Se indlæg
Nyt tilbud fra VOIPdiscount team
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 17/04-2008 20:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Her er en henvisning til linken som jeg modtog per mail : Telefon samtaler : http://www.voipdi....html#lett SMS beskeder : http://www.voipdi...rates.html Bemærk : Denmark SuperDeal!** FREE , MEN kun : FREE SMS is available for users with Freedays. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
samee |
Lagt på d. 17/04-2008 22:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
Lung Yao skrev:
Her er en henvisning til linken som jeg modtog per mail : Telefon samtaler : http://www.voipdi....html#lett SMS beskeder : http://www.voipdi...rates.html Bemærk : Denmark SuperDeal!** FREE , MEN kun : FREE SMS is available for users with Freedays. It’s deep how you can be so shallow |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 17/04-2008 22:59
|
Hej Samee, Tak for det, jeg glemmer altig at også her skal jeg lave "lidt muse gymnastik" for at aktivere en URL. Ikke nødvendigt andre steder(websites) hvor systemet selv genkender en URL og gører den automatiskt aktiv. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
samee |
Lagt på d. 18/04-2008 07:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
Welcome
It’s deep how you can be so shallow |
|
|
Jesse James |
Lagt på d. 18/04-2008 08:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 166 |
Jeg har lige lavet et free call til Sverige,er du sikker på at der ikke kommer en regning. ?
Hr Olsson
|
|
|
ingolf |
Lagt på d. 18/04-2008 08:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Der kommer ingen regning. Har brugt det i ca 3år, så det er ikke så nyt for os. Konen anvender det daglingen, ofte i flere timer. Man skal sätte ind 10€ + moms hver 4. måned, så ringer du gratis i 120 dage til SUPERDEAL numrene. De 10 € kan du bruge til numre og lande som ikke er gratis. Ingolf. Redigeret af ingolf d. 18/04-2008 08:39 |
|
|
Jesse James |
Lagt på d. 18/04-2008 09:17
|
Der står at det er gratis at ringe til Sverige,men kun 1 nummer,hvor længe er det gratis og der står ikke noget om at jeg skal sætte penge ind på en konto. !!
Hr Olsson
|
|
|
Jesse James |
Lagt på d. 18/04-2008 09:33
|
Jeg har lige ringet til Sverige og jeg kunne kun tale ca.5 min,så blev den avbrudt. Jeg går derfor tilbage til SKYPE som jeg har brugt i flere år.
Hr Olsson
|
|
|
ingolf |
Lagt på d. 18/04-2008 09:38
|
Det samtal du har ringt, er et pröve på samtal. Tror bare du kan ringe en gang. Gå ind på nogen af linksen, og klikke på HOME oppe til venster. Der klikker du på Download, så får du et lille program på PCen, og bliver bedt om at fylde i en del spörgsmål + at betale 10€+mons fra et kontokort. Efter et par minutter er du registreret, og kan ringe gratis rundt i verden i 120 dage. Om du ringer til numre som ikke er gratis, typisk mobil i Europa, plukker den lidt af dine €. Om du ikke har en PC med indbygget webcam+mikrofon skal du köbe et headset. Koster ikke mange kroner/bath. Når de 120 dage er gået, bliver du bedt at sätte ind 10€ igen. Ingolf. |
|
|
trikker |
Lagt på d. 18/04-2008 09:50
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
ingolf skrev: Det samtal du har ringt, er et pröve på samtal. Tror bare du kan ringe en gang. Gå ind på nogen af linksen, og klikke på HOME oppe til venster. Der klikker du på Download, så får du et lille program på PCen, og bliver bedt om at fylde i en del spörgsmål + at betale 10€+mons fra et kontokort. Efter et par minutter er du registreret, og kan ringe gratis rundt i verden i 120 dage. Om du ringer til numre som ikke er gratis, typisk mobil i Europa, plukker den lidt af dine €. Om du ikke har en PC med indbygget webcam+mikrofon skal du köbe et headset. Koster ikke mange kroner/bath. Når de 120 dage er gået, bliver du bedt at sätte ind 10€ igen. Ingolf. Husk lige: Max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days and per unique IP address. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s). If limit is exceeded the normal rates apply. With your FREE DAYS you can call for free to all the destinations listed as free! when you have no FREE DAYS left the normal rates apply. You can get extra Freedays by buying credit |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 18/04-2008 10:10
|
Jeg ved godt det der med 300minutter, 5timer/uge, men tror ikke det virker, for konen ringer tit flere timer om dagen, og vi har aldrig löbet ind i max . I begyndelsen afbryds samtalen efter 1 time, og så fik hun ringe op igen, men sådean er det ike mere. Hun kan nu ringe i flere timer uden afbrud. Angående FREEDAYS, er det de 120 dage, og de penge skal såmen nok blive brugt. Jeg bruger dem selv på folk i DK som kun har mobil og min datters mobil i Spanien. Ingolf. |
|
|
Jesse James |
Lagt på d. 18/04-2008 10:31
|
Mange tak for dine oplysninger,men jeg tror at jeg vil holde mig til SKYPE-Pro hvor jeg sætter 20 kr ind på en konto og som automatisk selv fylder på når kontoen er tom.
Hr Olsson
|
|
|
fhpvarde |
Lagt på d. 18/04-2008 10:36
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
Hi JJ. Kan du også ringe ubegrænset til thailandske mobiler med Skype-Pro? |
|
|
Jesse James |
Lagt på d. 18/04-2008 10:43
|
Nej det kan jeg ikke,når jeg ringer til en mobil Danmark koster det 0,038 øre i min.
Hr Olsson
|
|
|
ingolf |
Lagt på d. 18/04-2008 17:59
|
Den ene spörger i öst, og den anden svarer i vest Om i går ind på [url]www.skype.com [/url]og kikker på deres prislistevil i se: Skype-samtal til dansk mobil 1,72dkkr/minut Skype-samtal til dansk fastnet 0,15dkkr/minut Skype samtal til thai mobil 0,80dkkr/minut Skype samtal til thai fastnet 0,79dkkr/minut Kikker i på [url]www.voipdiscount.com [/url]og kikker i deres prisliste: Voip samtal til dansk mobil 1,78dkkr/minut Voip samtal til dansk fastnet GRATIS Voip samtal til thai mobil GRATIS Voip samtal til thai fastnet GRATIS Ingolf. Hvorfor bliver linksen ikke aktive? Er det ikke markering og [url]??? Redigeret af ingolf d. 18/04-2008 18:13 |
|
|
Lagt på d. 18/04-2008 18:28
|
|
Begynder Antal indlæg: |
[url]www.skype.com[/url] [url]www.voipdiscount.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 26/04-2008 21:46
|
trikker skrev: Husk lige: Max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days and per unique IP address. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s). 1-If limit is exceeded the normal rates apply. With your FREE DAYS you can call for free to all the destinations listed as free! when you have no FREE DAYS left the normal rates apply. You can get extra Freedays by buying credit Hej Trikker, Men De glemmer at fortælle at hvis du har som i # 1 overskredet "kvotaen" så er din PC fanget i systemet (cookie) og selv om du holder en pause på en uges tid og har masse af "Freedays" tilovers så "lænser" De kontoen med de standart 0,005€ for P2P og derefter koster det 0,001€ i minutet. Det er stadigt billigt. Jeg skrev at PCen bliver "fanget i systemet"(p.g.a. cookie fra det downloaded program) for ringer jeg til Thailand på den SAMME konto men fra min bærbar computer så er samtalen GRATIS, kun de sædvandige 0,005€ for Direct call. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
vandango |
Lagt på d. 11/05-2008 21:41
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Da jeg startede med VOIPDISCOUNT (start tank 10 euro) jeg fik mine 300 minutter hver uge. Efterfølgende når jeg har tanket op, fik jeg forlænget mine freedays, men ikke med 300 min om ugen. Nee og jeg taler i snit 1 time til 1½ om dagen, nogen gange meget mere. Men der dukker freecalls op i ny og næ, men ikke 300 minutter om ugen, det er jeg ret sikker på. Måske er det fordi jeg også bruger sms funktionen. Men ligegyldig hvordan jeg vender og drejer det, er det ekstremt billigt at ringe til min kærestes mobiltelefon. Smutter afsted på fredag, hvor vi skal være sammen i 5 uger. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 11/05-2008 21:55
|
Jesse James skrev: Jeg har lige ringet til Sverige og jeg kunne kun tale ca.5 min,så blev den avbrudt. Jeg går derfor tilbage til SKYPE som jeg har brugt i flere år. Det er nok en god ide, men til Thailand funggerer det jo fint. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 11/05-2008 22:05
|
ingolf skrev: Jeg ved godt det der med 300minutter, 5timer/uge, men tror ikke det virker, for konen ringer tit flere timer om dagen, og vi har aldrig löbet ind i max . I begyndelsen afbryds samtalen efter 1 time, og så fik hun ringe op igen, men sådean er det ike mere. Hun kan nu ringe i flere timer uden afbrud. Angående FREEDAYS, er det de 120 dage, og de penge skal såmen nok blive brugt. Jeg bruger dem selv på folk i DK som kun har mobil og min datters mobil i Spanien. Ingolf. Jeg oplever også afbrud når jeg ringer, men det er kun når det regner i Thailand, eller når Nee junglerer med mobilen ) Hilsen Flemming |
|
Spring til debat: |