Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
til thailand i januar 4 voksne - billetpris
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 31/03-2008 21:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Ja , det er sikkert rigtigt , men nok også fordi at jeg er betalt ud og hjemrejse af firmaet , så tænker jeg jo ikke så meget over det. Men ved godt at SQ er noget dyrere , men helt klart nummer 1. Michael B Kristensen
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 02/04-2008 12:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
saendaeng skrev: Ja , det er sikkert rigtigt , men nok også fordi at jeg er betalt ud og hjemrejse af firmaet, så tænker jeg jo ikke så meget over det Men ved godt at SQ er noget dyrere , men helt klart nummer 1. Og som gører dig og et par andre "inhabile" i at fremhæve den ene flyselskab frem for den anden. Jeg kunne også selv for nogle år siden rejse til Hat Yai eller Krabi for 3500 kr med SQ (booked billet) og med et tillæg på 500kr komme helt til Chiang Mai. så tænker jeg jo ikke så meget over det Nej vel, men det gører VI, når vi betaler fuld pris for billetterne.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 02/04-2008 17:15
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Jeg er skam ikke inhabil , Jeg kan som alle andre også mærke foreskel på flyselskaberne , også selvom at jeg ikke etaler mine egne billetter.
Michael B Kristensen
|
|
|
Lagt på d. 02/04-2008 17:48
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davs Sadaeng Ja det vil jeg da håbe du kan Ellers er der da noget galt bamsen PS. men vi har da lov til at være en lille smule misundelige især mig |
|
|
Weedy |
Lagt på d. 03/04-2008 03:26
|
Begynder Antal indlæg: 20 |
Mytravel.dk og spies.dk har også nogen ok tilbud ..
????????
|
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |