Se indlæg
Dansk-Thai Parlør
|
|
ncmohr |
Lagt på d. 19/02-2008 15:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 127 |
Jeg er meget glad for mit eksemplar. Min søn på 6 år har næsten en gang i timen spurgt om vi ikke lige kunne øve tallene på thai. Det er lige før han kender de thailandske tal bedre end han gør det danske Super fin bog med rigtig gode lydøvelser til. Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
|
|
|
Payanak |
Lagt på d. 20/02-2008 10:24
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Godt at hoere! Og mange tak |
|
|
hamster01 |
Lagt på d. 20/02-2008 21:34
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 80 |
hej Ajarn kan man ikke købe bogen på en anden måde da jeg er ikke den store køber over nettet og jeg vil godt ha den mvh hamster p.s på forhånd tak |
|
|
Lagt på d. 20/02-2008 21:36
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hejsa hamster du behøver ikke at være nervøs for at købe den over nettet, det gør jeg da ofte og der er aldrig sket noget. |
|
|
hamster01 |
Lagt på d. 20/02-2008 21:51
|
hej jsh71 det vil jeg heller ikke være i Danmark men her skal man opgive zip code (hvad er det) og jeg prøvet også at bestele den og skrev et par tal i zip codeen og kom vider til hvor jeg skule betale der vil di også ha vide noget med banke viste ikke hvad jeg skulle gøre mvh hamster ps solcenter i Thailand mener du det der er jo sol hele året |
|
|
hamster01 |
Lagt på d. 20/02-2008 21:53
|
jsh71 glem det om solcenteret forket mand |
|
|
Henrik N B |
Lagt på d. 20/02-2008 22:05
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 69 |
Zip code er noget så uskyldigt som postnummer :-) Jeg har også bestilt den 6. februar, men jeg har ikke fået nogen bog. Det plejer ellers ikke at tage så lang tid fra Bangkok. MVH
Henrik *Lykken er hverken gods eller guld, men den ligner, for den som er fattig græder og den som har røven fuld går og griner. Lykken er ikke til salg, men umulig at få hvis du er flad, så hvis lykken hverken er gods eller guld så følges de oftest ad* |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 21/02-2008 07:51
|
Bogen kan bestilles gennem mig, men saa er du stadig noed til at overfoere pengene gennem banken til min konto...med mindre du afhenter den her... Mon ikke der er en thai forretning i Danmark, der snart koeber et parti? |
|
|
hamster01 |
Lagt på d. 21/02-2008 10:25
|
tak tak har sendt en pb mvh hamster ps. er først på pc igen ca kl 1515 |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 13/03-2008 11:51
|
Bogen kan indtil videre stadig købes igennem mig til en lavere pris. Tak til dem som allerede har købt Dansk-Thai Parlør! |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 20/04-2008 05:59
|
Endnu engang tak til dem, der har købt Dansk-Thai Parlør. Må nu fremover henvise interesserede købere til: [url]www.Bangkokbooks.com[/url] Direkte link: [url]www.tinyurl.com/2s8zs7[/url] N.B. Dog kan en betydelig mængde rabat, med hendblik på videre salg, stadig opnås igennem mig personligt. Send mig en mail for oplysninger herom. |
|
|
jette |
Lagt på d. 20/04-2008 21:02
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
Hej Ajarn Har lige bestilt bog + cd. Det var nemt m.h.t. betaling over nettet, og jeg glæder mig meget til at komme i gang. |
|
|
bn1608 |
Lagt på d. 21/04-2008 00:05
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 51 |
Jeg bestilt bog over nettet det tog kun 4 dage til jeg modtog den. Brian brian nissen
|
|
|
Lagt på d. 22/06-2008 10:41
|
|
jeg gav 230 baht for den, fik den med det samme, har ikke læst så meget i den, men flot ser den ud over på reolen |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 22/06-2008 12:14
|
Arghh bkk, du skulle nu tage at læse lidt i den, det kunne jo være du kunne komme til at tale thai Men jeg kan godt forstå, at det kan være svært at tage sig sammen til at lære sproget, men er man først igang så får man blod på tanden mht. at lære mere og mere... Jeg har selv lært thai ved at læse og lytte til cd'er! Lytte og lytte igen og igen og så ellers prøve at tale med mennesker man møder alle steder og hver dag. |
|
|
manse |
Lagt på d. 22/06-2008 14:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Jeg har købt denne dansk thai, men den er sgu svær for vi er trods alt nogle der skal have det ind med billedsprog, og dette har jeg fundet på en engelsk version. Den danske fik jeg ikke meget ud af uden lommesmerter, ked af at sige det, men pædagogisk er den danske version dårlig, specielt for en person som mig. Jeg kunne ligeså godt have købt en af disse maskiner med en masse ord og lære af denne vej. |
|
|
Lagt på d. 22/06-2008 14:53
|
|
Ajarn jeg har en del bøger hvor man kan lære thai, og en del programmer, og faktis er bogen flot, især det at skriftsproget kan læses nemt, er en fordel. jeg vil anbefale manse at downloade "The Rosetta Stone thai" jeg har ihverfald haft utroligt stor glæde af programmet. programmet kan købes hos RosettaStone ellers kan det vist findes på en svensk fildelingsserver |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 22/06-2008 14:55
|
Det nemmeste sted at købe parløren er vist i lufthavnen. Naiin book store på 3. sal (Main Terminal) i Bangkoks Suvarnabhumi lufthavn. Se [url]www.bangkokbooks.com[/url] for en liste over forhandlere. Direkte link til parløren findes herunder. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 23/11-2008 14:05
|
Salget af parløren går rigtigt godt. Derfor har vi nu endnu en dansk-thai bog på trapperne. Den er i butikkerne inden længe, dog er datoen ikke fastsat endnu. Kan afsløre at der er tale om en rigtigt sjov bog, som mange vil finde meget anvendelig. |
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 23/11-2008 14:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Så er lige spørgsmålet fra en amatør på disse sider, hvis man bestiller fra den book store, sender de til DK også?
Redigeret af toolmanspain d. 23/11-2008 14:58 Med venlige hilsner
Tim Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!! |
|
Spring til debat: |