Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Er der mig eller sker det ???
|
|
mugge |
Lagt på d. 25/02-2005 09:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
Ja hejsa allesammen. I lørdags kom en god ven hjem, fra en tur i Pattaya, en oplevelse rigere ihvertfald. Han oplevede det at han en aften tog en pige med hjem til det lille hotel han boede på.Kort efter at de var gået ind på værelset løb hun ud igen hvorefter hun igen mødte op med to politibetjente. Pigen påstod hårdnakket at han havde prøvet at voldtage hende! Politiet virkede trætte og sure og fortalte min ven at han skulle betale 10.000 baht nu og her, ellers røg han ind på stationen og det ville tage tid før han kom ud plus det at det ville stå i hans pas med et stempel!!! Helt ærligt ja så kender jeg ham godt og han ville nu aldrig lave sådan noget.bare hygge sig på sin ferie. vi spurgte min kone om sådan noget virkelig sker,jeg mener da ellers at det ville ødelægge en stor forlystelsesby hvis det sker. Hun tror at det var et samarbejde imellem pigen og betjentene så de måske deler pengene i porten. Og så rystede min kone ellers på hovedet og sagde Falang basart!! Men er jeg helt dum eller sker det?? |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 25/02-2005 09:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
det er ikke første gang jeg høre denne historie men den bruges somregl altid af de unge piger dvs. dem under 21 da der er en lov der siger at pigerne ikke må arbejde som luddere før de er over 21 så et godt råd tjek altid deres id-kort inden i tager dem med hjem
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
Lagt på d. 25/02-2005 12:34
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davser Ja det er sandt det sker både i phuket og pattaya og de er et samarbejde med politiet, det er skide strengt, men der ikke noget at gøre desværre,men sådan er thailand også bamsen |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 25/02-2005 17:13
|
Antal indlæg: 1145 |
Bamse har ret. Det sker, men det er dog ikke almindeligt. Der er ikke nogen lov der siger personer under 21 ikke maa arbejde som prostituerede. Prostition er simpelt hen forbudt i Thailand, uanset alder. En hver sexuel omgang med en person under 18 betragtes som voldtaegt og straffes som saadant I tilfaelde som beskrevet her er der dog oftest tale om falske betjente. clyde |
|
|
Lagt på d. 25/02-2005 17:21
|
|
Det ikke helt rigtig clyde, du må gerne have sex med en på 15 år men du må bare ikke betale for det. |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 25/02-2005 17:35
|
Nu ved jeg ikke hvor du har det fra, men det er ikke rigtigt og det er meget fartligt at udbrede den slags falske oplysninger. DET ER FORBUDT AT HAVE SEXUEL OMGANG MED ENHVER UNDER 18, og det straffes som voldtaegt, ogsaa selvom pigen har sagt ja til forholdet. I oevrigt er der idag udgangsforbud for alle unge under 18 efter klokken 22 dersom de ikke er ledsaget af en verge. Foreldre eller andet voksent familie medlem. Den sidste lov haandhaeves dog ikke serligt strengt. Mest i Bangkok i RCA omraadet og Center Point. Mit raad til alle er: Hold fingrene fra de unge , det er ikke blot umoralsk det er ogsaa ulovligt. Clyder |
|
|
Lagt på d. 25/02-2005 17:39
|
|
jeg kan kun gi dig ret i man skal holde sig fra dem i den alder, men efter hvad jeg har fået fortalt er den sexuelle lavalder i thailand ligesom herhjemme 15 år. Og det er også rigtig det med udgangsforbudet.
Redigeret af d. 25/02-2005 17:40 |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 25/02-2005 19:18
|
sex under 18 er forbudt i thailand mente bare at det var 21 for luddere men der ved clyde nok bedst
|
|
bahtman |
Lagt på d. 27/02-2005 09:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 199 |
som clyde skriver købesex er ulovligt i thailand, men der er vist intet galt i at betale en barbøde, hvordan det hænger sammen aner jeg ikke. lidt sjovere blir det hvis man kigger på reglerne for ægteskab i thailand her skal man blot være 17 år for at blive gift. hvad mon de to nygifte skal lave det første år. thaier som gifter sig inden de fylder 20år skal dog havde en skriftlig tilladelse fra mor og far en ting er love en anden ting er livets realiteter, jeg så for nogle mrd siden en atikel i bangkokpost hvor det fremgik at ca. 20 procent af dem som fik børn på et af de store statshospitaler i bangkok var imellem 13 og 18 år. |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 27/02-2005 09:51
|
surin999 skrev: sex under 18 er forbudt i thailand mente bare at det var 21 for luddere men der ved clyde nok bedst jeg har været fejl informeret de korreket regler i thailand er sex over 15 år er tilladt og for luddere er det over 18 år. http://www.ilga.i...ailand.htm Redigeret af Webmaster d. 27/02-2005 16:41 Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 27/02-2005 10:17
|
Jeg vil anbefale alle at skrive og sporge det Thailandske justits ministerium om hvordan forholdene er. De er rent faktisk som jeg siger de er. Det som Surin maaske henviser til er den lovendring der kom i 1996. Loven blev igen endret i 2002. Husker jeg ikke helt galt var det i Maj maaned. Loven kom forst som dekret fra statsministeren for senere at blive ophoejet til lov. Clyde Redigeret af clydehaumann d. 27/02-2005 10:32 |
|
|
John |
Lagt på d. 27/02-2005 19:14
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Den site som Surin og en i repliken henviser til, er en gammel site der sidst er opdateret 31/7- 2000. Dem er der desværre mange af på nettet. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
surin999 |
Lagt på d. 27/02-2005 19:55
|
beklager så ikke den var så gammel clyde har du ikke en link når du er så sikker i din sag Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
dkjohnt |
Lagt på d. 27/02-2005 21:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 273 |
Politiet siges at stå for den mest organiserede kriminalitiet i Thailand. !!!!!
Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 28/02-2005 12:17
|
Nej, jeg har ikke et link. Og naar jeg er saa sikker i min sag er det fordi jeg lever her I det Thailandske samfund dagligt. Laeser aviser, Ser TV. Hoerer radio. Og jeg arbejder med undervisning af unge mennesker. Der er i de sidste parr arr sket mange forandringer her her. I dag skal du vaere 18 for at koebe alcohol og tobak. Du maa ikke vaere allene ude efter klokken 22 dersom du er under 18. Ligesom den sexuelle lavalder ogsaa er sat til 18. At tale om koebesex eller ej i lov forbindelse naar der tales om mindste alder er noget sludder da prostition er forbudt. At det saa findes er noget helt andet. At unge under 18 har sex er ogsaa helt sikkert og de straffes da heller ikke for det. Det er en lov til beskyttelse af ungdommen. Jeg oppdatter mange af de sites der forteller om mindste aldre som sites der er oprettet for folk med lyst til meget unge og det finder jeg paa alle maader usmageligt. Det verste er dog at de vildleder og maaske driver nogen til at begaa ulovligheder de ikke havde lyst til at begaa. Jeg har derfor idag sent et brev til de Thailandske myndigheder hvori jeg beder myndighederne bede disse sites om at rette de fejl oplysninmger de giver udtryk for. Jeg mener ogsaa at vide at du Surin ikke er interesseret i at vaere med til at reklamere for udbredelse af boernesex i Thailand eller noget andet steds. Clyde |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 28/02-2005 15:03
|
selvfølgelig er jeg ikke intereseret i at reklamere for børne sex men emnet er ret vigtigt da der er en del piger som er under 18 i bar miliøet og straffen er så vidt vides stor for at tage en sådan pige med hjem så det er vigtigt at checke pigernes id-kort inden man tager dem med hjem på hotelet
|
|
daokai |
Lagt på d. 01/03-2005 09:41
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
der bliver skrevet at disse betjente " kunne " være falske betjente hvorfor så bare ikke følge med, men først be om at der bliver ringet til den danske ambassade eller konsulat. jeg var taget med, og hvis de var falske betjente, så gik der jo ikke lang tid før de droppede sagen. hvad med hotellet tjekker de ikke id-kortet ?? hvad med baren hvor pigen kommer fra ??, hvis hun da er tilknyttet en bar. ( ellers er det sku "sum num naa" ) nej det lordt der bliver lavet over for de "såkaldte" gode forlanger skal stoppes, og det kan kun gøres ved at vi tænker os om. alle laver fejl, jeg har også lavet mange men jeg har da lært af dem. |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 01/03-2005 15:36
|
ja lær af dine egne erfaringer og lyt til andre erfaringer
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 01/03-2005 17:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
daokai skrev: der bliver skrevet at disse betjente " kunne " være falske betjente hvorfor så bare ikke følge med, men først be om at der bliver ringet til den danske ambassade eller konsulat. jeg var taget med, og hvis de var falske betjente, så gik der jo ikke lang tid før de droppede sagen. hvad med hotellet tjekker de ikke id-kortet ?? hvad med baren hvor pigen kommer fra ??, hvis hun da er tilknyttet en bar. ( ellers er det sku "sum num naa" ) nej det lordt der bliver lavet over for de "såkaldte" gode forlanger skal stoppes, og det kan kun gøres ved at vi tænker os om. alle laver fejl, jeg har også lavet mange men jeg har da lært af dem. Hej Ja det kunne hurtig blive endnu et selvmord i Pattaya, dem er der jo mange af. |
|
|
daokai |
Lagt på d. 01/03-2005 19:06
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
ja lad os få lidt drama ind i debatten. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |