Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Song Kran fest 2008 på Sjælland
|
|
Lars Lang-Danmark |
Lagt på d. 11/04-2008 17:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 114 |
Tak for svar Lung Yao! Lars Lang "Gå igang med det mulige, istedet for at tale om det umulige"
http://www.youtube.com/watch?v=CHtVBN--AoU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related |
|
|
Earthrush |
Lagt på d. 11/04-2008 18:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
Hmmm hvis Vi fra Jylland skulle komme til sådan en fest på Sjælland hvad med over nattelse så....... Jeg kunne da godt finde på at tag med vis jeg viste jeg haved et sted og sove lol Og kunne få min hundevalp passet ( Det er en blanding mellem Cockspanien og Samoje Spids , Skal nok oploade et foto . Når jeg har tager et til pcen ) ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 14/04-2008 12:07
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
nogen der var til fest?
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
nicefarang |
Lagt på d. 14/04-2008 12:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 420 |
Begyndte Song Kran d. 12/4 i Thailand og hvor længe varer den ? |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 14/04-2008 13:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
phitsanulok skrev: nogen der var til fest? Dette svar er skrevet efter MIN EGEN oplevelse, andre kan da have en anden mening, JA, jeg var der og det var den "værste fest" jeg nogensinde har været med til. SYND for arrangørene, deltagerne og især GÆSTERNE. Jeg ville skyde på at der var ca. 200 gæster, hvor der plejer at være "stuvende fuld", stor salen var halv fyldt, ingen problem med at få sidepladser denne her gang. Underholdningen var "så som så", Miss Nit Noi, kan jeg ikke sige at hun fik "loftet til at rejse sig",nok måske fordi jeg ikke taler Thai. Men hatten af for de "modige"(mandlige som kvindelige) som optrådte ved Karaoke konkurencen. M.h.t. Miss Songkran konkurencen var der "kun" 3 deltagende piger (en teenager og 2 pure unge piger) hvor den ene var "etnisk dansker" (men hun havde nok en Thai "papmor", tro jeg nok). Der var 2 bands som optrådte også, men deres repertoire var mere "lamkan" i mine "halvdøve" øre. Maden var der nok af , men smag og behag. Så gik jeg, lidt over midnat. Nogle billeder følger snart, skal lige sende dem til Webmaster. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 14/04-2008 13:23
|
Der var også afholdelsen af Songkran i Wat Pa i Dragør. Der var "fuld hus", både ved ceremonien ovenpå og senere ved fælles spisning. Der var lang kø, ved buffeten og man skulle tro at folk var bange for at maden ville slippe op . Det var masse af det, til alle ganer, både thai og farangs . De eneste som tog sig tid til at vente og spise i ro og mag, var de sædvandige "nikotin-vrag" som skulle lige udenfor i det dejligt solskinsvejr og pulse løs, samt undertegnede (nok fordi jeg ikke kan spise frokost så tidligt ). Billeder fra dagen følger snart. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Weedy |
Lagt på d. 14/04-2008 17:44
|
Begynder Antal indlæg: 20 |
Giver Lung Yao ret .. var selv ude til til festen .. og det var ikke lige hva jeg havede forventet men okay .. senere rykkede vi ud til noget thai fest på amager .. og det var så en del bedre hvor der blev festet til den lyse morgen .. ????????
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 15/04-2008 06:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
girobank skrev: Jeg tro det ville være en fordel, hvis man er medlem af den buddiskiske(undskyld stavemåden) , så modtager manjævnligt brév om arrangementer, så derfor bliv medlem og få informationen pr. post Blive medlem af hvad.... buddiske orden eller nogeot andet sjov.hvor en skummer pengene hehe... |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 15/04-2008 08:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Sonny. Ja negativ fra start kan man jo altid vaere.............. Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 15/04-2008 10:55
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg har måske ikke skrevet det forståeligt nok. Mit indlæg gik på forvirringen om festen i Brønshøj- se andres bemærkningen om det- utydelige opslag m.v. og om hvad der skulle foregå under festen m.v. Jeg ved ikke hvem,der arrangerede festen i år. Men tidligere år var der da fuld hus. Lidt ærgeligt, at der ikke kan samles flere dansk/thai familier til en sådan fest. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 16/04-2008 11:04
|
girobank skrev: Jeg har måske ikke skrevet det forståeligt nok. Mit indlæg gik på forvirringen om festen i Brønshøj- se andres bemærkningen om det- utydelige opslag m.v. og om hvad der skulle foregå under festen m.v. Jeg ved ikke hvem,der arrangerede festen i år. Men tidligere år var der da fuld hus. Lidt ærgeligt, at der ikke kan samles flere dansk/thai familier til en sådan fest. Hej Girobank, Det er som sædvandigt Wat Thai i Stenløse og deres "faste sponsorer" som står for disse arrangementer(som har en "åndelig tilknytning"= først, besøg i templet og tilhørende "tanboon" og derefter den "folkelig fest". Desvære i alle de forgående år har disse arrangerører "kun" henvendte sig til deres thai medborger via "jungle telefonen"= diverse thai butikker eller restaurant og som regel i KBHs område til store ærgelse for dem som bor i Jylland og på øerne. Disse menesker, selv efter mange år i DK har stadig ikke forstået vigtigheden af at også "involvere" den danske del af den dansk-thai samfund. Det er stadig mit håb at en dag, tingene ville blive ændret, så ALLE kan blive informeret om diverse arrangementer og især med besked i GOD TID og ikke 2 dage før det skal ske. De rige og "vigtige personer" i Thai kredser, får nemlig besked, men desvære bliver "pøblen" holdt i "uvidenhed"(måske ikke bevist, men nok fordi hvem f... er Pee Lek, Pee Nu, Pee Mu eller Pee Gop ) . Men Khun XXXXX som sender et bidrag hvert måned eller Khun YYYY som arrangerer sammenkomster og laver "tanboon" i tide og utide ved man hvem er og de bliver "værdsatte". Igen udtryk af den inddelte thai "klassesamfund". << ......kan du få, har du ingen må du gå >> (melodien: der bor en bager ) Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 16/04-2008 20:37
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Lung Yao skrev: Det lyder godt. Sikkert mange som glæder sig til at se dem, inklusiv undertegnede.
Nogle billeder følger snart, skal lige sende dem til Webmaster. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 22/04-2008 12:10
|
Webmaster skrev: Lung Yao skrev: Det lyder godt. Sikkert mange som glæder sig til at se dem, inklusiv undertegnede.Nogle billeder følger snart, skal lige sende dem til Webmaster. Hej Kim, OG DET VILLE OGSÅ GLÆDE OS, når og hvis du tager/finder tid til at sætte dem i fotoalbumet. (jeg afsendte dem den 17-4). Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 22/04-2008 20:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
Lung Yao skrev: Webmaster skrev: Lung Yao skrev: Det lyder godt. Sikkert mange som glæder sig til at se dem, inklusiv undertegnede.Nogle billeder følger snart, skal lige sende dem til Webmaster. Hej Kim, OG DET VILLE OGSÅ GLÆDE OS, når og hvis du tager/finder tid til at sætte dem i fotoalbumet. (jeg afsendte dem den 17-4). ja,ja,ja ting tager sin tid, hvorfor gør ting idag når det kan udsættes til i morgen quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 23/04-2008 01:39
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Lung Yao skrev: Billederne er nu lagt op i fotoalbumet.Hej Kim, OG DET VILLE OGSÅ GLÆDE OS, når og hvis du tager/finder tid til at sætte dem i fotoalbumet. (jeg afsendte dem den 17-4). Det direkte link er : http://www.dansk-...lbum_id=56 En stor tak til Lung Yao for at ville dele billederne med os alle herinde :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 23/04-2008 09:55
|
Det var godt Kim. Det ville sige at du er klar til at modtage de næste 400 billeder fra Songkran på din "fødeØ" . For resten hvad blev der at de billeder (+-100) som skulle indsættes under Send et postkort ? Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |