlige sagt: bar branchen er tvivlsom - sidst jeg læste i Phuket Gazette var der 491 barer udannoncerede til salg .
good luck
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein