Se indlæg
Hvor ligger :
|
|
falang yao |
Lagt på d. 04/03-2005 23:39
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
Hi folks, Stoney spørgsmål i replikboksen fik mig til at oprette denne tråd ,hvor vi kunne spørge, som han gjørte og få svar fra "lokalt kendt". STONEY, kig lige på denne link : http://www.thaila...ebook.com/ og http://www.thaila..._kaen.html Expat Commandertorp har lige slået pælene i Khon Kaen, så jeg håber at han vil besvare dit spørgsmål. M.v.h., M. Rasmussen Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
kresten |
Lagt på d. 05/03-2005 19:37
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
Khon Kaen fra Bangkok.... tag highway 1 op til saraburi og der fra highway 2.. Fra Bangkok ca 600 km.... Highway 1 er den som passerer bangkok lufthavn og fortsætter til Chiangmay. |
|
|
commandertorp |
Lagt på d. 06/03-2005 08:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
byen er beliggende i det nordøstlige Thailand, også kaldet "Isaan" af thai'erne. det er ikke det store turistmål (endnu) men er en blomstrende universitetsby, der har et stort antal konferencer og seminare, ( faktisk er det på det nærmeste centrum for denne del af Asien, hvad disse angår ) Der ER dog ting at se her, selvom det ikke er turisternes yndling. og hvis nogen manler oplysninger om udflugtsmål og seværdigheder, skal jeg da gerne hjælpe ( min kæreste er tourguide i området ) desuden er det en venlig befolkning her, og jeg har endnu ikke været ude for det dobbelte prissystem som er så omtalt ! 8) så sig endelig til hvis jeg kan være behjælpelih med noget Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert ! OK det ser ud til at det er Thailand denne gang |
|
|
Pescator |
Lagt på d. 06/03-2005 08:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 329 |
commandertorp skrev: desuden er det en venlig befolkning her, og jeg har endnu ikke været ude for det dobbelte prissystem som er så omtalt ! : Så prøv at besøg een af nationalparkerne Så skal du nok få din lyst styret. mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
Spring til debat: |