Se indlæg
 Udskriv debat
mulighed for opbevaring.
Lillemand
Hej jeg tager til Thailand her fredag den 11 marts, da jeg skal opholde mig i Bangkok til at begynde med og senere til Koh pangan, er mit spørgsmål om der er nogle herinde som kender noget til opbevaring jeg har nogle få ting med som jeg ikke gider slæbe rundt på når jeg skal til ø`en. også de ting som jeg plejer at handle med hjem til DK vil jeg gerne opbevare mens jeg er på Koh pangan.Grin

John
Hejsa

Nu skriver du ikke noget om hvordan du kommer fra Bangkok til Koh Pangan.
Men hvis du har valgt at flyve er der opbevaring i lufthavnen.
Og hvis du tager toget er der på hovedbanegården (Hualamphong) også opbevaring.
Hvis du tager bussen skulle det undre mig meget hvis der ikke er opbevaring i bus terminalen.

Rigtig god tur

Jeg kommer efter dig om 14 dage GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Lillemand
tak for hjælpen, jeg tager med fly til Koh samui og derfra med båd til Koh pangan, jeg har bare nogle ting som jeg ikke føler er så smart at tage med til denne ø da der er mange indbrud for tiden har jeg læst så derfor ville det være fedt med et sikkert sted at opbevare et par små ting.

Marc

kanut
Jeg bor i reglen på de samme Hoteller i thailand, flere af hotellerne har opbevaringsskabe, hvor man for et mindre beløb kan låse sin bagage inde når man tager på opdagelse ude i landet, denne løsning dur jo kun hvis man agter sig tilbage til hotellet.
Med venlig hilsen
Kanut Cool

Spring til debat: