Se indlæg
 Udskriv debat
Første rejse til Thailand -Pattaya-
kanut
Jeg er selv lykkelig Dansk gift, Grin i alle de år jeg har rejst i Thailand, har jeg beundret alle de smukke kvinder som som har krydset min vej, Cool og det ved min kone godt, hun er dog også klar over, at jeg altid samler appetit ude, og spiser hjemme. Grin
jeg er altid blevet vred,Angry hvis de europæiske mænd var nedladne, eller direkte grove over for disse skønheder, jeg syntes at pigerne under alle omstændigheder skal behandles med respekt, i et forhold imellem en fra norden og en fra Thailand, er der jo to parter, hver part har sine bevæggrunde til at gå ind i forholdet, og det ved begge, hvis de ikke har gjort sig sine grunde bevist, så skal man i mine øjne lige klappe hesten lidt, og få tænkt sig om inden man sætter alt for meget igang. Men igen , jeg syntes at i der gift med en Thai, er heldige.Grin

daokai
ja ja klap hvilken hest.
alle skal behandles med respekt, også thaikvinder.
men hvad med ham turisten.?? ( se øverst på side 1 )
blev han behandlet med respekt. ??

kanut
daokai skrev:
ja ja klap hvilken hest.
alle skal behandles med respekt, også thaikvinder.
men hvad med ham turisten.?? ( se øverst på side 1 )
blev han behandlet med respekt. ??

Du har selfølgelig ret, alle skal behandles med respekt, men som turist i Thailand må man bare være klar over, at man skal være på vagt for sine spareskilinger, og også i en vis dig sig selv.

Venlig hilsen
Kanut Cool

falang yao
Hej Brian og Jimmy,

Er I blandt de 17glade "bornholmer" som skal snart af sted og male Pattaya RØDT ? Grin Grin Grin Grin Grin
Eller var de nævnte 17, bare UNGKARLE(Pfft Pfft Pfft ) som skal finde en kone i Thailand,(Kirstengiftekniv er ikke med), da de fleste ugifte bornholmske piger er efter sigende fly(g)ttet til København.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Pescator
Hvad jeg vil anbefale jer er at droppe alt om alle de gode råd og tage det ud fra jeres sunde fornuft. A la hvad der lyder for godt til at være sand er nok heller ikke sandt.... osv
Som jeg ser det ville det da være p.... kedeligt at følge andres råd, og jeg er sikker på at der er mange på denne website der har høstet deres egne erfaringer både her og der uden at være gået i vandet big time af den grund.
Spring ud i det og bevar jeres/din fornuft og forstå det her er udbud og efterspørgsel ... end of story.
Jeg ville da have haft en sølle oplevelse hvis jeg skulle have kommet herud første gang i `90 og hørt alle historierne.
Det er noget man skal opleve selv, well synes jeg, en del af oplevelsen.

mvh
Michael

ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

surin999
Pescator skrev:
Hvad jeg vil anbefale jer er at droppe alt om alle de gode råd og tage det ud fra jeres sunde fornuft. A la hvad der lyder for godt til at være sand er nok heller ikke sandt.... osv
Som jeg ser det ville det da være p.... kedeligt at følge andres råd, og jeg er sikker på at der er mange på denne website der har høstet deres egne erfaringer både her og der uden at være gået i vandet big time af den grund.
Spring ud i det og bevar jeres/din fornuft og forstå det her er udbud og efterspørgsel ... end of story.
Jeg ville da have haft en sølle oplevelse hvis jeg skulle have kommet herud første gang i `90 og hørt alle historierne.
Det er noget man skal opleve selv, well synes jeg, en del af oplevelsen.

mvh
Michael

ja jeg spurgte mig nu for både da jeg første gang tog derned og da jeg første gang blev gift.
man skal tage andres råd og erfaringer med forbehold men gør man det er der masser af fordele ved at lytte til dem.

men michael du er måske typen der springer i vandet for selv at drage erfaringen om at der er noget der hedder at svømme ???
Surin er død længe leve Surin999

Davser
Ja jeg havde også fået gode råd
og det var jeg meget glad for
Så jeg rendte ikke med nogen piger i den måned jeg var der
Fordi jeg vidste at de ville ha penge af mig...ÆVÆVÆVÆV
og jeg vidste så hvad man skulle passe på og havde en god
tur med de gode råd,Og derfor er jeg ikke så bange for at videregive de gode råd
bamsen

Hannor
En artig debatt å følge med på. Ingen kan jo benekte at Thaikvinner er en fryd for øyet. Selv kunne jeg ikke tenkt meg å betale for noe som en kan få gratis. Må si jeg blir litt -ikke bare litt - "kvalm" når en seg gamle, feite kommer leiende med ei unge vakker snelle. virker på meg som siste utvei til å kunne få skaffet seg noe.....og komlett mangel på selvrespekt.

Uansett skulle det bare mangle at en ikke behandler alle med respekt, og en skal ikke glemme at det er vi som er gjester i annen manns hus.

Men for å lede tråden over på noe annet - er det noe som vet om en eller flere naturistplasses/strender i Thailand?

clydehaumann
Meget kort.
De findes ikke. Det er simpelt hen mod Thai kultur. Langt de fleste Thaier kunne ikke engang finde paa at gaa paa stranden ifoert badedragt.
Clyde
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/

http://thaidanishservice.com
latour82
Blowjob eller samleje uden kondom med en partner i det miljø hvor der er ualmindelig god chance for at ens "udvalgte" har haft en lang række af "sponsorer" så har man da mere end almindelig fis i kasketten.

Selv om min kone ikke kommer fra "miljøet" så røg duppen da først efter at jeg havde kendt hende i 1/2 års tid.

Alt for mange ferier med dertil hørende "adspredelser" er endt med sexuelt relaterede sygdomme.
Det må squ være nedtur at komme hjem fra en ferie for blot efter nogen tid at konstatere at man er smittet med hiv.

Så tænk jer om, også at i måske får andre partnere når i lander i danmark igen

Hannor
ler det var det jeg/vi regnet med. Vi er klar over kulturen i Thailand, men Thailand er ett mangfoldig land på alle måter, så uten å spørrer de som burde vite det og har mye mer erfaring fra dette fantastiske landet er det jo ikke godt å vite.

Hej.

Et par links:

http://www.pattay...night.com/

http://www.phuket...y.php?f=10

God tur !!!!
Redigeret af Webmaster d. 16/04-2005 16:48

Rso
Til dutling68

Jeg syns det er noget pjat bar Pigerne vælger det sel de kunne bare finde et rigtig job det giver ik lige så godt overhovet men nok til at overleve og de burte kunne finde et thailand er en af de mes besøgt steder i verden og folk der kommer der bruger en formu på alt mulige tøj pafyme sko Ovs.. og vis de skal tjener til der mor og far burte ders forældre også komme i arbjeder og lad søster passe de små i stede tilfølig er der nogle hvor forældre er syg eller slet ik kan arbjede man kan ik været rigtig at hver eneste Bar Piges mor eller far ik kan arbjede!

Og dem i danmark der står på vesterbror er 100% sel valgt det. vis de virklige vil kunne de få job eller tage en Gratis uddanse som giver 4000kr om månden i de 4 år og vis man skal bruge mere kan man få extre su lån. Jeg tro folk er doven eller bare meget dumme der er 1mil af mulige hedder for at tjene pege så man ik behøber at sælge sig sel!!

Det var min mening..

sry stave fejl..Smile

Vh René

pdrhan
RSO/Rene - du snakker .......du ved sikkert godt at det ikke er helt korrekt det du skriver.....men nok om det - det virker ikke sæligt gennemtænkt det du skriver ihvertfald......
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

øh... Cool

Nu er det vist en af de indlæg hvor man skal holde tungen lige i munden for ikke at genrere nogen.

Dog vil jeg sige til Rso at sandheden for thai´er er en del mere nuanceret end som du fremstiller det.

Det er vist meget nemt for os herhjemme i den lille beskyttede andedam og sige de bare kan finde en andet job eller helt lade være at arbejde i en bar.

De valg som mange thai piger står i er meget vanskelige og tit er de vist ikke ene om at tage valgene men under stærk indflydelse og påvirkning fra især familien.

En gang imellem kan vi vist prise os lykkelige over vi har det sociale sikkerhedsnet vi har her hjemme.

mvh

ThordkCool
Redigeret af d. 16/08-2007 13:26

Jesse James
Der er gudstjeneste hver søndag kl.10:00 i Den Katolske Kirke i Pattaya.
Der serveres et let måltid og en Tiger Beer,tobaks-rygning er tilladt.
Hr Olsson

synd man ikke er katolik så kunne man få en gratis tiger GrinGrin hva bamse tror du oz de servere cola så må du konvertere til katolik GrinGrin

Spring til debat: