Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Disko
erlik
Jeg har hørt om at der findes et Thai/Asien diskotek i København er der nogen der kender noget til det?

Webmaster
Hejsa Erlik,

Ja, det er omtalt i en anden tråd (
http://www.dansk-...ead_id=361
).

Desuden ligger der på Vesterbrogade 97 (det gamle Bangkok Café, efter det flyttede fra Amager Strandvej) noget som vist nok hedder AsiaBar eller BarAsia. Men jeg tror det nu hovedsagligt er kinesere der kommer der. Men måske er der nogle som har været på BarAsia og kan fortælle lidt nærmere ?
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
dutling68
der ligger en thaikub på amager i homlbladsgade kan ikke huske nr men jeg tro at det er 138 ? men den ligger oppe på en karateklub og så ligger der en på vesterbrogade kan ikke huske hvad nummer den ligger på hvis den er der stadig har ikke været der i et stykke tid ja jeg kan sgu ikke huske nr såen er det jo når man har fået formeget men vi finder dem da og den ude på amager har længe åben hvis der er gang i den men hvis i prøver at tage der ud i skal nok ikke komme for mange hvis i kun er danske da de ser helst at man kommer sammen med thaier da det jo er en thaiklub men den på vesterbro kan man godt komme flere dansker men så kræver de et medlems kort og det koster ca 100-200 plus indgang såen var det før da jeg kom der jeg ved ikke om de har lavet det om personligt kan jeg bedst lide at komme ude på amager alså når der er gang i den så køre det bare der ud af til den lyse morgen og så nogle gange er der også mad så det er jo godt men ellers må i have en god tur............GrinGrinGrinGrin
Redigeret af dutling68 d. 04/03-2005 16:13

Webmaster
Ja, jeg glemte den i Holmbladsgade i farten.
Godt der er andre som husker bedre :-)

Jeg kan ikke selv huske at jeg noglesinde har glemt noget.
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

Maltese Falcon
jeg har selv flere gange været på thai by night - en skam det lukker, da det var et af de få steder jeg kunne li' at gå i byen.
jeg har aldrig oplevet ballade dernede - der var dog en enkel aften hvor der sad nogle "invandrere" og drak fra en Jack D flaske. det er "kun for medlemmer" er for at holde "skumle typer" ude...

det sjove ved stedet er at det nogen gange er ældre mennesker der kommer(i hobetal) og andre gange er det primært unge mennesker - lidt som en lemming mentalitet(man skulle tro de aftalte det før de tog afsted) - men jeg er selv 22, taler ikke thai og var der mest pga en kammerat(der nu er i thailand og jeg tror ikke han kan komme igen...) og jeg tror ikke jeg vender tilbage til stedet da min nuværende kæreste(som er thai..) ikke kan lide stedet(hun siger det ikke er godt pga alle de thai'er men jeg ved hun er jaloux pga pigerne...Pfft)

anyways - for at gøre en lang historie kort(for sent nuGrin,..) så syntes jeg du skulle prøve at gå der ned og få en øl... men priserne er ikke alt for SU venlige(der er så gratis adgang...)

christian-s
Er der nogle der gider indsamle noget mere info så vi kan få opdateret de gule sider her på siden?

Det er ærgeligt at der ikke er flere steder beskrevet.
Jeg tar' gerne forbi forskellige steder og tar' et billede,
men først skal stederne findes og en relevant tekst skrives ...
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

FCKdk
Hvad findes der i øjeblikket af Thaiklubber
i københavnsområdet????
Var forbi den gamle Thaiklub i Holmbladsgade 138
og så til min forfærdelse at stedet var revet ned!!!!
Med Thaiklubber mener jeg ikke halvpolitiske
foreninger som SASI´s udmærkede men derimod
dejlige hængudsteder som f.eks. THAICORNER
tak

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Webmaster
FCKdk skrev:
i københavnsområdet????
tak

Kim som havde klubben i Holmbladsgade har, så vidt jeg er informeret, allerede fundet nogle andre lokaler på Amager men venter stadigvæk på spiritusbevillingen - så den åbner nok indenfor kort tid.
Med venlig hilsen

Webmaster

Lung Yao
FCKdk skrev:
i københavnsområdet????
tak

THAICORNER er hverken en Thai klub eller en hæng-ud-sted, men en bar tilknyttet Thai Corner restaurant på 1ste sal(samme ejer) og som er umærket at have når gæsterne skal vente på et ledigt bord som det var tilfælde i fredags, og det regnede udenfor.
99% af gæsterne i baren var danskere, 2 thai til at servere og een som ventede på sin mand som arbejder som kok i ovennævnte restaurant.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Weedy
Ja sys da helt klart .. der burde være en ordenlig thai disko .. e
????????

jesperfrb
Tjaa. Det er nok fordi der ikke er de store penge at tjene på det at der ikke er nogetGrin
Ellers ville der nok være nogen driftige forretningsminded thaier der gjorde detWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Nixon
Der er åbenbart en thaiklub mere på amager. Den ligger på dagøgade overfor nummer 1 en sidegade til amagerbrogade der er åbent fredag og lørdag fra kl 9 om aften. http://kortlink.d...
hilsen

Nixon
Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem.

http://www.whitehouse.gov/about/presidents/richard
bejohansen
Er det kun i Københavns området, og i jylland der findes Thai klubber eller foreninger. Jeg har været inde og søge, og kan ikke finde nogen på Lolland eller Falster. Det kunne være der var nogen der vidste noget det. Der må være nogen her nede fra Lolland, som er på DTW som ligger inde med noget viden.

Hilsen bejohansen.

quickmouse
bejohansen skrev:
Er det kun i Københavns området, og i jylland der findes Thai klubber eller foreninger. Jeg har været inde og søge, og kan ikke finde nogen på Lolland eller Falster. Det kunne være der var nogen der vidste noget det. Der må være nogen her nede fra Lolland, som er på DTW som ligger inde med noget viden.

Hilsen bejohansen.

mit umiddelbare råd er at sende en pb til phitsanulok eller bamsefarr, den ene har forretning i næstved og den anden bor i næstved.

http://www.wangto...
( phitsanulok )
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Spring til debat: